Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8-vuotta yritystä. nytkö plussas?

Vierailija
13.07.2015 |

http://aijaa.com/zRT0w2 onko tämä plussa? Yritystä kahdeksan plussatonta vuotta takana. Ollaan just hoidoista kesätauolla. En tosiaan ole koskaan haamujakaan saanut. Onko tämä nyt semmonen?

Kommentit (491)

Vierailija
301/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaushormonin määrän pitäisi kaksinkertaistua noin puolessatoista vuorokaudessa. Testaat huomenna aamuvirtsasta. Valitettavasti raskaustesti voi näyttää alussa haaleaa plussaa, jos kyseessä on kemiallinen raskaus. Tsemppiä! 

Vierailija
302/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt testit niin että olen kertakäyttöiseen muovimukiin pissinyt ja sitten kastanut liuskan siihen. Jotenkin helpompaa kuin sihtailla tikkua pissasuihkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei auta kuin odottaa, mikä on kyllä piinallista. Tee testi uudestaan parin kolmen päivän päästä jos ei menkat ole vielä alkanu. Ja yritä vaikka unohtaa koko asia (mikä on varmasti äärimmäisen vaikeaa) miljoonan eri testin tekeminen ei kuitenkaan muuta lopputulosta. Joko on raskaana tai ei ole.

Vierailija
304/491 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP!

Osta Apteekin Raskaustesti (vaaleansini-valkoinen pakkaus jossa päivänkakkaroita), se on aina näyttänyt oikeeta tulosta mulle ja on herkkä, näyttää rv 4:stä eteenpäin! Tosin, itse olen tällä hetkellä rv 9 ja plussasin "vasta" rv 6 (sitä ennen tein kaksi negaa, vaikka olin raskaana, mutta testi ei reagoinut alkuraskauteen).

Siihen tulee selkeästi kaksi viivaa, todella näppärä testi kaiken kaikkiaan! Itse en noihin digitesteihin luottaisi, ei ole niin herkkiä.

Varovaiset onnittelut! <3

Vierailija
305/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nuo liuskat olla herkempiä kuin clearblue. Raskaushormoonit nousee päivä päivältä, joten testailisin liuskoilla vaikka joka päivä ja seuraisin vahvistuuko viiva. Itsellä molemmista tullut alkuun tuollainen hailakka viiva ja vahvistunut siitä sitten päivä päivältä. En olisi malttanut kahta päivää testien välissä, vaikka sanotaan että hyvä väli olisi joka toinen päivä. Sullahan ei vielä Niin montaa päivää ole menkat myöhässä, tutullani ei ole näkynyt minkäänlaista viivaa ennenkuin menkat oli jo 10-15pv myöhässä ja silti on lapsia tullut :) itselläni on nuo hailakat näkyneet jo pari pv ennen kuin menkkojen olisi pitänyt tulla. Se on niin yksilöllistä.

Vierailija
306/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon testailleena voin sanoa että se clearblue ei todellakaan oo kobin herkkä. Ja kannattaa aina testaa samalla testillä. Pidän sulle peukkuja! Ja uskoa vielä löytyy täältä!

Vierailija
307/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista miten jotkut pariskunnat yrittää vauvaa vuosia yrittämättä, mutta teinit panee kerran ni..

Vierailija
308/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielest toi haalee in kans plussa.. Tee huomen aamupissasts käy verikokeis

Vierailija
309/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:53"]Surullista miten jotkut pariskunnat yrittää vauvaa vuosia yrittämättä, mutta teinit panee kerran ni..
[/quote] 8 vuotta näillä yritystä. Hedelmällisillä lapsi menis jo kouluun. Luulen että ap:n kannattaa adoptoida jos haluaa vanhemmaksi.

Vierailija
310/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:53"]Surullista miten jotkut pariskunnat yrittää vauvaa vuosia yrittämättä, mutta teinit panee kerran ni..
[/quote]
... niin ja Afrikassa lapsilla on nälkä. Nyyh.

Vierailija
311/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:53"]Surullista miten jotkut pariskunnat yrittää vauvaa vuosia yrittämättä, mutta teinit panee kerran ni..
[/quote] 8 vuotta näillä yritystä. Hedelmällisillä lapsi menis jo kouluun. Luulen että ap:n kannattaa adoptoida jos haluaa vanhemmaksi.
[/quote] samaa mieltä

Vierailija
312/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näytti clearbluen varhainen digitesti "ei raskaana" vaikka olin jo 5.viikolla. Sain "raskaana +3 viikkoa" tuloksen vasta 9-10. Raskausviikolla. Mikään testi ei näköjään ole 100% vaikka mainostettaisiin 99,9% varmaksi.

harmi jos ei tärpännyt. Toivottavasti kuitenkin  teillekin vielä tulisi se plussa!

Vierailija
313/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, se digitesti ei välttämättä vielä näytä oikein. Se myös kannattaisi tehdä aamu pissasta! Toivotan kovasti onnea ja toivotaan että tämä iloksi muuttuu.

Vierailija
314/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus testikin saattaa olla viallinen.

Vierailija
315/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää adoptiota/sijaislasta kun näyttää ettei onnistu. Oikeasti 8 vuotta on todella pitkä aika.

Vierailija
316/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää antaa "turhaa" toivoa. joko on tai sitten ei kyllä aikanaan selviää. adoptio  olis kyllä tässä tilanteessa varteen otetava vaihtoehto

Vierailija
317/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:13"]miksi pitää antaa "turhaa" toivoa. joko on tai sitten ei kyllä aikanaan selviää. adoptio  olis kyllä tässä tilanteessa varteen otetava vaihtoehto
[/quote] joo ja näissäkin prosesseissa menee aikaa. Eli ap jatkakaa yrittämistä mutta laittakaa myös näitä muita vaihtoehtoja vireille. ( ellei ole jo ) . Terv toinen joka laittoi vireille 4 vuoden yrittämisen jälkeen ja nyt olisi piakkoin luvassa adoptoitu lapsi. :)

Vierailija
318/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ystäväpariskuntaa yritti 10 vuotta, ennen kuin tärppäsi. Ja molemmat pariskunnat saivat ihanat lapset. Kolmas ystäväpariskunta yritti 12 vuotta, kunnes onnisti. Neljäs ystäväni oli 20 vuoden aikana naimisissa kahden eri miehen kanssa, mutta vauvaa ei tullut -hän sitten nelikymppisenä eronneena sinkkuna tapasi tansseissa miehen ja pam, tuli raskaaksi ja ihanan lapsen sai.

Vierailija
319/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä(kin) olen kahdeksan vuoden odottamisen tulos :) vanhemmilla takana monet hormoonihoidot ynnä muut, olivat jo päätyneet adoptioon (niin sanotusti luovuttaneet=stressi helpottanut/kadonnut) niin ei mennyt kuin puoli vuotta ja äiti oli raskaana :) Useesti se on korvien välissä..

Tseppiä!! :) 

Vierailija
320/491 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:17"]Kaksi ystäväpariskuntaa yritti 10 vuotta, ennen kuin tärppäsi. Ja molemmat pariskunnat saivat ihanat lapset. Kolmas ystäväpariskunta yritti 12 vuotta, kunnes onnisti. Neljäs ystäväni oli 20 vuoden aikana naimisissa kahden eri miehen kanssa, mutta vauvaa ei tullut -hän sitten nelikymppisenä eronneena sinkkuna tapasi tansseissa miehen ja pam, tuli raskaaksi ja ihanan lapsen sai.
[/quote] niin nämä on näitä tarinoita mitä aina lapsettomuudesta kärsiville tykätään kertoa.