Stella eronnut - miksi keskustelu poistettu?
Mikä edellisessä ketjussa käsitelty aihe sai ketjun katoamaan? Julkisesta henkilöstä on kummiskin kyse.
Kommentit (272)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:42"]Up
[/quote]
Ketä tääkin ihminen niin paljon kiinnostaa, että pitää nostaa?
[/quote]
Esmes lukijoita?
Uusin postaus kertoo Ruisrokista. Missä erospeku?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:16"]Uusin postaus kertoo Ruisrokista. Missä erospeku?
[/quote]
Se alempi jossa ei oo ku kuvii
Minkähän takia Stellan miehet on aina rumahkoja? Luulis että nätti Stella sais komeitakin.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:49"]Minkähän takia Stellan miehet on aina rumahkoja? Luulis että nätti Stella sais komeitakin.
[/quote]
Oliko se viimeisin susta ruma??
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:49"]Minkähän takia Stellan miehet on aina rumahkoja? Luulis että nätti Stella sais komeitakin.
[/quote]
[/quote]
No ei siinä nyt mitään komeeta mistään kulmasta näkynyt. Iso nenä vei koko huomion.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:00"]Ja ketju poistoon...
[/quote]
Ja miksi? Ihminen haluaa näytellä itseään kovasti, mutta mitään muuta ei saa sanoa, kuin että onpa nätti ja ihana. Mä olen ihmetellyt Stellan valintoja ja mun mielestä ne miehet vaan ei oo hääppösiä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:49"]Minkähän takia Stellan miehet on aina rumahkoja? Luulis että nätti Stella sais komeitakin.
[/quote]
[/quote]
No ei siinä nyt mitään komeeta mistään kulmasta näkynyt. Iso nenä vei koko huomion.
[/quote]
No huh, olihan se tosi komee! Mun mielestä ainakin, mut makuasioita.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:49"]Minkähän takia Stellan miehet on aina rumahkoja? Luulis että nätti Stella sais komeitakin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No huh, olihan se tosi komee! Mun mielestä ainakin, mut makuasioita.
[/quote]
No näköjään sitten, mutta makunsa kullakin.
Se muusikkoexä on kyllä ruma. Siinäoot oikeessa.
Draamakäänne: homokämppis ei olekaan homo?
Jäbäleissönin kaltaiset helsinkiläiset (punavuori = kyöpelinvuori) trendipellehermannihipsterit ovat lähes järjestään rumia ja tyhmiä, mutta kovat on luulot reppanoilla itsestään..
Lässyttävät ja Lesoiselevat Liimaletit, ponpulapojat.. Hyi ällätys !
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:00"]Ja ketju poistoon... [/quote] Ja miksi? Ihminen haluaa näytellä itseään kovasti, mutta mitään muuta ei saa sanoa, kuin että onpa nätti ja ihana. Mä olen ihmetellyt Stellan valintoja ja mun mielestä ne miehet vaan ei oo hääppösiä.
[/quote]
Tarkoitin siis että jos alatte ruotimaan täällä ulkopuolisten (poikaystävän) ulkonäköä, niin on todennäköistä että ketju lähtee ennen pitkää poistoon.
Meniköhän munat, kanat ja bloggaajat sekaisin? Stellan uusin exähän oli Turkulainen.
Uusin teksti Ruisrock 2015 on kyllä ihana. Stella osaa kirjoittaa joskus niin hyvin; maalaa tunnelmia, muistoja, hetkiä, tuoksuja, makuja. Ystävästään Hanna G:sta en perusta, mutta astella vaikuttaa symppikseltä. Jo keski-ikää lähenevä, mutta silti sydämeltään nuori tyttö. Tsemppiä Stella uudessa elämäntilanteessa!!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:47"]Draamakäänne: homokämppis ei olekaan homo?
[/quote]
Harmi vaan, ettei hänkään ole niin kummosen näköinen.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:34"]
no nyt taitaa olla virallista, ks uusin postaus ja kommentit
[/quote]
en lue blogia kovin usein, ilmoittaisko blogisti erosta noin?
[/quote]
Varmaan ilmoittaa just noin.