Pampers kerho lopettanut??
Onko Pampers kerho todella lopettanut? Väittävät, ettei kerättyjä pisteitä enää voi käyttää, eli en saa tilattua lahjoja kerätyillä pisteillä. Uskomatonta toimintaa!
Kommentit (21)
Minulle vastattiin, että kerhon loppumisesta on nettisivulla ilmoitettu ja sähköpostiakin on lähetetty niille, jotka ovat heiltä viestinnän vastaanottamisen hyväksyneet. En kyllä ole mitään kerhon sivulla nähnyt vaikka touko- tai kesäkuussa olen viimeksi koodeja käynyt lisäämässä. Eikä sähköpostiakaan ole tullut. Kyllähän tuollaisesta toiminnasta voisi kuluttaja-asiamieheltä kysäistä.
Mä oon jo jonkin aikaa ihmetellyt, että kun pampersin etusivulla näkyy se kerho täppi mutta se ei aina toimi ja mullakin oli ihan kivasti pisteitä siellä ja nytkin olin kirjaamassa pisteitä kunnes huomasin, että koko kerhotäppiä ei oo!!! Sinne meni prkl mun pisteet :/ ja mulle ei oo tullu mitään viestiä, että kerho lopetetaan ja luulis pampersin korvaavan meille jotenkin ne kerätyt pisteet!!! Kylläpä äryttää >:(
Missä lukee lopettamisesta? Yritin mennä Pamperkerhoon kirjaamaan pisteitä, mutta sitä kuvaa painaessa menee takaisin vain etusivulle. Jos tosiaan on lopettanut, niin voikohan tuo ihan noin mennä?! Uskomatonta!!
Todella törkeää. Jäi lahjakirtit saamatta. Katsoin vielä kaks viikkoa sitten että saan 30€ kortin..
Jäipä tosi huono maku asiasta. No, vaihdan vaippamerkkiä ihan periaatteesta. Meni sivu siuun se 30e:n kortti...
Oli siellä pampers-kerhon sivuilla kerrottu asiasta. Oli kerrottu ajat,mihin asti voi pisteitä kerätä ja mihin asti voi niillä lahjakorteilla tehdä tilauksen. Itse tilasin kesäkuun loppu puolella. Osa pisteistä jäi tavallaan käyttämättä.
Eikö se tule millään tavalla takaisin? Onko liberolla vielä pistesysteemi?
Mihin/mitä kautta laitoitte viestiä, Pampersin sivujen kautta lähetetty viesti ei lähde, herjaa "maasi ikärajoituksia.." vaikka laitoin syntymäajaksi kaikkea vuosien 1900 ja 2015 väliltä.. outoa touhua! Luulisi, että kun kerran sp-osoite on pitänyt ilmoittaa, niin tulisi ilmoitus kerhon loppumisesta ja pisteiden käyttämisestä tiettyyn päivään mennessä.
Olen ihmetellyt miksi pisteitä ei ole päässyt kirjaamaan n.viikkoon. Nytkö se lopetetaan tuosta noin vain?
En osta yhtään pampersia enää ikinä! Lahjakortit jäi sisään ja nippu koodeja käteen!
Mulle ainakin tuli Pampersilta spostia,et kerho loppuu.Käyttämättä jäi pisteitä mullaki..Sinänsä ei haittaa,kun ei sielä enää ollu mitään kivoja lahjoja,vaan pelkästään niitä Lekmerin lahjakortteja.
On lakkautettu. Saman vastauksen sain juuri äsken. Pisteitä jäi tilille minullakin! Olisi luullut pampersin kaltaisen suuren markkinarohmun voineen ilmoittaa kerholaisille asiasta. Että pistää vihaseksi! Kai pampers pelkäsi että porukat lunastaa lahjoja pois, mikää olisi ollut ihan oikein, omia pisteitä ne OLI. Joo, meikä siirtyy kyllä Libero kerhoon... Pettymys suuri.
Ei oo ilmoitusta tullut. Pelkurimaista hommaa!!!
No voi sentään. Kaikesta sitä mielensä pahoittaakin.
Ihan hanurista! Ihmettelin, et missä se osio koodeista on.. mut ei sit enää sit ookkaa. Käytin välissä liberoo ja nyt ostin paketin pampersii ja olisin ottanu pisteet.. vähän joulii.. mul oli siel paljon pisteitä!!!!!
sivuilla oli alunperinkin jo ilmoitus että mihin asti pisteitä kerätään ja lahjoja pisteillä saa.
Joku kyseli liberokerhon toimivuudesta.Kyllä pistekauppa käytössä ja toimii hyvin
Ikävää jos toi pampers lopettanu,tosin ite oon käyttäny vaan liberoa tähän mennessä
Laitoin kanssa sähköpostia pamperskerhon asiasta ja vastauksen minäkin sain, että lopettanut on, eikä tosiaan vanhoja pisteitä voi käyttää. Saiko joku jonkinlaista viestiä tästä ennakkoon? Kun minä en ainakaan ole saanut. Melkoista asiakaspalvelua!