Lue keskustelun säännöt.
Voiko isovanhemmat ryhtyä lapsenlapsen kodiksi?
Kommentit (6)
Voi kyllä. Itselläni on lapsenlapsi joka luonani asunut koko ikänsä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihminen / ihmiset ei voi olla koti.
Kyllä vaan, tuttavamme sai lapsenlapsensa huoltajuuden, kun tämän äiti menehtyi ja isää ei olisi voinut vähempää kiinnostaa olla lapselleen vanhempi.
Olen lapsenlapseni huoltaja, meillä yhteishuoltajuus. Päihteiden kanssa vanhemmilla ongelmia.
Mun serkku asui koko ikänsä isovanhempien luona ilman mitään sossun selvityksiä tai elatusmaksuja. Isä kuoli ennen lapsensa syntymää ja äiti oli vuorotöissä 100 km päässä, vietti lapsensa kanssa kaikki vapaat ja lomat.
Voi
Vaikka epävirallisesti mutta kannattaisi virallisesti tehdä se niin ei ole mitään ongelmaa