Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 23v. tekisin abortin jos nyt tulisin raskaaksi

Vierailija
13.07.2015 |

Asun avoliitossa. Kysyttävää?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:43"]

Entä jos avopuolisosi haluaisi pitää lapsen? Miksi hänellä ei olisi päätäntävaltaa asian suhteen?

[/quote]

Koska ei kanna lasta eikä synnytä. Eikä nyt vastasyntynyttä muutenkaan ole lapselle hyväksi jättää miehelle, joka ei voi imettää vaikka haluaisikin. Eikä minusta ole kiva synnyttää äiditöntä lasta maailmaan jne jne. En ole ap

[/quote]

Onko lapsi siis äidin omaisuutta?

[/quote]

Ei, mutta lapsen saamiseen maailmaan satutaan tarvitsemaan naista. Pääsääntöisesti myös siihen, että tästä kasvaa onnellinen. 

Oliko sulla muita epäselviä asioita?

[/quote]

Miksi sitten homoparit saavat adoptoida vastasyntyneitä lapsia. 2 miestä.

[/quote]

Se onkin minusta huono juttu. Käytännössä Suomessa eivät siis kylläkään saa. Vielä. Mulla ei ole miehiä vastaan mitään, mutta sanoinkin pääsääntöisesti. Miksi synnyttäisin lapsen, jonka aion hylätä? Mieluummin estän tämmöisen onnettomuuden.

62/101 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttävää. Itsekin tekisin abortin, jos jonkin ihmeen kautta tulisin raskaaksi. En halua lapsia, koska en voisi pitää heistä hyvää huolta eikä maailman ylikansoittamiseen osallistuminen kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:25"]

[/quote]

eikö abortti ole mielestäsi murha?

Vierailija
64/101 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:11"]

Olen 26, jostain 10-vuotiaasta asti tiennyt olevani vela, ja ensi viikolla aika aborttiin. :) Saa onnitella! Tuntuu vähän ällöltä että sisälläni tälläkin hetkellä on joku tunkeilija tarrautuneena kiinni minuun ja jakautuu jakautumistaan.

[/quote]

tunkeilija on äärettömän arvokas ihminen, ikuisuusolento.

Vierailija
65/101 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos avopuolisosi haluaisi pitää lapsen? Miksi hänellä ei olisi päätäntävaltaa asian suhteen?

[/quote]

Koska ei kanna lasta eikä synnytä. Eikä nyt vastasyntynyttä muutenkaan ole lapselle hyväksi jättää miehelle, joka ei voi imettää vaikka haluaisikin. Eikä minusta ole kiva synnyttää äiditöntä lasta maailmaan jne jne. En ole ap

[/quote]

[/quote]

Ei, mutta lapsen saamiseen maailmaan satutaan tarvitsemaan naista. Pääsääntöisesti myös siihen, että tästä kasvaa onnellinen. 

[/quote]

eiköhän isän rooli ole varsin tärkeä,

että kasvaa onnellinen.

ainakin meillä.

Vierailija
66/101 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:33"]Mikä teille antaa oikeuden tappaa lapsia, Jumalan luomia. Jumala suree tätä ihmiskuntaa.
[/quote]Mikä antaa sinulle oikeuden pakottaa uusia ihmsiä maailmaan? Olet suoraan vastuussa kaikesta pahasta, mitä he joutuvat elämässään kohtaamaan, ml. sairaudt ja kuolema.

Vierailija
67/101 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:25"]Asun avoliitossa. Kysyttävää?
[/quote]
23 viikko taitaa olla Suomessa liian myöhään jo.

Vierailija
68/101 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tekisin minäkin, olen 21. Ei kysyttävää :) toivottavasti en ikinä joudu siihen tilanteeseen, lapsia kyllä haluaisin tulevaisuudessa, mutta vasta n. 10 vuoden päästä.

