Lue keskustelun säännöt.
Pampers kerho lopettanut??
12.07.2015 |
Onko Pampers kerho todella lopettanut? Väittävät, ettei kerättyjä pisteitä enää voi käyttää, eli en saa tilattua lahjoja kerätyillä pisteillä. Uskomatonta toimintaa!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä sama. Kaksi vuotta laittanut koodit ja säästänyt kuitit varuilta. Nyt ollut pieni tauko, etten ole käyttänyt ja käynyt laittamassa koodeja. Oli aika suuri pettymys kun ajattelin, että joululahja menoihin pamppersin koodeilla saan aika hyvän säästö tehtyä :(