Tänään treffit
Tosiaan tänään illemmalla treffit. Menemme syömään ravintolaan helsingissä ja en kerro ravintolan nimee ettei kukaan tunnista. Aion tehdä naiselle källin ja jätän lompakon kotiin tahallaan. Vituttaa kun aina joutuu tarjoamaan naiselle ja nyt on naisen vuoro maksaa. Selitän naiselle sitten että "vahingossa" jätin lompakon kotiin. Oikein lompakkoloisille. Eipäs pääse nainen ilmaiseksi syömään ja maksaa minunkin ruuat heh. :D
M28
Kommentit (10)
Hyvä idea. Miksi en ole tätä itse tajunnut.
T. Lassukka
Sun treffikumppani on lukenut tän ja jättää sut pöytään ja maksaa vain oman laskunsa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:32"]Sun treffikumppani on lukenut tän ja jättää sut pöytään ja maksaa vain oman laskunsa.
[/quote]
Tuskinpa. Mitenkään ei voi tunnistaa. Mainitsin vain iän. Aika paljon helsingissä asuu 28 vuotiaita miehiä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:32"]Tai jos sinä maksat oman osuutesi ja nainen omansa. Älä pilaa tuota juttua heti alkuunsa vaikka kuinka haluaisit kostaa naisille...
[/quote]
Mitenkä pilaa? Sitten löydän kunnon naisen mikäli haluaisi vielä tavata uudestaan tuon jälkeen. Tietäisi ettei ole minun rahojen perässä.
Jos olet menossa treffeille vain sen vuoksi, että saisit lämmintä ruokaa, tarjoaisin mielelläni sinulle. Joutsen on rauhoitettu eläin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:32"]Hyvä idea. Miksi en ole tätä itse tajunnut.
T. Lassukka
[/quote]
Sinä tuskinpa olet ikinä edes naisen kanssa treffeille asti päässyt.
Naisen on pakko maksaa ravintolassa vain oma ruokansa. Minä tekisin niin. Jos mies sanoisi ensin, että samaan laskuun ja alkaisi laskun tultua esittää ettei ole lompakkoa mukana niin..
Sanoisin tarjoilijalle, että "nyt on niin ikävä tilanne, että tämä mies on unohtanut lompakkonsa. En tiedä puhuuko hän totta, joten maksan vain oman osuuteni ja mies jää tänne selvittämään miten aikoo hoitaa tilanteen, soita vaikka poliisit. Ja kiitos, ruoka maistui."
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:32"]Tai jos sinä maksat oman osuutesi ja nainen omansa. Älä pilaa tuota juttua heti alkuunsa vaikka kuinka haluaisit kostaa naisille... [/quote] Mitenkä pilaa? Sitten löydän kunnon naisen mikäli haluaisi vielä tavata uudestaan tuon jälkeen. Tietäisi ettei ole minun rahojen perässä.
[/quote]
Mutta naiselle jäisi kuva, että olet täysi törppö ja kaiken lisäksi hänen rahojen perässä.
Jännä tapa nähdä naiset kollektiivisena kohteena.
Tai jos sinä maksat oman osuutesi ja nainen omansa. Älä pilaa tuota juttua heti alkuunsa vaikka kuinka haluaisit kostaa naisille...