Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko isovanhemmat ryhtyä lapsenlapsen kodiksi?

Vierailija
28.06.2026 |

Siis jos äiti on niin sairas, ettei pysty. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vaikka epävirallisesti mutta kannattaisi virallisesti tehdä se niin ei ole mitään ongelmaa

Vierailija
2/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä. Itselläni on lapsenlapsi joka luonani asunut koko ikänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen / ihmiset ei voi olla koti.

Vierailija
4/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, tuttavamme sai lapsenlapsensa huoltajuuden, kun tämän äiti menehtyi ja isää ei olisi voinut vähempää kiinnostaa olla lapselleen vanhempi.

Vierailija
5/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsenlapseni huoltaja, meillä yhteishuoltajuus. Päihteiden kanssa vanhemmilla ongelmia.

Vierailija
6/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku asui koko ikänsä isovanhempien luona ilman mitään sossun selvityksiä tai elatusmaksuja. Isä kuoli ennen lapsensa syntymää ja äiti oli vuorotöissä 100 km päässä, vietti lapsensa kanssa kaikki vapaat ja lomat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän