Heinäkuu ja toppatakki pitää olla päällä!
Kommentit (27)
Mitähän sulla on päällä tammikuussa???
Lopeta valittaminen ja muuta johonkin lämpimään!
Uskomattoman pa*ka kesäkeli kieltämättä ollut, kesäfiilis täysin kateissa. Puutarhakin kituu viileydessä ja liiallisessa kosteudessa. Onneksi öisin pystyy nukkumaan kun ei ole liian kuuma, jotakin hyvää siis tässäkin!
Kattokaa vaan, mark my words, ne helteet tulee vasta elo-syyskuussa kun mulla on lomat! ;)
Mitä sitten? Paras kesä pitkiin aikoihin, toivottavasti on syyskuulle asti nämä kelit!
Valivali. Kävin kaupassa hupparissa ja farkuissa, ihan hyvä oli.
Mulla on ollut jo monta viikkoa caprit + pitkähihainen t-paita ja hyvin tarkenee. Auringon paistaessa pitkähihainen vaihtuu toppiin.
Kyllä silloin kannattaa lääkäriin suunnata, jos yli kymmenessä asteessa tarvii toppatakkia.
Tartteeko lihavat vähemmän vaatteita?
Täällä oli eilen 13 astetta, aurinkoista ja niin kylmä tuuli että sormia paleli. Asuna farkut, t-paita, pitkähihainen paita ja takki. Nyt on 14 astetta ja pilvistä. Vittu paskin kylmä kesä pitkiin aikoihin.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:05"]
Kannattaa mennä lääkärille jos kesälläkin viluttaa niin että toppatakki pitää olla.
[/quote]
Jos ulkona on 4 astetta lämmintä niin laitatko shortsit koska on heinäkuu?
Toppatakin läpi? Aika veijareita.
Höpsis. Itse pärjäsin tänään ihan hyvin kun laitoin villapaidan kuoritakin alle! Tämä on valitettavasti totta...Olisihan se mukavaa että voisi edes suurimman osan kesästä kulkea t-paita päällä.
Mulla oli t-paita ja farkkutakki ja hyvin tarkeni.
Minulla oli sortsit ja toppi aamupäivällä ja oli kuuma, länsisuomessa mökin terassilla. Iltapäivällä puin neuleen siihen vielä kun kävin kaupassa. Illalla vaihdoin verkkarit ja hupparin kun sahasin puita, kuuma tuli siinäkin.
Itsellä oli lyhythihainen pusero, nahkatakki, farkut ja KYNSIKKÄÄT. aurinlkolasitkin laukussa, mutta eipä niitä tarvittu..
Kaverin kanssa käytiin terassilla kahvilla, ei edes olisi tehnyt mitään kylmää siideriä mieli!
Missä asut? Itse olin eilenkin töiden jälkeen pihalla t-paidalla. Kävelyllä on ollut mukavaa käydä kun on sellaista 20 astetta. Uimassa ja saunassa virkistävää. Asun Treella.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:30"]
Täällä oli eilen 13 astetta, aurinkoista ja niin kylmä tuuli että sormia paleli. Asuna farkut, t-paita, pitkähihainen paita ja takki. Nyt on 14 astetta ja pilvistä. Vittu paskin kylmä kesä pitkiin aikoihin.
[/quote]
Liikuitko yhtään? Itse kyllä sitten lämpenen, kun en istu paikoillani ja miksi istuisinkaan ulkonas tällaisella säällä.
Mä poljin eilen kaupassa t-paidassa ja shortseissa. Juuri sopiva asuste.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:30"]
[/quote]
Liikuitko yhtään? Itse kyllä sitten lämpenen, kun en istu paikoillani ja miksi istuisinkaan ulkonas tällaisella säällä.
[/quote]
Ainahan voi pysähtyä nauttimaan kesäisestä jäätelötuutista
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:53"]
Mä poljin eilen kaupassa t-paidassa ja shortseissa. Juuri sopiva asuste.
[/quote]
Tais olla lämmitys päällä siellä kaupassa ;)
Oma tyylini tänään illalla mökin grillipaikalla oli sininen mökin toppatakki (mistä lie isän tai ukin vanhoja), mökiltä löydetyt farkut (sellaiset mattinykäsfarkut varmaan siskon peruja 25v sitten), punainen pipo, kumpparit, ja sellainen itikkaverkkotakki koko vartalolle. Olipa kerrassaan seksikäs olo..=))
En jaksa stressata tätä kylmyyttä enää. Näillä mennään ja nautitaan mitä saahaan..=) Ja sitäpaitsi, viimonen lomaviiikko lähti ja nautitaan täysin siemauksin, kun ei näille säille mitään voi.