Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 23v. tekisin abortin jos nyt tulisin raskaaksi

Vierailija
13.07.2015 |

Asun avoliitossa. Kysyttävää?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:51"]Oksettaa lukea kuinka kevytmielisesti ihmiset suhtautuvat aborttiin.. Minulla onkin takana yli 6 vuotta lapsettomuutta kun alettiin yrittämään jo kun olin 17vuotias.. Nyt raskaana vihdoin hoitojen avulla.. Toki abortti on varmasti parempi ratkaisu kuin lapsi noin kevyesti vakavaan asiaan suhtautuville.. Tuntuu kamalalta, koska alkio on jo hyvin pienenä ihmismäisen näköinen pienine käden ja jalan alkuineen, kovasti tykyttävine sydämineen.. 6+3 ultrassa erotin selvästi selkärangan ja pienet kädet siitä mustavalkokuvasta.. Sydän sykki elämää. En voisi kuvitellakaan abortoivani sellaista pientä ihmistä :'(

Toivottavasti abortin kannalla olijat huolehditte ehkäisystä ja jos menkat on päivääkään myöhässä, tehkää testi. Välittömästi siihen aborttiin ennenkuin pikku sydän aloittaa sykkimisen? Toivottavasti toimitte näin.. Netistä saa edullisemmin raskaustestejä että raaskitte testata ajoissa pienestäkin epäilystä.. Vaikkei nuo markettitestitkään paljoa maksa ja itsellä näytti raskauden jo ennen virallista testauspäivää.. Kun sydän jo sykkii on alkio muutakin kuin 'solumöykky', se on jo ihan elävä ihmisentaimi jonka abortoiminen on mielestäni julmaa.
[/quote]

Niin, se on SINUN mielestäsi julmaa. Ei kaikkien muiden. Itse pidän alkiota inhana soluklimppinä, jota en missään tapauksessa halua omaan elämääni. En vihaa lapsia, mutta en halua sellaista itselleni. Käytän ehkäisyä, jos se pettää niin teen abortin. Tuossa tapauksessa abortti estää elämäni pilalle menemisen.

Vierailija
82/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että amerikkalainen rikollisuus laski, kun aborttilainsäädännön sallivammaksi muuttumisesta oli aikaa sen verran, että ne kaikki ei-toivotut sikiöt olis alkaneet rötöstellä. Eli abortti voi olla palvelus niin yhteiskunnalle, kuin ei-toivotulle lapselle. Ei-haluttuna kasvaminen on pahempi, kuin se, ettei edes ole olemassa.

Mitäs Jumala tähän sanoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:51"]Oksettaa lukea kuinka kevytmielisesti ihmiset suhtautuvat aborttiin.. Minulla onkin takana yli 6 vuotta lapsettomuutta kun alettiin yrittämään jo kun olin 17vuotias.. Nyt raskaana vihdoin hoitojen avulla.. Toki abortti on varmasti parempi ratkaisu kuin lapsi noin kevyesti vakavaan asiaan suhtautuville.. Tuntuu kamalalta, koska alkio on jo hyvin pienenä ihmismäisen näköinen pienine käden ja jalan alkuineen, kovasti tykyttävine sydämineen.. 6+3 ultrassa erotin selvästi selkärangan ja pienet kädet siitä mustavalkokuvasta.. Sydän sykki elämää. En voisi kuvitellakaan abortoivani sellaista pientä ihmistä :'(

Toivottavasti abortin kannalla olijat huolehditte ehkäisystä ja jos menkat on päivääkään myöhässä, tehkää testi. Välittömästi siihen aborttiin ennenkuin pikku sydän aloittaa sykkimisen? Toivottavasti toimitte näin.. Netistä saa edullisemmin raskaustestejä että raaskitte testata ajoissa pienestäkin epäilystä.. Vaikkei nuo markettitestitkään paljoa maksa ja itsellä näytti raskauden jo ennen virallista testauspäivää.. Kun sydän jo sykkii on alkio muutakin kuin 'solumöykky', se on jo ihan elävä ihmisentaimi jonka abortoiminen on mielestäni julmaa.
[/quote]

Abortti tehdään yleensä vasta rv 6 tai 7. Vaikka sen huomaisi aiemmin niin aborttiin saa lähetteen vasta noilla mainitsemilani raskausviikoilla. Syytä en tiedä.

