Stella eronnut - miksi keskustelu poistettu?
Mikä edellisessä ketjussa käsitelty aihe sai ketjun katoamaan? Julkisesta henkilöstä on kummiskin kyse.
Kommentit (272)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:47"]Draamakäänne: homokämppis ei olekaan homo?
[/quote]
Harmi vaan, ettei hänkään ole niin kummosen näköinen.
[/quote]
En ymmärrä teitä. Huolisin kyllä milloin vaan!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:00"]Ja ketju poistoon... [/quote] Ja miksi? Ihminen haluaa näytellä itseään kovasti, mutta mitään muuta ei saa sanoa, kuin että onpa nätti ja ihana. Mä olen ihmetellyt Stellan valintoja ja mun mielestä ne miehet vaan ei oo hääppösiä.
[/quote]
Tarkoitin siis että jos alatte ruotimaan täällä ulkopuolisten (poikaystävän) ulkonäköä, niin on todennäköistä että ketju lähtee ennen pitkää poistoon.
[/quote]
Ei kai se poikaystävä ihan ulkopuolinen ole. Jos noin paljon antaa pärstästään ottaa kuvia julkiseen blogiin, niin pitää sietää arvostelua. Eihän se nyt ihan niin mene, että kun bloggaaja ilmoittaa joistain asioista, että tämä on ihana ja tämä on komea, että asia myös olisi niin muiden mielestä. Onhan ihmisillä silmät päässä ja jokaisella oma mielipide. Minusta tuo ex ei ole yhtään komea.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:00"]Ja ketju poistoon... [/quote] Ja miksi? Ihminen haluaa näytellä itseään kovasti, mutta mitään muuta ei saa sanoa, kuin että onpa nätti ja ihana. Mä olen ihmetellyt Stellan valintoja ja mun mielestä ne miehet vaan ei oo hääppösiä.
[/quote]
Tarkoitin siis että jos alatte ruotimaan täällä ulkopuolisten (poikaystävän) ulkonäköä, niin on todennäköistä että ketju lähtee ennen pitkää poistoon.
[/quote]
Ei kai se poikaystävä ihan ulkopuolinen ole. Jos noin paljon antaa pärstästään ottaa kuvia julkiseen blogiin, niin pitää sietää arvostelua. Eihän se nyt ihan niin mene, että kun bloggaaja ilmoittaa joistain asioista, että tämä on ihana ja tämä on komea, että asia myös olisi niin muiden mielestä. Onhan ihmisillä silmät päässä ja jokaisella oma mielipide. Minusta tuo ex ei ole yhtään komea.
[/quote]
"Paljon"? Aika vähän sitä on mun mielestäni näkynyt. Enemmänkin olis voinut :p
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:05"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
"Paljon"? Aika vähän sitä on mun mielestäni näkynyt. Enemmänkin olis voinut :p
[/quote]
No kyllä se niin paljon on ollut kuvissa, ettei epäselväksi ole varmaan kenellekään jäänyt miltä näyttää ja varmaan ihan vapaaehtoisesti kuvissa on.
Näin Stellan siellä Ruisrockissa. Hiuksista tunnistaa jo kaukaa. En kyllä nähnyt sen juttelevan epätavallisen paljoo kenenkään kanssa. En tosin nähnyt kuin hetken ajan.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:55"]Jäbäleissönin kaltaiset helsinkiläiset (punavuori = kyöpelinvuori) trendipellehermannihipsterit ovat lähes järjestään rumia ja tyhmiä, mutta kovat on luulot reppanoilla itsestään..
Lässyttävät ja Lesoiselevat Liimaletit, ponpulapojat.. Hyi ällätys !
[/quote]
Kenestä sä nyt puhut? Se uusin exä on turusta, ei mikään punavuorihipsteri
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:47"]Draamakäänne: homokämppis ei olekaan homo? [/quote] Harmi vaan, ettei hänkään ole niin kummosen näköinen.
[/quote]
Olen aina miettinyt onko hän kehitysvammainen? Kasvonpiirteet näyttävät omaan silmääni siltä. Muuten ei kyllä ole tullut sellainen kuva. OT
[/quote]
Tosissaan vissiin haluat ketjun poistoon?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:47"]Draamakäänne: homokämppis ei olekaan homo? [/quote] Harmi vaan, ettei hänkään ole niin kummosen näköinen.
[/quote]
Olen aina miettinyt onko hän kehitysvammainen? Kasvonpiirteet näyttävät omaan silmääni siltä. Muuten ei kyllä ole tullut sellainen kuva. OT
[/quote]
Kaikista eniten mua hämää näissä blogeissa se, että aina kun esitellään ystäviä ja kämppiksiä ja ties mitä tuttuja, niin kaikki on niin kauniita ja komeita, vaikka oikeasti näyttäisi ihan riivinraudalta.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:26"]
[/quote]
[/quote]
Kaikista eniten mua hämää näissä blogeissa se, että aina kun esitellään ystäviä ja kämppiksiä ja ties mitä tuttuja, niin kaikki on niin kauniita ja komeita, vaikka oikeasti näyttäisi ihan riivinraudalta.
[/quote]
Omat ystävät ja rakkaat on varmaan kaikkien mielestä kauniita?
