Myyjät,miks kassoilla....!?!?
Seuraavan asiakkaan ostosten tullessa liukuhihnalle painatte aina jotain nappulaa asiakastilanteessa?siis mikä sen nappulan tehtävä on?:)ja miksi 5-10e setelit sillointällöin tarkastetaan...ihmettelen vaan,kun on aika pienistä seteleistä kyse.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:05"]
Se nappula on liukuhihnan takia.
[/quote]Hihnaa liikutetaan polkimella
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:05"]
Se nappula on liukuhihnan takia.
[/quote]Hihnaa liikutetaan polkimella
[/quote]
Riippuu varmaan paikasta, mä olen ollut töissä ruokakaupoissa, ja kaikissa on hihnaa liikutettu napilla.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:05"]
Se nappula on liukuhihnan takia.
[/quote]Hihnaa liikutetaan polkimella
[/quote]
Riippuu varmaan paikasta, mä olen ollut töissä ruokakaupoissa, ja kaikissa on hihnaa liikutettu napilla.
[/quote]
Meillä se liikkuu itsekseen. Siinä on sellainen systeemi (joku laser) mikä huomaa onko liukuhihnan kassan päässä tavaraa vai ei, jos on niin hihna pysähtyy ja lähtee taas liikkumaan kun tavara otetaan pois. Saa sen pois päältäkin, mutta harvemmin tulee laitettua kun ei se kauaa itsekseen liiku vaikkei tavaraa lisää tulisikaan.
Ja voi niitä pieniäkin seteleitä tarkistaa jos tuntuu tarpeelliselta. Itse teen sitä välillä tottumuksesta, kun kaikki 20e ja isommat menee koneen läpi niin automaattisesti tökkää välillä niitä pieniäkin sinne.
Pennissä on miljoonan alku.