Kaksi vierasta käytti tunnin sisällä lähes kokonaisen vessapaperi rullan!
Siis millä tavalla ihmiset oikein käyttävät wc-paperia!!??
Minun kotona kävi kaksi vierasta tunnin ajan. Kun tultiin mun luokse, menin ekana vessaan ja siellä huomasin, että wc-paperi on melkein loppu ja vaihdoin uuden rullan. Kävin heti Pas*kalla. Vieraista toinen kävi sen tunnin aikana kerran vessassa, toinen kahdesti. Kun he olivat lähteneet, huomasin, että rullasta oli jäljellä joku viidesosa. normaalisti omassa käytössä yksi rulla kestää ehkä pari päivää, riippuen kuinka usein käyn Pas*kalla.
Kommentit (84)
Jotkut vuoraavat ensin pöntön paperilla ja istuvat sitten. Pyyhkiminen tapahtuu käden ympärille rullatulla paperimytyllä. Kyllä tähän saa paperia kulumaan.
Toivon, että asia selvitetään tarkemmin. Näin ei olisi saanut käydä. Ehkä varastavat?
Otsikko on virheellinen; kaksi vierasta ei käyttänyt sitä paperia, vaan sinä itse kävit paskalla ja pyyhit ahtunkisi.
Toinen merkittävä asia on se, mitä paperia olet ostanut. Jos paperi on K-Menun paperia, josta kärpäsetkin lentävät läpi, pitää sanoa, että vieraasi ovat olleet jopa säästeliäitä.
Ihme tuhlausta ja sitte ulistaan että rahat eivät riitä (tarkotan niitä vieraita)! Meillä aikoinaan isä vähensi viikkorahoista jos käytti liikaa vessapaperia. Ja mummolan ulkohuussissa oli vain sanomalehtiä. On nää nykyajan ihmiset kyllä ihmeellisiä.
Rulla parissa päivässä? Miten helvetin paljon sä sitä käytät?
Meillä menee kolmelle rulla vajaassa viikossa.
Mutta joo, sukulaislikka sai kulumaan rullan päivässä kun oli viikon meillä. Mä olin ihan varma että vessa on tukosss ennenkuin likka lähtee :)
Liittyykö tämä nyt siihen ketjuun että auttoiko Tynkkynen Halla-ahoa kaivamaan sormellaan suoleen jumahtaneen ulosteen ulos.
:)))
Isä kertoi: oli käynyt naisvieras kylässä, mennyt vessaan ja huutanut: Onko näin köyhä talo, ettei ole edes vessapaperia??? .... Isä kertoi tuon myöhemmin, et vasta oli vienyt täyden rullan; mihin se hävisi? Lie tunkenu sen tissiliiveihinsä :)))
Vieraat olleet suomalaisia naisia, jotka eivät ole koskaan käyttäneet bideetä vessakäynnin yhteydessä.
Kyllä se riittää kun ison hädän jälkeen pari-kolme arkkia ottaa vessapaperia.
Suomi kriisissä, kuin Korona aikaan. Vessapaperia pöllitty? Kaikkia epäillään ja tarkkaillaan. Riistakamera! Tavallinen valvontakamera ei riitä.
Eli yhteensä neljä wc-käyntiä ja rullasta oli käytetty neljä viidesosaa
Ap