Kummasta enemmän hyötyä miehelle?
Sain lomarahat ja ajattelin, että ostaisin rannekellon tai vaihtoehtoisesti botoxia alkaviin otsajuonteisiin, hampaidenvalkaisun yms.
Kumpi ostos lisäisi enemmän mahdollisuuksiani naisten parissa?
Kommentit (8)
No itse en kelloihin kiinnitä mitään huomiota saati tiedä, millainen on kallis kello. Naamaan kiinnittää väkisinkin huomiota joten siihen panostaisin, en tavaroihin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:42"]
No itse en kelloihin kiinnitä mitään huomiota saati tiedä, millainen on kallis kello. Naamaan kiinnittää väkisinkin huomiota joten siihen panostaisin, en tavaroihin.
[/quote]
Mikään ei ole niin naurettavan näköinen kuin ihminen jonka naamaan on pumpattu hermomyrkkyä.
Enpä ole kuullut naisten ihkuttelevan miehen sileää otsaa.... en kyllä rannekelloakaan.... Parempi kun pistää säästöön. Tai ehkä lomailisi niillä rahoilla. Hyvin levänneen ihmisen yleisilme kohenee.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:42"]
[/quote]
Mikään ei ole niin naurettavan näköinen kuin ihminen jonka naamaan on pumpattu hermomyrkkyä.
[/quote]
Vaikka hampaidenvalkaisuun sitten tai kosmetologille.
Molemmista yhtä vähän.