Lue keskustelun säännöt.
Tuli tosta Mentula-ketjusta mieleen...
13.07.2015 |
Meidän salilla yksi muuten pieni mies (varmaan n.150cm), mutta yläkroppa on iso. Siis rinta ja hauikset. On hieman koomisen näköinen. :D
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aha