Kamalaa on se, että edelleenkin abortti on asia, joka on olevinaan hirveä ja kamala ja josta kuuluisi tuntea syyllisyyttä ja jota tietyissä piireissä paheksutaan ja ikään kuin asiaan kuuluu että pitäis olla hirveet omantunnon tuskat ja siitä ei saa päästä helposti yli. Eikä varsinkaan saa olla tyytyväinen ja iloinen, että on tehnyt abortin. mun mielestä hyvissä ajoin tehty abortti on verrattavissa jälkiehkäisyyn. Eri asia jos raskaus on kovin pitkälle edennyt ja sikiö jo lapsen näköiseksi kehittynyt, sillon voi jo mun mielestä tulla moraaliset ja eettiset näkökulmat mukaan. Ja toki jos tietentahtoen paneskelee ilman ehkäisyä ajatellen että onhan aborttikin mahdollisuus, mutta esim jos kondomi rikkoutuu ja jälkiehkäisy otettu mutta siitä huolimatta tulee raskaaksi niin en näe mitään syytä miten joku voi paheksua aborttia siinä vaiheessa.

Vierailija
69/101 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 02:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

eiköhän isän rooli ole varsin tärkeä,

että kasvaa onnellinen.

ainakin meillä.

[/quote]

No joo joo, mutta oletin sen sisältyvän kysymykseen.

Vierailija
70/101 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Mutta olen 14v.

Vierailija
71/101 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:25"]

[/quote]

eikö abortti ole mielestäsi murha?
[/quote]

Ei. Ja vaikka olisikin niin mielummin olen murhaaja kuin äiti.

Vierailija
72/101 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:43"]Entä jos avopuolisosi haluaisi pitää lapsen? Miksi hänellä ei olisi päätäntävaltaa asian suhteen?
[/quote]

Koska hän ei kanna lasta sisällään tai synnytä. Minä en vauvan ja avopuolison takia elämääni ja vartaloani pilaa.

Vierailija
73/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplaehkäisy sitten käyttöön ja varmistakaa että saatte jälkiehkäisyn ajoissa jos vahinko käy. Abortti ei ole ehkäisykeino, onneksi suurin osa täällä näyttää se ymmärtävän.

Vierailija
74/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25v, myöskin avoliitossa elävä nainen. Kaksi aborttia takana. Ensimmäinen 19vuotiaana, toinen viimevuoden lokakuussa.

Vierailija
75/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:22"]Tuplaehkäisy sitten käyttöön ja varmistakaa että saatte jälkiehkäisyn ajoissa jos vahinko käy. Abortti ei ole ehkäisykeino, onneksi suurin osa täällä näyttää se ymmärtävän.
[/quote]

Mä luotan pillereihin ja jos ne pettää niin varmasti teen abortin. Tosin otan pillerin aina minuutilleen oikeaan aikaan. Mitään kumia en jaksa alkaa parisuhteessa käyttämään.

Vierailija
76/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:22"]Tuplaehkäisy sitten käyttöön ja varmistakaa että saatte jälkiehkäisyn ajoissa jos vahinko käy. Abortti ei ole ehkäisykeino, onneksi suurin osa täällä näyttää se ymmärtävän.
[/quote]

Mä luotan pillereihin ja jos ne pettää niin varmasti teen abortin. Tosin otan pillerin aina minuutilleen oikeaan aikaan. Mitään kumia en jaksa alkaa parisuhteessa käyttämään.
[/quote]
Pillerit ei ole 100% varma.

Vierailija
77/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:11"]Olen 26, jostain 10-vuotiaasta asti tiennyt olevani vela, ja ensi viikolla aika aborttiin. :) Saa onnitella! Tuntuu vähän ällöltä että sisälläni tälläkin hetkellä on joku tunkeilija tarrautuneena kiinni minuun ja jakautuu jakautumistaan.
[/quote]
Onnitella mistä? Siitä, että olet idiootti, joka ei osaa huolehtia ehkäisystä?
[/quote]