Stella kyllä ansaitsis jonku tosi komeen. Veikkauksia siitä kuka seuraavaks?
Jollekin se sisin on ehkä tärkeämpi kuin ulkokuori.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:26"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:47"]Draamakäänne: homokämppis ei olekaan homo? [/quote] Harmi vaan, ettei hänkään ole niin kummosen näköinen. [/quote] Olen aina miettinyt onko hän kehitysvammainen? Kasvonpiirteet näyttävät omaan silmääni siltä. Muuten ei kyllä ole tullut sellainen kuva. OT [/quote] Tosissaan vissiin haluat ketjun poistoon?
[/quote]
Kertoo aika paljon sinusta itsestäsi jos kuvittelet tuollaista. Vai onko epäily siitä saattaisiko joku olla kehitysvammainen sinusta niin pöyristyttävä loukkaus että ketju pitäisi siksi poistaa? Mitä sinulla on hampaankolossa kehitysvammaisia kohtaan?
Ja vastauksena kysymykseesi, en. Olen vain ihan vilpittömästi pohtinut asiaa siitä saakka kun näin tyypin kuvan ekan kerran. Eli useamman vuoden. Ekaa kertaa kuitenkin sitä kysyin vasta nyt.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:19"]
Jollekin se sisin on ehkä tärkeämpi kuin ulkokuori.
[/quote]
Mutta sitten on turha ylistää juuri sitä ulkokuorta...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Omat ystävät ja rakkaat on varmaan kaikkien mielestä kauniita?
Stella kyllä ansaitsis jonku tosi komeen. Veikkauksia siitä kuka seuraavaks?
[/quote]
No ei ole. Mulla on hitosti rakkaita ystäviä, mutta ei he kaikki kauniita ole, en minäkään, eikä niin minulle tarvi edes sanoa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:19"]Jollekin se sisin on ehkä tärkeämpi kuin ulkokuori.
[/quote]
Stellan blogi vaan sattuu käsittelemään lähes ainoastaan sitä ulkoista.
Tosi harmi, että erosivat. Pidin tästä parista paljon. Näyttivät hyvältä yhdessä ja tuntuivat muutenkin yhteensopivilta. J. on karismaattinen, fiksu ja huumorintajuinen, täydellinen paketti siis. Lämpimiä ajatuksia molemmille.
Olikohan ero tapahtunut 6. päivä, eli Ruisrockista paluun jälkeen? Myöhemmin Stella pahoitteli postaamattomuutta ja sanoi elämän tulleen eteen. Tulikohan ero siis Stellalle yllätyksenä, eli mies oli se, joka halusi päättää seurustelun?
Stella ja Mikko hankkivat äskettäin sen uuden ison kämpän, jonka remppasivat. Silloin ajattelin aluksi, että uusi asunto on Stellan ja Jonin ensimmäinen yhteinen asunto ja Mikko, Eeva ynnä muut ovat vain remonttiapuna. Sitten tajusin, että kämppä olikin jälleen vain Mikon ja Stellan koti. Miksei Stella halunnut muuttaa mielummin miehensä kanssa omaan asuntoon? Vaivasikohan Jonia jollain tasolla Mikon ja Stellan symbioosi?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:47"]Olikohan ero tapahtunut 6. päivä, eli Ruisrockista paluun jälkeen? Myöhemmin Stella pahoitteli postaamattomuutta ja sanoi elämän tulleen eteen. Tulikohan ero siis Stellalle yllätyksenä, eli mies oli se, joka halusi päättää seurustelun?
Stella ja Mikko hankkivat äskettäin sen uuden ison kämpän, jonka remppasivat. Silloin ajattelin aluksi, että uusi asunto on Stellan ja Jonin ensimmäinen yhteinen asunto ja Mikko, Eeva ynnä muut ovat vain remonttiapuna. Sitten tajusin, että kämppä olikin jälleen vain Mikon ja Stellan koti. Miksei Stella halunnut muuttaa mielummin miehensä kanssa omaan asuntoon? Vaivasikohan Jonia jollain tasolla Mikon ja Stellan symbioosi?
[/quote]
No ketä ei vaivaisi, mutta nythän se paljastuikin, että mikko on hetero.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:47"]Olikohan ero tapahtunut 6. päivä, eli Ruisrockista paluun jälkeen? Myöhemmin Stella pahoitteli postaamattomuutta ja sanoi elämän tulleen eteen. Tulikohan ero siis Stellalle yllätyksenä, eli mies oli se, joka halusi päättää seurustelun?
[/quote]
Stellan kappalevalinta kyllä paljastaa että ero oli oma päätös, ei toisen.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:19"]Jollekin se sisin on ehkä tärkeämpi kuin ulkokuori.
[/quote]
Stellan blogi vaan sattuu käsittelemään lähes ainoastaan sitä ulkoista.
[/quote]
Et ole tainnut juuri lukea tuota blogia. Siellä on paljon muutakin kuin sitä pelkkää pintaa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:02"]Meniköhän munat, kanat ja bloggaajat sekaisin? Stellan uusin exähän oli Turkulainen.
[/quote]
Ja komea! Vissiin nyt sit sinkkukin.