Vierailija
84/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:54"]Tiesittekö, että amerikkalainen rikollisuus laski, kun aborttilainsäädännön sallivammaksi muuttumisesta oli aikaa sen verran, että ne kaikki ei-toivotut sikiöt olis alkaneet rötöstellä. Eli abortti voi olla palvelus niin yhteiskunnalle, kuin ei-toivotulle lapselle. Ei-haluttuna kasvaminen on pahempi, kuin se, ettei edes ole olemassa.

Mitäs Jumala tähän sanoo?
[/quote]

Logiikka :D

Vierailija
85/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos abortti olisi väärin, se olisi LAITON. Sama juttu esim. pettämisen kanssa. Jos se olisi väärin, se oli laitonta. Minä käyn usein työmatkoilla bordeilleissa niissä maissa, joissa se on laillista. Vaimon ei tarvitse tietää, minulla on oikeus tehdä kehollani mitä haluan.

Vierailija
86/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä kapeakatseisia uskiksia. Onko teidän niin vaikea ymmärtää, että kaikki eivät usko jumalaan tai pidä lapsia minään jumalan luomina lahjoina? Mä elän itseäni varten, en mitään mielikuvitushahmoa. Hyväksyn sen, että joidenkin mielestä abortti on väärin, onko teidän niin vaikea hyväksyä muiden suhtautumista?

Mä tekisin abortin ihan heti, jos kävisi vahinko. En näe siinä mitään väärää.

Vierailija
87/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisia täytyy julistaa? Jos abortti on ihan ok homma, niin miksi sen oikeutusta täytyy vauvapalstoilta hakea? Ilmeisesti tarkoitus saadaa kinaa aikaan? Tai tukea sille kuitenkin omassa päässä olevalle tunteelle. Onko tämä nyt tosiaan ihan oikein. Kyllähän jokainen tajuaa, että abortissa tapetaan ihminen. Ei se höpisemällä muuksi muutu. Asian voi käsitellä muutenkin, kuin kirjoittamalle palstalle, jossa moni suree lapsettomuuttaan, keskenmenojaan, kohtuun kuolleita lapsiaan.

Vierailija
88/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuitenkin kannattaa pitää huolta ettei tule raskaaksi, jos ei raskaaksi halua. Nyt eletään kuitenkin 2000-lukua ja ehkäisyväleissä on varieteettia. Abortti ei ole ehkäisykeino.

Vierailija
89/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ooon 11 mikä aborti on

Vierailija
90/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:02"]En ymmärrä näitä kapeakatseisia uskiksia. Onko teidän niin vaikea ymmärtää, että kaikki eivät usko jumalaan tai pidä lapsia minään jumalan luomina lahjoina? Mä elän itseäni varten, en mitään mielikuvitushahmoa. Hyväksyn sen, että joidenkin mielestä abortti on väärin, onko teidän niin vaikea hyväksyä muiden suhtautumista?

Mä tekisin abortin ihan heti, jos kävisi vahinko. En näe siinä mitään väärää.
[/quote]

Miksi tähän usko sekoitetaan? Minun mielestäni elämä on arvokas ja tappaminen väärin, vaikka en mikään uskis ole.

Vierailija
91/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minua kans inhottaa nämä jutut. Olen tehnyt abortin, muttei se todellakaan ollut mikään helppo ratkaisu vaikka päätös oli varma. Sen jälkeen olen pitänyt huolen ettei toista tarvitse tehdä ja 15 vuotta se on jo pitänyt.
Abortissa on paljon asioita henkisellä puolella mitkä täytyy käydä läpi ja jotka voivat jäädä painamaan pitkäksi aikaa. Se on kuitenkin oma mahdollinen tuleva lapsi, ei pelkkä solumöykky.
En ikinä tahtoisi tänne Venäjän mallia missä aborttia käytetään ehkäisykeinona ja niitä tehdään todella myöhäisessä raskausvaiheessa. Katsoin aiheesta joskus dokumentin ja oli kamalaa katsottavaa, vielä samat naiset olivat kohta uudestaan raskaana.
Käyttäkää sitä ehkäisyä ja huolehtikaa että se varmasti myös pitää.

Vierailija
92/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin.

N22 avoliitossa

Vierailija
93/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:10"]Ehkä kuitenkin kannattaa pitää huolta ettei tule raskaaksi, jos ei raskaaksi halua. Nyt eletään kuitenkin 2000-lukua ja ehkäisyväleissä on varieteettia. Abortti ei ole ehkäisykeino.
[/quote]
Tuhat yläpeukkua!

