8-vuotta yritystä. nytkö plussas?
http://aijaa.com/zRT0w2 onko tämä plussa? Yritystä kahdeksan plussatonta vuotta takana. Ollaan just hoidoista kesätauolla. En tosiaan ole koskaan haamujakaan saanut. Onko tämä nyt semmonen?
Kommentit (491)
Mulla oli testissä tuollainen haamu viime talvena, ja nyt kuukauden päästä laskettu aika.
ONNEA!! :)
Huomenta AP , oletko tänännä tehnyt testiä ? Uskoisin etä olet :) mites viiva onko vahvistunut ? Laita kuva jookos
Huomenta kaikille! :) olen taas uimaan lähdössä ja haen kaupungilta lisää pregcheckejä, viimeksi vein prisman vikan paketin ja eilen meni se paketin vika testi. Testailen kun pääsen taas kotiin ja yritän säästää huomiseksi aamuksi sen toisen. Tyroksiinin sain nostaa tupla-annokseen, mulla olikin vasta se pienin aloitus annos aiemmin, eli 25 mikrogrammaa.
T:ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:33"]Joo voitte olla varmoja, että tulen kertomaan!!!! Mä olen ihan sfääreissä täällä. Mä tämän testin tein pitkin hampain vain siksi, että miehelle vitsailin eilen, että oonkohan mä paksuna kun syön pari tölkkiä jalapenoja päivässä jo kolmatta päivää vaikka en ole koskaan voinut sietää niitä. Edellisten menkkojen alusta oli jo aikaa ( 10.6) niin no mikäjottei sitten. Haettiin testipaketti ja jalapenoja kaupasta :D
[/quote]
Tyttö tulossa. Mulla oli sama himo. ;)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:23"]
Käynti optikolla voisi auttaa asiaan?
[/quote]
Mulla ei käsittääkseni ole näössä mitään vikaa, enkä minäkään näe noissa plussaviivaa.
[/quote] No missä mahtaa sitten vika olla jos ei silmät näe selviä viivoja.Korvien välissä(kö) ? :D ei pahalla.
Voi että, onnea ap! Annathan meidän olla mukana odotuksessanne, tämä on saanut jo niin huikean alun, että ihan onnenkyyneliä täällä puolestanne kuivailen. Kaikkea hyvää, onnea tsemppiä ja enkeleitä teidän elämäänne ja pientä suojaamaan ja sinulle mahdollisimman ihanaa ja rentoa odotusta! ❤❤❤❤
Jes, mieletöntä! Tuli hyvä fiilis. En olis uskonu et tää ketju jatkuu näin kauan! T.ekan vastauksen kirjoittaja. :)
En koskaan uskonut, että iloitsisin näin paljon aivan tuntemattoman ja kasvottoman henkilön puolesta! Onnea AP! IHANAA! Tsemppiä kaikille muillekin lapsettomuudesta kärsiville :')
Olen 24-vuotias ja omassa elämässä lapsen saaminen ei ole vielä mitenkään ajankohtaista. Silti, tulin hyvin iloiseksi teidän puolesta. Onnea!!
Hihii, ap:n vikan plussatikku oli katsottu jo yli 500 kertaa (itse tästä kolme). Täm todellakin oli loman paras juttu. Onnea ap!
Seurasin ketjua ja kun näin tuon vikan kuvan, pieni riemunkiljahdus pääsi tahattomasti suustani. :D AP, olen todella iloinen puolestanne, ONNEA <3 :):) !
Huhuu ap? :)