8-vuotta yritystä. nytkö plussas?
http://aijaa.com/zRT0w2 onko tämä plussa? Yritystä kahdeksan plussatonta vuotta takana. Ollaan just hoidoista kesätauolla. En tosiaan ole koskaan haamujakaan saanut. Onko tämä nyt semmonen?
Kommentit (491)
Mä sain pari kk sitten liuskaan saman tyylisen ihan selvän joskin haalean viivan. Olin ihan onneni kukkuloilla, kun koskaan ei ollut moista viivaa näkynyt missään liuskassa. Digi sanoi kuitenkin tylysti "ei raskaana" seuraavana aamuna ja sitä seuraavana päivänä uusi kierto alkoi :(
Koska tiedän miten raskasta raskauden odottaminen on, toivon sulle käyvän toisin. Odota vielä pari päivää :) Kiinnittymisen yrityskin on jo hieno uutinen!
Juu ovistikku näyttää raskauden. Esikoista yritettiin vuosi ja eka clomikuuri takana. Menkat oli myöhässä ja aattelin, että jos testaan huvikseni ovistikkuun..tuli hyvin vahva viiva! Seuraavana päivänä ostamaan raskaustesti ja vaalea viiva ilmestyi. "Viiva" menee nyt eskariin..onnea AP!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:23"]Menkkojen pitäisi alkaa siis viikon päästä. :)
T:ap
[/quote]
Tämä en taaskaan ollut minä. Siis mullahan on ihan kamalan epäsäännöllinen kierto, koska on ongelmia munasolujen kypsymisen ja irtoamisen kanssa. Viimesimmät kierrot nyt olleet sitä kolmeakymmentä päivää, välillä on mennyt 3kk ilman menkkoja. Että ovuloinnin ajankohtaa hankala määrittää jos ei tikuttele ovistestejä päivittäin. Mutta jos viime kiertoja ajattelee, olisi nyt menkat ajankohtaiset, mutta ei ole vielä näkynyt.
[/quote]No niin. Alkaa mennä aika naurettavaksi. Tämäkään ei ollut oikea ap!
En kyllä käsitä, miksi joku/jotkut esiintyvät AP:na?!
Mulla on ollut kaikissa kuudessa raskauksissani tooosi haalea viiva ja kaikista on lopputuloksena tuhiseva käärö 9kk päästä. :)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:11"]8 vuotta...
kyllä jotain on vialla jommassa kummassa, itse 36v tulin raskaaksi 3kk yrittämisen jälkeen.
nyt rv18+2..
[/quote]
Huh! Olisi varmaan ollut kaikille parempi, jos et olisi ikinä tullut raskaaksi.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 20:01"]Janottaako sua ap? Siis oudon paljon.
[/quote]
Minulla on ollut pissahätä useasti ja sylkeä suussa enemmän kuin normaalisti, janokin on ollut suurempi kuin yleensä, tein äsken testin ja raskaana ollaan. Että ihan hyvä pointti tuo janotus..
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 20:01"]Janottaako sua ap? Siis oudon paljon.
[/quote]
Minulla on ollut pissahätä useasti ja sylkeä suussa enemmän kuin normaalisti, janokin on ollut suurempi kuin yleensä, tein äsken testin ja raskaana ollaan. Että ihan hyvä pointti tuo janotus..
[/quote]
Huomasin nyt vasta katsoa kuvia testeistä. Kyllä tuo minustakin plussalta näyttää ylemmässä testissä. Onnea, meillä on sitten lasketut ajat maaliskuussa
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:28"]Voisiko testejä tehdä niin, että pissaa aamupissan mukiin ja laittaa siihen lillumaan useita testejä? Näin saisi aamupissalla testattua monta eri testiä ;)
[/quote]
Kuule sillälailla mä noi tänään aamulla tein :D ensin upotin sen rfsu kynän ja sitten ajattelin, että hei perkeles kai mä nyt ton pregcheckin ny samalla pissalla tietenkin testaan niin ei tartte sen kanssa huomista aamua odotella! Skeptinen olen vieläkin, mutta jos mä nyt maltan odotella muutaman päivän ja sittenhän sen viivan pitäis olla jo tummempi. Kävin just tyroksiinilabroissa niin juttelen lääkärin kanssa, kun se soittelee tuloksista.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 20:01"]Janottaako sua ap? Siis oudon paljon.
[/quote]
[/quote]
Huomasin nyt vasta katsoa kuvia testeistä. Kyllä tuo minustakin plussalta näyttää ylemmässä testissä. Onnea, meillä on sitten lasketut ajat maaliskuussa
[/quote]
Mä jo laskurilla kattelin, että jos viime menkkojen mukaan lasketaan, niin laskettu aika on kaksi päivää aviomiehen syntymäpäivästä! Olis kyllä maailman paras syntymäpäivälahja :D
Clearbluen testillä tosiaan kannattaa testata. Toivottavasti olet raskaana. Paljon onnen tuulia :)
T. 5 vuoden yrityksellä selvinnyt
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:39"]Teettekö te oikeasti testejä, vaikka kuukautiset eivät ole myöhässä?
[/quote]
Minä tein kp25/28 vahvan plussan :) ihan vaan arvasl tuntemuksista ja oireista, että oli tärpännyt. Muuten en koskaan tehnyt "turhaan" testejä.
Mä haluun vaan onnitella! Raskaana olet, sitä istukkahormonia joko on tai ei ole. Toivon todella, että pysyy kyydissä!
Voi ihanaa AP! Oli pakko tulla lukemaan, vaikka en nykyään enää vauvapalstailekaan kuin hyvin harvoin. Paljon paljon onnea teille molemmille! Luultavasti olette ottaneetkin tauon tauon taukona ja nyt sitten tärppäsi. Olen onnellinen teidän puolestaan! Itsellä kilpparin vt ja struuma, thyroxin-annostus ei muuttunut miksikään kummassakaan raskaudessa. Labra-arvoja seurattiin 3kk välein. Voi muistan vieläkin tuon odottavan fiiliksen, jännityksen ja odotuksen perhoset vatsassa. Kaikki ajatukset ovat myllerryksessä..
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:30"]Onnittelut plussasta ap! Huolehdi siitä, että tyroksiinitaso pysyy riittävänä koko raskauden ajan. Se luonnollisesti laskee raskausaikana ja jos on matalahko jo alussa, voi laskea liikaakin. Siksi sitä meillä kilpirauhaspotilailla seurataan raskausaikana ja lisätään annostusta sen kuluessa.
[/quote]
Siksi tyroksiinia pitää lisätä heti kun on plussannut!! Nyt omaan lääkäriin yhteys!!
Kattelin tossa noita eilisiä liuskoja ja niissä näkyy nyt kuivuttuaan ihan selkeet viivat. Eihän mitään valepositiivista voi saada jos ne reagoi vaan istukkahormoniin. Ärsyttävää :S