Vierailija
94/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:11"]Olen 26, jostain 10-vuotiaasta asti tiennyt olevani vela, ja ensi viikolla aika aborttiin. :) Saa onnitella! Tuntuu vähän ällöltä että sisälläni tälläkin hetkellä on joku tunkeilija tarrautuneena kiinni minuun ja jakautuu jakautumistaan.
[/quote]
Onnitella mistä? Siitä, että olet idiootti, joka ei osaa huolehtia ehkäisystä?
[/quote]

Heips! :) En ole idiootti, vaan abortin teko on viisas teko minkä voin tehdä oman elämäni kannalta ja itsenäisyyteni säilyttämisen kannalta. En alistu käyttämääb keinotekoisia hormoneja, vaan ko 10 vuoden ajan ehkäisynäni on ollut ns. varmat päivät ja ovulaation aikaan kondomi. Niillä on 10 vuotta pärjätty loistavasti. Kunnes nyt vasta sattui pieni ikävä vahinko, kun ilmeisesti lämmönmittausta sotki sairastumiseni viime kuussa. Mutta onneksi abortin teko on kivuton kuin luomenpoisto ja ihan yhtä yksinkertainen toimenpide. Ehkäisyssä luotan myöskin siihen, että ihmiskeho (etenkin naisen) on viisas ja tajuaa olla kasvattamatta sisällään loisia kun kehon omistaja niin tahtoo. Olen sanonut munasarjoilleni, että yksikään munasolu ei hankkiudu tekemisiin siittiöiden kanssa jos sellaisen kohtaa, ja mikäli vastoin tahtoani menee hedelmöittymään ja kiinnittymään, niin tulen repimään alkion kappaleisi ja munasarjan omin käsin irti sisältäni. Näköjään viesti on mennyt perille 10 vuoden ajan ja keho on tajunnut olla aloittamatta raskauksia vasten tahtoani, kunnes vasta nyt sillekin sattui pieni erehdys. Toimikoon opetuksena ja muistinvirkistyksenä. Odotan innolla ensi viikon aborttiani. Suosittelen lämpimästi kaikille aborttia ellette vielä ole sitä tehneet! :)

[/quote]
Taidat tarvita kipeimmin lääkäriä, joka auttaa sua noiden hallusinaatioiden kanssa. Juttelet munasarjojesi kanssa... pidät varmoja päiviä ehkäisykeinona. Toivottavasti revit sen munasarjan irti, kuten olet uhannut! Mikä sua estää ottamasta vaikka kuparikierukkaa tai käyttämästä aina sitä kumia? Edelleen pidän sua ja kaltaisia idiootteina. Toivottavasti olet edes menossa sterilisaatioon, kun ikäsi puolesta se sinulle jossain vaiheessa voidaan myöntää.
[/quote]

Hallusinaatioiden...? :'D Aaahahahahah! Pyörihän nyt takaisin sinne hellasi ääreen, muumimamma.
[/quote]
Tiedätkö, että muumimamma on keksitty, kuvitteellinen hahmo? Sulla on edelleen aistiharhoja, jos luulet vastanneesi muumille. Oletko vetänyt LSD-nappeja? Narkkien ei kyllä pidäkään lisääntyä. Harmi, ettei Suomessa toteuteta pakkostrerilisaatioita ehkäisystä laistaville, narkeille, juopoille ja yleisesti ihmisille, jotka eivät kykene huolehtimaan itsestään. Olisit ensimmäisenä listalta...

Vierailija
95/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:11"]Olen 26, jostain 10-vuotiaasta asti tiennyt olevani vela, ja ensi viikolla aika aborttiin. :) Saa onnitella! Tuntuu vähän ällöltä että sisälläni tälläkin hetkellä on joku tunkeilija tarrautuneena kiinni minuun ja jakautuu jakautumistaan.
[/quote]

Vierailija
96/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 02:09"]Niin tekisin minäkin, olen 21. Ei kysyttävää :) toivottavasti en ikinä joudu siihen tilanteeseen, lapsia kyllä haluaisin tulevaisuudessa, mutta vasta n. 10 vuoden päästä.

