8-vuotta yritystä. nytkö plussas?
http://aijaa.com/zRT0w2 onko tämä plussa? Yritystä kahdeksan plussatonta vuotta takana. Ollaan just hoidoista kesätauolla. En tosiaan ole koskaan haamujakaan saanut. Onko tämä nyt semmonen?
Kommentit (491)
Minä nelikymppinen teinien/täysi-ikäisten äiti sain kyyneleet silmiin tuosta viimeisimmästä kuvasta :') tämän takia av:lla kannattaa roikkua. Kaikki mahdollinen onni myötä teille ap!
Missäs se Iltalehden vakiurkkija viipyy? Nyt olisi roppakaupalla hyvää mieltä vaikka uutiseksi asti.
Ap, teidän lapsenne on TODELLA odotettu ja toivottu - jopa tuntemattomat ovat hengessä mukana! :D Turvallista odotusta! Hänestä taisi tulla se virallinen AV-vauva sitten. Voitkin kirjoittaa päiväkirjan hänelle ja kopsata tämän ketjun siihen :) ONNITTELUT!! ♥
Juu laittakaa juttua iltikseen tää on mielettömintä mitä kukaan voi kokea!! <3
Suuret onnittelut ap:lle miehineen! Täällä jo aiemmin kommentoinut, hoidoissa itsekin oleva liikuttui uudelleen puolestanne :) Valaa toivoa minuunkin siitä, että kannattaa jaksaa odotaa ja yrittää ja toivoa. Kaikkea hyvää odotukseen!
Makaan täällä ja imetän pientä vauvaani, ja johtuukohan hormoneista mutta mullakin silmät hikoaa eikä nesteet oikein pysy silmissä... Oikein paljon onnea! Laita itelles tunnistettava nikki ja päivitä kuulumisia tasaiseen tahtiin =)
Joo sit pitää laittaa päivitystä milloin kipeytyy tissit ja jalkoihin kertyy nestettä yms Haluan ehdottomasti myötäelää tämän raskauden. Omat neljä ei riitä :)
Apua, kuka kehtasi tulla alapeukuttamaan tätä huippuihanaa ketjua! Negatiivisuus hiiteen täältä. Tää on suuri hetki!
Tää ketju oli mielenkiintoinen parin sivun verran mut sit alkoi ihmetyttämään miksi ap tuhlaa rahojaan testeihin kun verikokeisiin olisi päässyt nopeasti ja saanut myös nopeasti 100%varman vastauksen. Tyhmää jahkailua ja feikki ap:n provojen ruokintaa.
Tää on uskomattoman kaunista. Koko tää ketju ja se miten onnellinen olen täysin tuntemattoman ihmisen onnesta.
<3
Huhuu ap? Me ei anneta tämän ketjun pudota vaan kysellään sulta koko ajan mitä sulle ja miehelle kuuluu ja mitä oireita ja muita sulla on. Ehkäpä ei lopeteta silloinkaan kun vauva on jo syntynyt.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:31"]
Tää ketju oli mielenkiintoinen parin sivun verran mut sit alkoi ihmetyttämään miksi ap tuhlaa rahojaan testeihin kun verikokeisiin olisi päässyt nopeasti ja saanut myös nopeasti 100%varman vastauksen. Tyhmää jahkailua ja feikki ap:n provojen ruokintaa.
[/quote]Peukku tälle. Itse olisin ollut ekana verikokeissa enkä jonottamassa kaupan kassalla tai parkumassa uimahallin pukuhuoneessa.
Oi niitä aikoja kun itse jännityksestä pinkeenä tihrustin testiliuskoja mahdollisimman kirkkaassa valossa nähdäkseni häivähdyksen plussaa! Josko vielä kolmannen kerran jonain kauniina päivänä saan taas jännittää :) Onnea AP!!
Voi ei miten ihanaa!! Oi että <3 onnea sylin täydeltä!! Olette tämän ansainneet, ihanaa :) hyvää jatkoa AP!!