Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pampers kerho lopettanut??

Vierailija
12.07.2015 |

Onko Pampers kerho todella lopettanut? Väittävät, ettei kerättyjä pisteitä enää voi käyttää, eli en saa tilattua lahjoja kerätyillä pisteillä. Uskomatonta toimintaa!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Kaksi vuotta laittanut koodit ja säästänyt kuitit varuilta. Nyt ollut pieni tauko, etten ole käyttänyt ja käynyt laittamassa koodeja. Oli aika suuri pettymys kun ajattelin, että joululahja menoihin pamppersin koodeilla saan aika hyvän säästö tehtyä :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi