8-vuotta yritystä. nytkö plussas?
http://aijaa.com/zRT0w2 onko tämä plussa? Yritystä kahdeksan plussatonta vuotta takana. Ollaan just hoidoista kesätauolla. En tosiaan ole koskaan haamujakaan saanut. Onko tämä nyt semmonen?
Kommentit (491)
Missä ap on? Kaikkee hyvää raskaudelle. :)
Ap, jäikö tää nyt tähän? :( Olisi ollut niin kiva kuulla teidän kuulumisia vielä!
Jännittävää
Mitä ap:lle kuuluu ja toivottavasti kestäny raskaus
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 08:52"]Kyllä tuo on ihan rehellinen plussa, ap!
Minulle muuten CB:n digi on näyttänyt "ei raskaana" vaikka toisesta testistä olen tuollaisen viivan jo saanut, ja raskaana olin. CB ei kuitenkaan ole se herkin testi. Että älä panikoi vaikka digi näyttäisi mitä kun ihan selkeästi raskaana olet, ei tuossa ole edes mitään tulkittavaa. Onnea! Toivon että kaikki menee hyvin!
[/quote]
Onnea ap! Hailakkakin viiva riittää, nuo "negatiiviset" testit ovat vain niitä ei-herkkiä! CB:n digin herkkyys on vain 25 mIU/mL hCG kun useat liuskat näyttävät jo 10:ssä.
T: 56
Kyllä mä näen molemmissa viivan :) Onnea :)
Aivan selkeä plussa toi ylempi ainaki, jes!
Minulle myös digi näytti aluksi "ei raskaana", kun Pregcheck näytti jo tuollaisia haamuja. Muutaman päivän ajan testailin ja haamu siitä ihan pikkuhiljaa voimistui. N. viikko ekan haamun jälkeen digikin näytti jo plussaa. Onnea ap, toivottavasti tämä pieni pysyy kyydissä. :)
Onnea AP ja nyt pika pikaa varamaan aikaa lääkärille, tyroksiiniannosta pitää nostaa raskausaikana. Googleta kilpirauhasen vajaatoiminta ja raskaus.
Voisiko testejä tehdä niin, että pissaa aamupissan mukiin ja laittaa siihen lillumaan useita testejä? Näin saisi aamupissalla testattua monta eri testiä ;)
Itse olen saanut aina aluksi tämän vahvuisen. Tai jopa haaleamman. 5 raskautta.
Tee huomenna uudestaan ja vertaa tän päiväseen. Tuu sit kertoo
Ei oo totta!!!!!!! Uuuaauuua!!!! Iik! :D En olis uskonut, että koskaan pääsen näkemään testiliuskassa edes haamua!
T: Ap
Toivottavasti on plussa aika haalea vielä. Tee viikon päästä uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:59"]Toivottavasti on plussa aika haalea vielä. Tee viikon päästä uudestaan.
[/quote]
Näkyy kyllä jo viim.ylihuomenna vahvempana.
Onnea paljon! Mahtavaa! Mee verikokeeseen, saat varmuuden!
Minäkin luin tämän ketjun kokonaan läpi ja voi miten onnellinen olen ap teidän puolesta! :')
Tää oli niin ihana ketju ja upea juttu <3
Toivon teille ja pikkuiselle kaikkea hyvää.