Kamalaa on se, että edelleenkin abortti on asia, joka on olevinaan hirveä ja kamala ja josta kuuluisi tuntea syyllisyyttä ja jota tietyissä piireissä paheksutaan ja ikään kuin asiaan kuuluu että pitäis olla hirveet omantunnon tuskat ja siitä ei saa päästä helposti yli. Eikä varsinkaan saa olla tyytyväinen ja iloinen, että on tehnyt abortin. mun mielestä hyvissä ajoin tehty abortti on verrattavissa jälkiehkäisyyn. Eri asia jos raskaus on kovin pitkälle edennyt ja sikiö jo lapsen näköiseksi kehittynyt, sillon voi jo mun mielestä tulla moraaliset ja eettiset näkökulmat mukaan. Ja toki jos tietentahtoen paneskelee ilman ehkäisyä ajatellen että onhan aborttikin mahdollisuus, mutta esim jos kondomi rikkoutuu ja jälkiehkäisy otettu mutta siitä huolimatta tulee raskaaksi niin en näe mitään syytä miten joku voi paheksua aborttia siinä vaiheessa.
[/quote]
Olet fiksu ja osaat pitää asioista huolta. Tuskin tuota sinun kohdallasi tapahtuu. Valitettavasti suuri osa aborteista tehdään juuri niille, jotka eivät sitä ehkäisyä jaksa tai viitsi oikein käyttää. Pillereitä syövistä löytyy niitä, jotka unohtelevat tai eivät oksennustaudin taikka krapulaoksentelun jälkeen viitsi huolehtia muusta ehkäisystä. Kumia käytetään vain yhdynnän loppupuolella, kun kortsun kanssa ei tunnu yhtä hyvälle. Tai kännissä sitä kumia ei jakseta käyttää ollenkaan. Luotetaan varmoihin päiviin vaikka on epäsäännölliset menkat tai päiviä ei osata laskea jne...

Vierailija
97/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:52"]:) Minä teetin sun ikäisenä.
[/quote]

Mäkin sain ekan 23-vuotiaana. Ja tokan 25-vuotiaana. Onneksi sain, nyt 35v ja kolmatta ei ikinä ole enää saatu vaikka yritetty melkein 7 vuotta.

Vierailija
98/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ehkäisyä äläkä tule raskaaksi.

Vierailija
99/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:11"]Olen 26, jostain 10-vuotiaasta asti tiennyt olevani vela, ja ensi viikolla aika aborttiin. :) Saa onnitella! Tuntuu vähän ällöltä että sisälläni tälläkin hetkellä on joku tunkeilija tarrautuneena kiinni minuun ja jakautuu jakautumistaan.
[/quote]
[/quote]

Heips! :) En ole idiootti, vaan abortin teko on viisas teko minkä voin tehdä oman elämäni kannalta ja itsenäisyyteni säilyttämisen kannalta. En alistu käyttämääb keinotekoisia hormoneja, vaan ko 10 vuoden ajan ehkäisynäni on ollut ns. varmat päivät ja ovulaation aikaan kondomi. Niillä on 10 vuotta pärjätty loistavasti. Kunnes nyt vasta sattui pieni ikävä vahinko, kun ilmeisesti lämmönmittausta sotki sairastumiseni viime kuussa. Mutta onneksi abortin teko on kivuton kuin luomenpoisto ja ihan yhtä yksinkertainen toimenpide. Ehkäisyssä luotan myöskin siihen, että ihmiskeho (etenkin naisen) on viisas ja tajuaa olla kasvattamatta sisällään loisia kun kehon omistaja niin tahtoo. Olen sanonut munasarjoilleni, että yksikään munasolu ei hankkiudu tekemisiin siittiöiden kanssa jos sellaisen kohtaa, ja mikäli vastoin tahtoani menee hedelmöittymään ja kiinnittymään, niin tulen repimään alkion kappaleisi ja munasarjan omin käsin irti sisältäni. Näköjään viesti on mennyt perille 10 vuoden ajan ja keho on tajunnut olla aloittamatta raskauksia vasten tahtoani, kunnes vasta nyt sillekin sattui pieni erehdys. Toimikoon opetuksena ja muistinvirkistyksenä. Odotan innolla ensi viikon aborttiani. Suosittelen lämpimästi kaikille aborttia ellette vielä ole sitä tehneet! :)

Vierailija
100/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen 28-vuotias ja elän avioliitossa. Raskaus johtaisi aborttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä