Lue keskustelun säännöt.
Niistäminen ruokapaikoissa.
12.08.2015 |
Tarkoitan tällä siis kunnon limaista niistämistä ja röhinää. Tämä on oikein wt:eiden äiti. Jos niin paljon pitää äännellä niin eikö vois mennä vessaan tekemään sen? Pitääkö koko ruokapaikan tietää taudistasi.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla