Mies ja exänsä
Mieheni eronnut lastensa äidistä kohta vuosi sitten, olemme seurustelleet 8 kk. Tänä aikana mm. jäänyt kiinni exänsä kanssa "sellaisesta" viestittelystä ja exä yrittänyt sabotoida suhdettamme kaikin tavoin. Sovittu, että hoitaa jatkossa vain lasten asiat exänsä kanssa, mutta ex edelleen "käyttää" miestä milloin mitenkin, äsken soitti ja pyysi miehen luottokorttitunnuksia nettishoppailua varten jossa ei kuulemma muut maksutavat käy. Mieheni tunnukset antoi, ja suutuin koska alkaa vituttaa tämä miehen jatkuva jakaminen toisen naisen kanssa.
Olisiko teille ok jos miehenne exänsä "käskystä" antaisi luottokorttitunnuksensa, olettaen että maksaa kyllä siis takaisin, mutta mutta? Suutuinko turhasta?
Kommentit (19)
Et suuttunut turhasta. Miehesi maksaa exän nettishoppailut? Hei oikeesti?
Miten miehen luottokortin käyttö kuuluu sinulle 8 kk:n tuntemisen jälkeen? Älä nyt kerro että olette jo muuttaneet yhteen ja teillä on yhteiset rahat? Mies eronnut juuri eikä selvästikään käsitellyt eroa exästänsä kun vanha suola vielä janottaa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:11"]
Ap lisää tähän, että mies ikävä kyllä myös pettänyt kys. naisen kanssa minua muutama kk sitten.
[/quote]
ja sä haluat olla tossa sekohommassa mukana?
Eihän asia edes kuulu sinulle, mies käyttää rahansa miten haluaa, vaikka sitten exän nettishoppailuun.
Ap vastailee, eli ihan naisen omien, ei lapsiin liittyvästä shoppailusta oli kyse. Exä mm. uhkaillut yksinhuoltajuudella, itsemurhalla jne. paskalla miestäni jos ei tee niinkuin nainen käskee. Pettäminen tapahtui naisen uhkaillessa maasta poismuutolla lasten kanssa, mies teki hätäratkaisun ja yritti palata naisen kanssa yhteen, mutta sitäpä nainen ei sitten kuitenkaan halunnutkaan.... emme asu yhdessä ja suhteemme ei alkanut syrjähypyllä tms, yhdessä olivat eroon päätyneet.
Ne on eronnut. Ehkä mies ei olisi sun kanssa jos haahuilisi sen exästä. Varmaan haluaa vain auttaa
Kumpi niistä halusi erota?Mitä niissä "sellaisissa" viesteissä oli ja mies vissiin vastaili niihin?Ei olisi mulle ok olisin jatkannut matkaani n.7kk sitten.
Ap lisää tähän, että mies ikävä kyllä myös pettänyt kys. naisen kanssa minua muutama kk sitten.
Sitä saa mitä tilaa. Kun sekoilee muiden jämiin, niin käy noin. Sori, ihan itse olet tilanteesi aiheuttanut. Tyypillistä alemman sosiaaliluokan säätämistä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:11"]Ap lisää tähän, että mies ikävä kyllä myös pettänyt kys. naisen kanssa minua muutama kk sitten.
[/quote]
No sepäs oli ikävää!voi hyvä ihme..
Miksi jäät suhteeseen, jossa sinua ei rakasteta? Miehellä on jo se oikea. Pettämistäkin katsot.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:59"]
Mieheni eronnut lastensa äidistä kohta vuosi sitten, olemme seurustelleet 8 kk. Tänä aikana mm. jäänyt kiinni exänsä kanssa "sellaisesta" viestittelystä ja exä yrittänyt sabotoida suhdettamme kaikin tavoin. Sovittu, että hoitaa jatkossa vain lasten asiat exänsä kanssa, mutta ex edelleen "käyttää" miestä milloin mitenkin, äsken soitti ja pyysi miehen luottokorttitunnuksia nettishoppailua varten jossa ei kuulemma muut maksutavat käy. Mieheni tunnukset antoi, ja suutuin koska alkaa vituttaa tämä miehen jatkuva jakaminen toisen naisen kanssa. Olisiko teille ok jos miehenne exänsä "käskystä" antaisi luottokorttitunnuksensa, olettaen että maksaa kyllä siis takaisin, mutta mutta? Suutuinko turhasta?
[/quote]
Tuollaisia te naiset nyt vain olette. Verenimijöitä.
Peilistä näet pedon tuon.
Mullekin tuli heti mieleen laastarisuhde. Haloo vuosi erosta ja te 8kk yhdessä, mies ei siis ole ollut kuin pari kk sinkkuna. Siinä ajassa ei taida päästä suhteen yli..
Käyttäytjä ja käytöksen mahdollistaja. Kumpi onkaan tyhmempi toistaan?! :D
Riippuu vähän mitä tilasi...jos lapselle niin homma ok. Noin vanhempien pitääkin toimia! Yhdessä lasten hyväksi, vaikka erottu.
Haha, tuli tästä mieleen kun pari vuotta sitten netin ihmeellisessä maailmassa seikkailin.. Vastaan tuli mies, joka oli ihan mukava ja ihan asiallisesti kertoi takana olevan 8 vuoden parisuhde/avoliitto, olivat nuorena menneet yhteen, mies nelisen vuotta minua vanhempi.. Kunnes, kertoi että EROSTA OLI 2KK AIKAA, voi hyvää päivää, viestittely loppui minun osaltani siihen.