Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niistäminen ruokapaikoissa.

Vierailija
12.08.2015 |

Tarkoitan tällä siis kunnon limaista niistämistä ja röhinää. Tämä on oikein wt:eiden äiti. Jos niin paljon pitää äännellä niin eikö vois mennä vessaan tekemään sen? Pitääkö koko ruokapaikan tietää taudistasi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä