8-vuotta yritystä. nytkö plussas?
http://aijaa.com/zRT0w2 onko tämä plussa? Yritystä kahdeksan plussatonta vuotta takana. Ollaan just hoidoista kesätauolla. En tosiaan ole koskaan haamujakaan saanut. Onko tämä nyt semmonen?
Kommentit (491)
Mun mielest selvä nega... ensit tiiä mulla on näyttänyt yhtä haaleita viivoja vaik en raskaana oo ollutkaan. Parempi oottaa pari päivää ja tehä uusiks. Tsemppiä!
Voi miten positiivinen (kirjaimellisesti :D) ketju! Onnea kovasti ap ja perhe, ja kaikkea hyvää raskauteen!
Tiedän että tämä ei mitään lohduta mutta oletko ladannut puhelimeen sellaisen kuukautiskalenterin? Se näyttää koska on ovulaatio tai arvioi vaikka olisikin pitkä ja epäsäännöllinen kierto. Meillä se käytössä :) siihen voi merkkailla kaikkia tuntemuksia, meillä vaimo saanut siitä apua oman ovulaation tunnistamiseen.
Onnea! Tippa linssissä täälläkin ollaan...
Kuulumisia odotellaan jo :) Mutta mistä tiedämme onko oikea ap?!
Näin hyvältä tuntui viimeksi vuonna 2009 serkun häissä. Onnea!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:56"]
Kuulumisia odotellaan jo :) Mutta mistä tiedämme onko oikea ap?!
[/quote]
Jos testi on valokuvassa samalla pinnalla kuin ensimmäisessä kuvassa.
Ja tsemppiä ap:lle :)
Voi vitsi miten ihanaa, onnea! Tuu kertomaan kuulumisia vielä.
http://aijaa.com/TeoSp9 tein nämä tunti sitten mutta en ollut kuvannut näitä olkkarin ikkunalaudalla, kuten ekan kuvan kuvasin. Tässä nyt ikkunalauta mukana niin tunnistatte. Rfsu kynä näyttää negaa, pregcheck jotain epämääräistä. Ota nyt näistä selvää. Menkkoja ainakaan ei ole näkynyt.
Paljon onnea!! Laita jatkokertomusta please..
Onnea!! Tämä tuo itsellekin toivoa yrityksen keskelle.
Raskaustesti ei näytä vääriä positiivisia, alussa voi kyllä tulla vääriä negatiivisia. Eli onneksi olkoon, ainakin raskaus on alkanut. Nyt sitten vain tsemppiä tästä eteenpäin.
Onnea, ei noi enää mitään haamuja ole <3
No, mikä on tilanne? MÄ HALUAN TIETÄÄ, OLETKO RASKAANA?
Ihanaa! Ehkä meidänkin viiden vuoden yritys palkitaan! Onnea hirveästi täältäkin!