Lomalla ei jaksa meikata tai laittaa tukkaa...
kuljen koko päivän vanhoissa collegehousuissa ja crockseissa. En laita tukkaa, en meikkaa. Ihanaa! Töissä saa koko ajan päteä, nyt on mahtavaa olla vaan:)
Kommentit (3)
Sama, olin koko loman lähes ilman meikkiä. Asioille/kylään lähtiessä kevyt ehostus.
Joudun töissä olemaan edustava ja miettimään vaatetukseni tarkkaan, lomalla tuli kuljettua juoksushortseissa/lökäreissä. Yleensä olen tarkka olemuksestani töiden ulkopuolellakin, nyt en jaksanut.
Rentoudun parhaiten lukemalla ja liikkumalla. Siihen ei meikkaamista tarvita. Kirja ei katso takaisin ja salilla mulle on ihan sama, mitä muut ajattelevat. Onneksi minun salilla saakin treenata ilman viimeisen muodin mukaisia kuteita tai kestomeikkiä. Kotiin tullessa ihanaa mennä saunaan, pulahtaa järveen ja istahtaa sohvalle ukkokullan kainaloon katsomaan telkkaa tai lukemaan. Onni ja autuus! Pienet asiat on parhautta.
ap
No mikä kenellekin on jaksamista ja relaamista. Minua alkaisi ahdistaa viimeistään puolenpäivän aikaan, jos en olisi käynyt aamulla suihkussa, laittanut vähän tukkaa ja naamaa, ja pukenut kivoja vaatteita. Tuollainen "oleminen vaan" saa mulle aikaan ainoastaan sairaan olon.