Olen 23v. tekisin abortin jos nyt tulisin raskaaksi
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:30"]Mä oon 26v ja tekisin luultavasti abortin jos tulisin raskaaksi, koska en ole parisuhteessa. Aloittajan tilannetta en ihan ymmärrä kun on kuitenkin avoliitossa mutta omahan on valintansa. [/quote] En halua lapsia. Ap
[/quote]
Niin? Ei siinä mitään. Mä tekisin lapsen jos tulisin raskaaksi ja olisin parisuhteessa. Varsinkin kun oon jo kohta 30v.
hyiiii jotkut ämmät täälä on niin sekasin ja tyhmiä että EI TEKIS aborttia???
omg, vittu mitä llehmiä...tottakai abortti, saatana
vela!!!
Mä luulin olevani vapaamielinen mutta en mä ihan ymmärrä sitä että abortteja noin vaan tehdään tai tehtäisiin. Ihan vaan siksi että ei nyt sattunu olemaan suunnitelmissa. Voisin elää miehen kanssa kaksin ilman lapsihaaveita mutta silti minusta vahinkoraskauden kohdalla tuntuisi oikeammalta ratkaisulta pitää lapsi, jos parisuhde on vakaa. Tuommosessa tilanteessa tuntisin keskeytyksestä huonoa omaatuntoa.
Periaatteessa siihen pitäisi lakienkin mukaan olla joku vähän painavampi syy kuin että ei ollu suunnitelmissa just nyt. Mun syyni aikoinaan oli se että koen että yksin en olisi riittävä vanhempi ja jaksaisi/pystyisi huoltamaan lasta riittävän hyvin.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:34"]
Halausin muistuttaa arvon rouvia siitä että abortti ei ole mikään ehkäisykeino, ja ilman seksiäkin voi elää. Taitaa olla liian korkealentoista.
[/quote]Miksi pitäisi elää ilman seksiä, kun kerran luotettava ehkäisy on saatavilla, ja viime kädessä ei-toivotun raskauden voi keskeyttää?
Mä en tekis. Asun myös avoliitossa ja olen samanikäinen, poikaystäväni tahtoisi tehdä abortin, mutta mä vastustan. Onneks en ole raskaana, ja toivottavasti en tulekkaan, koska aborttia en kykenisi tekemään..
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:57"]Mä luulin olevani vapaamielinen mutta en mä ihan ymmärrä sitä että abortteja noin vaan tehdään tai tehtäisiin. Ihan vaan siksi että ei nyt sattunu olemaan suunnitelmissa. Voisin elää miehen kanssa kaksin ilman lapsihaaveita mutta silti minusta vahinkoraskauden kohdalla tuntuisi oikeammalta ratkaisulta pitää lapsi, jos parisuhde on vakaa. Tuommosessa tilanteessa tuntisin keskeytyksestä huonoa omaatuntoa.
Periaatteessa siihen pitäisi lakienkin mukaan olla joku vähän painavampi syy kuin että ei ollu suunnitelmissa just nyt. Mun syyni aikoinaan oli se että koen että yksin en olisi riittävä vanhempi ja jaksaisi/pystyisi huoltamaan lasta riittävän hyvin.
[/quote]
Oletko koskaan kuullut ihmisistä, jotka eivät halua lapsia koskaan?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:57"]
Mä luulin olevani vapaamielinen mutta en mä ihan ymmärrä sitä että abortteja noin vaan tehdään tai tehtäisiin. Ihan vaan siksi että ei nyt sattunu olemaan suunnitelmissa.
[/quote]Raskauden keskeyttämisessä ei ole mitään väärää. Ei sitä tarvitse häpeillä, eikä siitä kannata tuntea syyllisyyttä. Se, ettei halua lasta, on aivan riittävä syy valita tämä toimenpide.
Mä oon 25 ja tekisin abortin. En todellakaan halua lapsia, joten ihan itsestäänselvää mulle.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:34"]Halausin muistuttaa arvon rouvia siitä että abortti ei ole mikään ehkäisykeino, ja ilman seksiäkin voi elää. Taitaa olla liian korkealentoista.
[/quote]
Parisuhde kärsis aika paljon, jos ei olis seksiä.
Olen 15 ja jos tulisin raskaaksi, pitäisin lapsen.
Ok? Oon 26 v ja tekisin myös abortin,en halua lapsia ja odotan että pääsee sterilisaatioon.Kummaa että jonkun pitää tämmöistäkin erikseen ilmoitella.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:34"]Halausin muistuttaa arvon rouvia siitä että abortti ei ole mikään ehkäisykeino, ja ilman seksiäkin voi elää. Taitaa olla liian korkealentoista. [/quote] Parisuhde kärsis aika paljon, jos ei olis seksiä.
[/quote]
Hedonismilla ja pikkurouvien sen hetkisellä pienellä tyydytyksellä ei ole mitään rajaa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:44"]Mul on ihan oikeesti kysyttävää. Kun Jumala kerran on luonut sen ihmisen niin miksei hänellä olis oikeutta elää iloisesti tätä elämää. Hänelle voi tulla vaikka kuinka hyvä elämä. Meistä riippumatta.
[/quote]
Ei jumala sitä alkiota/sikiötä luo. Tiäks kun se menee niin, että ehkäisystä huolimatta siittiö hedelmöittää munasolun ja sitten se alkaa jakaantumaan. Siihen mitään yliluonnollisuuksia tarvitse.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:25"]Asun avoliitossa. Kysyttävää?
[/quote]
Mikä pointti tässä aloituksessa on? Saada paha mieli ihmisille jotka yrittää epätoivoisesti tulla raskaaksi? Toivottavasti sulla on ehkäisy kunnossa, niin olet vain ilkeä etkä myös tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:34"]Halausin muistuttaa arvon rouvia siitä että abortti ei ole mikään ehkäisykeino, ja ilman seksiäkin voi elää. Taitaa olla liian korkealentoista. [/quote] Parisuhde kärsis aika paljon, jos ei olis seksiä.
[/quote]
Hedonismilla ja pikkurouvien sen hetkisellä pienellä tyydytyksellä ei ole mitään rajaa.
[/quote]
Hedonismissa ei ole mitään väärää.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:09"]
[/quote]
[/quote]
No sä voit elää selibaatissa siihen asti, että haluat lapsia, mutta älä itke, kun mies käy vieraissa.
Hieno päätös. Tällaiseen maahan ei kenenkään kuuluisi syntyä.
En ymmärrä miks suomessa ei saa tehä aborttei vapaasti vaa pitää olla joku hemmetin syy että miks tekee sen. Kai nainen saa päättää omasta kehostaan??
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:18"]En ymmärrä miks suomessa ei saa tehä aborttei vapaasti vaa pitää olla joku hemmetin syy että miks tekee sen. Kai nainen saa päättää omasta kehostaan??
[/quote]
Mulla meni aborttilähetteen saaminen aika vaikeeks, kun omalääkäri oli abortinvastainen.
Mul on ihan oikeesti kysyttävää. Kun Jumala kerran on luonut sen ihmisen niin miksei hänellä olis oikeutta elää iloisesti tätä elämää. Hänelle voi tulla vaikka kuinka hyvä elämä. Meistä riippumatta.