Heips! :) En ole idiootti, vaan abortin teko on viisas teko minkä voin tehdä oman elämäni kannalta ja itsenäisyyteni säilyttämisen kannalta. En alistu käyttämääb keinotekoisia hormoneja, vaan ko 10 vuoden ajan ehkäisynäni on ollut ns. varmat päivät ja ovulaation aikaan kondomi. Niillä on 10 vuotta pärjätty loistavasti. Kunnes nyt vasta sattui pieni ikävä vahinko, kun ilmeisesti lämmönmittausta sotki sairastumiseni viime kuussa. Mutta onneksi abortin teko on kivuton kuin luomenpoisto ja ihan yhtä yksinkertainen toimenpide. Ehkäisyssä luotan myöskin siihen, että ihmiskeho (etenkin naisen) on viisas ja tajuaa olla kasvattamatta sisällään loisia kun kehon omistaja niin tahtoo. Olen sanonut munasarjoilleni, että yksikään munasolu ei hankkiudu tekemisiin siittiöiden kanssa jos sellaisen kohtaa, ja mikäli vastoin tahtoani menee hedelmöittymään ja kiinnittymään, niin tulen repimään alkion kappaleisi ja munasarjan omin käsin irti sisältäni. Näköjään viesti on mennyt perille 10 vuoden ajan ja keho on tajunnut olla aloittamatta raskauksia vasten tahtoani, kunnes vasta nyt sillekin sattui pieni erehdys. Toimikoon opetuksena ja muistinvirkistyksenä. Odotan innolla ensi viikon aborttiani. Suosittelen lämpimästi kaikille aborttia ellette vielä ole sitä tehneet! :)

[/quote]
Taidat tarvita kipeimmin lääkäriä, joka auttaa sua noiden hallusinaatioiden kanssa. Juttelet munasarjojesi kanssa... pidät varmoja päiviä ehkäisykeinona. Toivottavasti revit sen munasarjan irti, kuten olet uhannut! Mikä sua estää ottamasta vaikka kuparikierukkaa tai käyttämästä aina sitä kumia? Edelleen pidän sua ja kaltaisia idiootteina. Toivottavasti olet edes menossa sterilisaatioon, kun ikäsi puolesta se sinulle jossain vaiheessa voidaan myöntää.
[/quote]

Hallusinaatioiden...? :'D Aaahahahahah! Pyörihän nyt takaisin sinne hellasi ääreen, muumimamma.

Vierailija
78/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:22"]Tuplaehkäisy sitten käyttöön ja varmistakaa että saatte jälkiehkäisyn ajoissa jos vahinko käy. Abortti ei ole ehkäisykeino, onneksi suurin osa täällä näyttää se ymmärtävän.
[/quote]

[/quote]
Pillerit ei ole 100% varma.
[/quote]

Tiedän. Jos ne pettää niin teen abortin.

Vierailija
79/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein abortin 16-vuotiaana, tein lapsen 20-vuotiaana ja abortin 25-vuotiaana, koko ajan olin saman miehen kanssa, eroamassa hänestä silloin toisen abortin aikana. Noitten jälkeen olen saanut kerran keskenmenon ja kaksi lasta lisää. Jokainen lapseni on ollut toivottu, mutta epätoivottuja en ole pitänyt, se on ollut kaikkian perheenjäsenten parhaaksi. Abortteja en kadu, en myöskään lapsiani. Ensimmäistä miestä kadun, mutta toisaalta, ompahan elämänkokemusta.

Vierailija
80/101 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa lukea kuinka kevytmielisesti ihmiset suhtautuvat aborttiin.. Minulla onkin takana yli 6 vuotta lapsettomuutta kun alettiin yrittämään jo kun olin 17vuotias.. Nyt raskaana vihdoin hoitojen avulla.. Toki abortti on varmasti parempi ratkaisu kuin lapsi noin kevyesti vakavaan asiaan suhtautuville.. Tuntuu kamalalta, koska alkio on jo hyvin pienenä ihmismäisen näköinen pienine käden ja jalan alkuineen, kovasti tykyttävine sydämineen.. 6+3 ultrassa erotin selvästi selkärangan ja pienet kädet siitä mustavalkokuvasta.. Sydän sykki elämää. En voisi kuvitellakaan abortoivani sellaista pientä ihmistä :'(

Toivottavasti abortin kannalla olijat huolehditte ehkäisystä ja jos menkat on päivääkään myöhässä, tehkää testi. Välittömästi siihen aborttiin ennenkuin pikku sydän aloittaa sykkimisen? Toivottavasti toimitte näin.. Netistä saa edullisemmin raskaustestejä että raaskitte testata ajoissa pienestäkin epäilystä.. Vaikkei nuo markettitestitkään paljoa maksa ja itsellä näytti raskauden jo ennen virallista testauspäivää.. Kun sydän jo sykkii on alkio muutakin kuin 'solumöykky', se on jo ihan elävä ihmisentaimi jonka abortoiminen on mielestäni julmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan