Heinäkuu ja toppatakki pitää olla päällä!
Kommentit (27)
Helsingissä on monilla näkynyt toppatakkeja nyt kesällä ihan lämpimälläkin säällä....
Helvetin noloa pitää toppatakkia kesällä!!
Jos yksikään mun kavereista toppatakkia tunkis tänä aikana päällensä ja niin en todellakaan lähtis ihmisten ilmoille semmosen idiootin kanssa!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:30"]
Täällä oli eilen 13 astetta, aurinkoista ja niin kylmä tuuli että sormia paleli. Asuna farkut, t-paita, pitkähihainen paita ja takki. Nyt on 14 astetta ja pilvistä. Vittu paskin kylmä kesä pitkiin aikoihin.
[/quote]
Liikuitko yhtään? Itse kyllä sitten lämpenen, kun en istu paikoillani ja miksi istuisinkaan ulkonas tällaisella säällä.
[/quote]
Talvisin kävelen ns. täysillä juuri siksi ettei tule kylmä. Kesällä olisi kiva istua vaikka puiston penkille syömään jätsikiä mutta eihän tuolla tarkene. Jos sattuu ettei sada niin on vain kylmempää kuin siperiassa. Itkun vittu mikä "kesä".
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 09:53"]
Tartteeko lihavat vähemmän vaatteita?
[/quote]
Suuremman massan liikuttelussa toki tarvitaan enemmän energiaa. Itse rasvakerros ei lämmitä, vaan suurempi paino. Lihaksikkaat ihmiset palelevat vähiten.
Haen laatikon halvinta kaljaa ja alan etsiä netistä pelejä. Kesäpuuhaa joo...
Kannattaa mennä lääkärille jos kesälläkin viluttaa niin että toppatakki pitää olla.
Missä Ivalossa te oikein asutte? Turussa riittää hihaton toppi ja shortsit oikein mainiosti.