Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasapainotesti, mitä muut saa tästä?

Vierailija
14.07.2015 |

Tee näin:

1. Seiso lattialla paljoin jaloin

2. Laita kädet puuskaan

3. Keskity katsomaan jotain kohtaa seinässä

4. Nosta toinen jalka toisen lajan nilkan viereen mutta jalat ei saa koskea toisiaan

5. Ajanotto alkaa siitä kun jalka irtoaa maasta

6. Tee testi sekä silmät kiinni että auki

Tämän testin pitäisi kertoa kuinka nopeasti on ikääntynyt. Mitä huonompi tulos, sitä rupsahtaneempi on. Alle 40v. pitäisi saada jotain 45s ja 13s. Jos yli 40v saa sitä paremmat tulokset, niin on ikäistään nuorempi.

Laita mukaan ikäsi ja kerro elintavoistasi.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä pysyit pitkään silmät kiinni. Huomioitko seuraavan säännön: "Ajanotto päättyy siihen kun tukijalka liikkuu pois paikaltaan, toinen jalka liikkuu pois paikaltaan tai koskettaa lattiaa tai kädet lähtevät puskasta"

Vierailija
22/43 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näköjään dementia kun en tajunnut tästä mitään. Ja varmaan masennus kun ei tää edes hirveesti kiinnosta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät auki 3 min (sitten vaan lopetin)

Silmät kiinni 1 min 54 s näytti sekuntikello kun lopetin.

Huh, jännitin että tää olisi joku henkinen tasapainotesti 😅

Mama26v

Kylläpä pysyit pitkään silmät kiinni. Huomioitko seuraavan säännön: "Ajanotto päättyy siihen kun tukijalka liikkuu pois paikaltaan, toinen jalka liikkuu pois paikaltaan tai koskettaa lattiaa tai kädet lähtevät puskasta"

Vierailija
24/43 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mama26v

Huomioin kyllä, säännöt ovat selvät. Silmät kiinni olikin paljon vaikeampaa enkä olisi voinut jatkaa yhtä pitkään. Silmät auki olisin voinut seistä tuossa asennossa vaikka koko päivän hievahtamatta. No en nyt sentään. Mutta kerrankin kun on hyvä jossain niin AV:lta tullaan kettomaan, ettei näin voi olla.

Vierailija
25/43 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mama26v

Huomioin kyllä, säännöt ovat selvät. Silmät kiinni olikin paljon vaikeampaa enkä olisi voinut jatkaa yhtä pitkään. Silmät auki olisin voinut seistä tuossa asennossa vaikka koko päivän hievahtamatta. No en nyt sentään. Mutta kerrankin kun on hyvä jossain niin AV:lta tullaan kettomaan, ettei näin voi olla.

Tottakai voi olla. :) Huikea suoritus mielestäni. Varmistin vain asian.

Vierailija
26/43 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin molemmilla jaloilla, koska mulla vasen on selkeästi huonompi. Lopetin seisomisen 3 minuutin jälkeen. Olen 40, harrastan ratsastusta ja koiran kanssa lenkkeilyä. Joskus jumppailen vähän kotona. En ole kauhean aktiivinen. Kokeilen hetken päästä silmät kiinni, kun jalat ovat vähän levänneet ja olen saanut työtä tehtyä eteenpäin. Kokeilen vain oikealla jalalla, koska tuo vasen on tosiaan aika huono. Sen parantaminen on kyllä työn alla.

Vierailija
27/43 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin molemmilla jaloilla, koska mulla vasen on selkeästi huonompi. Lopetin seisomisen 3 minuutin jälkeen. Olen 40, harrastan ratsastusta ja koiran kanssa lenkkeilyä. Joskus jumppailen vähän kotona. En ole kauhean aktiivinen. Kokeilen hetken päästä silmät kiinni, kun jalat ovat vähän levänneet ja olen saanut työtä tehtyä eteenpäin. Kokeilen vain oikealla jalalla, koska tuo vasen on tosiaan aika huono. Sen parantaminen on kyllä työn alla.

Vähän yli minsa meni oikealla jalalla. Oli kyllä murhaa lonkankoukistajalle.

Vierailija
28/43 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mama26v

Tottakai voi olla. :) Huikea suoritus mielestäni. Varmistin vain asian.

Selvä, kiitti! Kerkesinpä tehdä kärpäsestä härkäsen, noh.. onneksi ei ollut henkinen tasapaino testi... 😬😁

Vierailija
29/43 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli minuutin olisin jaksanut silmät auki, mutta kyllästyin. Silmät kiinni aluksi 6 s, sitten 14.

55 vuotias ylipainoinen, ei tupakkaa, alkoholia harvoin, harrastanut aikaisemmin tanssillista liikuntaa ja pilatesta, syön monipuolisesti

Vierailija
30/43 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät auki niin pitkään, kuin oisin jaksanut siinä seisoa... Useampi minuutti meni.

Silmät kiinni reilu 2min, lopetin seisoskelun siihen.

42v, muinoin liikkunut aktiivisesti, nyt en vuosiin käytännössä ollenkaan.

Vierailija
31/43 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
32/43 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuloksia ootte saanu?

Vierailija
33/43 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5s eli aika huolestuttavan huono tulos, mutta olin vähän epäillytkin että mulla on huono tasapaino ja oon sen lisäksi tosi kömpelö ja jäykkä.

N34

Vierailija
34/43 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu hyvin..

Vierailija
35/43 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tainnut ihan ymmärtää noita ohjeita, silmät aukihan tuossa pystyy seisomaan vaikka kuinka kauan jos vaan huvittaa.

Vierailija
36/43 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIHIN se jalka laitetaan? Ilmassako sen pitää olla? Aika epämääräiset ohjeet.

Vierailija
37/43 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis MIHIN se jalka laitetaan? Ilmassako sen pitää olla? Aika epämääräiset ohjeet.

Jalka pidetään vaan toisen jalan vieressä, kuitenkin niin ettei se osu toiseen jalkaan eikä maahan.

Vierailija
38/43 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä jalalla silmät kiinni 2min 8 sek

Vierailija
39/43 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen

Vierailija
40/43 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn seisomaan useamman minuutin. Harrastan joogaa, joten taspainoilu on tuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi