Olen 23v. tekisin abortin jos nyt tulisin raskaaksi
Kommentit (101)
Kiva tietää. Minulla on jo yksi lapsi ja olisin maailman onnellisin jos tulisin nyt raskaaksi. Ei siis kysyttävää :) N23
Oikea valinta! Raskaus ei ole itsenäisen ja omaa arvoaan kunnioittavan naisen juttu ollenkaan.
Mäkin tekisin abortin jos tulisin raskaaksi. Oon 24v.
Oon 25v mies ja jos voisin tulla raskaaksi, tekisin abortin.
Mä oon 26v ja tekisin luultavasti abortin jos tulisin raskaaksi, koska en ole parisuhteessa. Aloittajan tilannetta en ihan ymmärrä kun on kuitenkin avoliitossa mutta omahan on valintansa.
Mäkin tekisin. Ei kuulu tänhetkisiin suunnitelmiin. N22
Näin ne ihmiset on erilaisia, mä olen myös 23 ja avoliitossa ja jos tulisin raskaaksi niin olisin niin onnellinen! Ei kuitenkaa vielä yritetä lasta kun on koulut kesken mut kuitenkin.. :)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:30"]Mä oon 26v ja tekisin luultavasti abortin jos tulisin raskaaksi, koska en ole parisuhteessa. Aloittajan tilannetta en ihan ymmärrä kun on kuitenkin avoliitossa mutta omahan on valintansa.
[/quote]
En halua lapsia.
Ap
Sama juttu. Olen 30-vuotias, ja hakeutuisin aborttiin hetkeäkään epäröimättä.
Mikä teille antaa oikeuden tappaa lapsia, Jumalan luomia. Jumala suree tätä ihmiskuntaa.
Vau oletpa uniikki kukkanen, varmasti yksi maailman ainoita naisia jotka eivät halua lapsia
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:30"]
Mä oon 26v ja tekisin luultavasti abortin jos tulisin raskaaksi, koska en ole parisuhteessa. Aloittajan tilannetta en ihan ymmärrä kun on kuitenkin avoliitossa mutta omahan on valintansa.
[/quote]Asutko Pohjois-Pohjanmaalla?
Ei se, että on avoliitossa, tarkoita, että haluaa (uuden) lapsen.
Halausin muistuttaa arvon rouvia siitä että abortti ei ole mikään ehkäisykeino, ja ilman seksiäkin voi elää. Taitaa olla liian korkealentoista.
Mäkin olin 23-vuotiaana avoliitossa ja tein abortin!
sama juttu. olen avoliitossa ollut jo pitkän aikaa (aloimme seurustella jo teini-ikäisinä) ja 24 vuotiaana tein abortin. tästä on jo pari vuotta aikaa. jotenkin hauskaa kun on alkanut tulemaan näitä "jokos kohta lapsenlapsia?" kysymyksiä on heitelty meille. tekisi mieli kertoa että ei ole tulossa, yksi oli jo aluillaan mutta se hoidettiin kuntoon ennenku mitään peruuttamatonta kerkes tapahtumaan
Mä oon raskaana, avoliitossa ja aborttiin menossa. Yksi lapsi on. Ikää 41. Onko sulla jotain kysyttävää? Mulla ei oo.
Ei. Ei minkäänlaista kysyttävää.