8-vuotta yritystä. nytkö plussas?
http://aijaa.com/zRT0w2 onko tämä plussa? Yritystä kahdeksan plussatonta vuotta takana. Ollaan just hoidoista kesätauolla. En tosiaan ole koskaan haamujakaan saanut. Onko tämä nyt semmonen?
Kommentit (491)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:59"]Voi itku... negaa näytti.. oon ihan rikki ;( Juuri kun pääsin fiiliksiin ja oli toivoa... miten tästä eteenpäin???
Ap
[/quote]
Mahtaako olla oikea ap?
Ei varmana ollu oikee ap!Eihän?kirjotus tyyli poikkesi mutta kauheaa jos vain shokin vuoksi.AaaPeee huhuu tule äkkiä takaisin!
Jos on oikea ap, ni tarkista uuden testin herkkyys. Kokemuksesta myös voin sanoa, että aptequen herkkä testi ei todellakaan ole herkkä, marketin halppis oli jo selkeä plussa kun apteekin näytti haaleaa haamua.
Itselläni oli hädin tuskin tunnistettavissa oleva haalea haamuviiva testissä (ja senkin ilmestymiseen meni 5min) eli ns. "Roskishaamu" mutta nyt mennään viikolla 22+1 ja tyttö monottelee tälläkin hetkellä :)
Voi miten kurjaa, jos oli nega :( Pari lohdun sanaa kuitenkin, vaikkei ne nyt yhtään lohdutakaan: jos se oli kemiallinen tai varhainen km, niin tämä kuitenkin osoittaa, että kiinnittymisyritys on aivan mahdollinen! On myös mahdollista, että digitesti ei vain vielä tunnistanut raskautta. Olet myös vielä melko nuori (hoidoissa käyväksi), ja IVF:n tulokset ovat oikein hyviä, joten sitä kautta toivottavasti viimeistään tärppää. Paljon hyvää sinulle!
T: kahden IVF-lapsen äiti, joka muistaa miltä tuntui kerran uskoa olevansa luomusti raskaana
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:52"]Ei minulla ole koskaan ollut NOIN haaleaa, jos on positiivinen. Tee uusi testi. Olen pahoillani, jos aiheutan nyt pahaa mieltä. Olen ollut kuudesti raskaana, kolmen lapsen äiti. Tiedän, miltä tuntuu toivoa ja toivoa ja pelätä pahinta ja taas toivoa. Tsemppiä!
[/quote] Tekstistäsi sai sellaisen käsityksen että tuo testi on varmasti nega, koska sinulla on ollut vahvempia viivoja ja olet ollut sentäs kuusi kertaa raskaana! Älä ap välitä näistä, tsemppiä:)
http://aijaa.com/upld/ tässä mun plussani muutaman kuukauden takaa. Ei ole sen vahvemmat kun sullakaan ja nyt mennään puolivälissä raskautta :)
Olikohan tuo oikea ap? Saisko kuvaa vielä siitä toisesta testistä, niin tulisi varmuus, ettet ole feikki...
Oikea ap täällä! Tein uimahallissa sen digitestin heti. En odottanut kotiin asti. Se sanoi ei raskaana :O miten voi olla kun ihan oikeita haamuja tulee liuskoilla! Mies tulee töistä kolmen jälkeen. Lupasi tyhjentää mulle prisman testihyllyn.
T:ap
Minulle tuli roskishaamu liuskalla noin 6kk sitten ja raskaana olen edelleen. Kokeilin sen roskishaamun jälkeen ovulaatioliuskaa, kun olin lukenut monesta keskustelusta niiden kertoneen raskaudesta aikaisemmin kuin raskaustestit. Ja niinhän se oli, että toisella testikerralla tuli jälleen heikko haamu raskaustestiin sekä ennätysnopea ja tumma viiva ovulaatiotestiin (sellaisia viivoja en ovulaatiota hakiessa nähnyt koskaan). Tässä siis vinkkiä hätäisimmille testaajille ja tsemppiä ja onnea ap:lle :)!
Valitettavasti en usko että olet raskaana vaikka niitä haamuja tulisikin toi testi on on näyttänyt ainakin minulla aina raskaana ku olen ollut
hö. :( taisi olla ns kemialinen tai varhainen keskenmeno. kurjaa oli miten oli. kaikkea hyvää sinne