Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8-vuotta yritystä. nytkö plussas?

Vierailija
13.07.2015 |

http://aijaa.com/zRT0w2 onko tämä plussa? Yritystä kahdeksan plussatonta vuotta takana. Ollaan just hoidoista kesätauolla. En tosiaan ole koskaan haamujakaan saanut. Onko tämä nyt semmonen?

Kommentit (491)

Vierailija
421/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku vessaan unohtunu tikku vai heti näkyi? En kyllä luottaa vielä, onkos toista testiä, tai luulis sun jo tehneenkin toisen tai kolmannen heti perään...

Vierailija
422/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen clearblue-testi joka kertoo "raskaana 1-2 vkoa" niin sun on helpompi uskoa ja sisäistää asia :) Toivottavasti kaikki menee hyvin, onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:59"]Toivottavasti on plussa aika haalea vielä. Tee viikon päästä uudestaan. [/quote] Näkyy kyllä jo viim.ylihuomenna vahvempana.

[/quote]

Mulla kyllä meni 6 vrk vahventumiseen.

Vierailija
424/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee huomenna aamupissasta eri merkkinen testi?Mulla oli yhtä haalea tolla samalla enkä ollut yhtään varma, seuraavana aamuna tein semmosen mikä näyttää + jos on raskaana ja se muuttui saman tien positiiviseksi.

Vierailija
425/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut! Voi hitsit! Itku tuli vaikka en edes tunne sinua! Kyllä se plussalta näyttää :)

Vierailija
426/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!!

Vierailija
427/491 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
428/491 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen testannut juuri tuollaisen hailakan viivan kuin tuo päällimmäisen testin viiva on enkä mitään testiä sen koommin tehnyt. Oksetti ja menkkoja ei kuulunut... Tuolla se haalea viiva istuu sohvalla ja katselee Doraa :)

Vierailija
429/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että en edes testaa enää, kun ei sieltä koskaan ole tullut mitään viivoja ennenkään. Joka kuukausi olen tikutellut koska menkatkin epäsäännölliset. Heti tuli tuo viiva. Mulla on toinen testi tuolla, mutta säästän aamuksi. Haen huomenna kassillisen eri merkkisiä testejä, kun käyn kaupungilla aamupäivällä. Ja tuo testipissa oli ollut alle kaksi tuntia rakossa, ehkä aamulla saa jo vahvemman. JÄNNÄÄ!!!!! Mies myhäilee ihan onnesta soikeana. Kymmenen kertaa kysyin, että näkeekö se oikeasti siinä sanan viivan kuin minäkin :D

Vierailija
430/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
431/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:19"]Mä ajattelin, että en edes testaa enää, kun ei sieltä koskaan ole tullut mitään viivoja ennenkään. Joka kuukausi olen tikutellut koska menkatkin epäsäännölliset. Heti tuli tuo viiva. Mulla on toinen testi tuolla, mutta säästän aamuksi. Haen huomenna kassillisen eri merkkisiä testejä, kun käyn kaupungilla aamupäivällä. Ja tuo testipissa oli ollut alle kaksi tuntia rakossa, ehkä aamulla saa jo vahvemman. JÄNNÄÄ!!!!! Mies myhäilee ihan onnesta soikeana. Kymmenen kertaa kysyin, että näkeekö se oikeasti siinä sanan viivan kuin minäkin :D
[/quote] Tulethan kertomaan tänne tuloksen huomenna? Varovaiset onnittelut täältäkin!:)

Vierailija
432/491 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmoitathan vielä sitten ensimmäisen neuvolan jälkeen kuinka kävi?Onnea aivan hirmuisesti!

Vierailija
433/491 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voitte olla varmoja, että tulen kertomaan!!!! Mä olen ihan sfääreissä täällä. Mä tämän testin tein pitkin hampain vain siksi, että miehelle vitsailin eilen, että oonkohan mä paksuna kun syön pari tölkkiä jalapenoja päivässä jo kolmatta päivää vaikka en ole koskaan voinut sietää niitä. Edellisten menkkojen alusta oli jo aikaa ( 10.6) niin no mikäjottei sitten. Haettiin testipaketti ja jalapenoja kaupasta :D

Vierailija
434/491 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaan näe viivaa kummassakaan testissä tuossa kuvassa. Oon vissiin sitten ainoa.

Vierailija
435/491 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynti optikolla voisi auttaa asiaan?

Vierailija
436/491 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap!! Olet raskaana. :)
Minulla tuli aivan samanlaisia hailakoita viivoja alkuun, kyllä ne siitä sitten vahvistui.
Ei tuollaisia viivoja tule ilman raskautta, se asia nyt vaan on näin. ;)

Vierailija
437/491 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussasta ap! Huolehdi siitä, että tyroksiinitaso pysyy riittävänä koko raskauden ajan. Se luonnollisesti laskee raskausaikana ja jos on matalahko jo alussa, voi laskea liikaakin. Siksi sitä meillä kilpirauhaspotilailla seurataan raskausaikana ja lisätään annostusta sen kuluessa.

Vierailija
438/491 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että olet raskaana. :-)

Jos et kuitenkaan ole, niin nyt heitä ne kaikki testitikut hiiteen. Niin ovistikut kuin muutkin. Ellei lääkäri ole käskenyt hoitotauolla ovista tikuttamaan? Hoitotauko on tauko ja sitä sinä et itsellesi suo, jos testaat koko ajan. Anna hetken olla. Sinä, sun pää ja sun kroppa tarvitsee sen. Ajattele jotain ihan muuta! Tee jotain muuta. Kun hoidot käynnistyvät, sitten annat itsellesi luvan ajatella asiaa. Anna itsellesi lupa olla lomalla lapsettomuushoidoista. Riipase vaikka kunnon känni. 

Itse unohdin reilun puolenvuoden hoitotauolla kiertopäivien laskemisen tyystin. Riipaisin elämäni kännin (ja pahimman krapulan siihen samaan syssyyn). En todellakaan tiennyt kiertopäivien pituutta tai oviksen ajankohtaa. Kun sitten kuukautisten aika tuli ja niitä ei kuulunutkaan, oletin saaneeni kaikista ICSI-hoidoista vaihdevuodet. Ne vaihdevuodet täyttää joulukuussa 9 vuotta. 

Koska ihan oikeasti, stressaaminen ei auta. Ja joskus asiat täytyy vain myöntää itselleen päästäkseen asioissa eteenpäin. 

Vierailija
439/491 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli puhetta noista herkkä testi vs. pregchek, niin heitänpä tähän vertailukuvan, jonka otin kun alkuraskaudessa testasin yhtä aikaa pregchekin ja apteekin Apteque 10mIu -testin.

Tulos oli aika hämmentävä: http://aijaa.com/i6aHZ4

Eli älkää turhaan tuhlatko rahaa noihin "herkkiin" early-testeihin. 

Vierailija
440/491 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP missä oot ?