Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko teillä on "aikuisten" värityskirja?

Vierailija
17.08.2015 |

Itse ostin ihan huvikseni. Ihan terapeuttistahan tämä värittely on. Suosittelisin varsinkin ahdistuneisuushäiriöisille ja paniikkihäiriöisille ja stressaantuneilla ja niille joita aina vituttaa! Kuulun itse suurinpiirtein kaikkiin näistä :D

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
2/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla näitä aikuisille nimikoitujakin useita.

Mä olen väritellyt Tiimarin kirjoja 30 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvi höpöhöpö värityksiä. Menkää polkupyöräileen, poimikaa metsän antimia, naattikaa nyt kauniista päivistä, kävelkää luonnossa, lukekaa kirjoja, siivotkaa nurkat ja listat, auttakaa lähimmäisiä niitä varmaan jokaisella on joku, käykää vanhainkodeissa ulkoiluttamassa omaisia jne.

Vierailija
4/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Huippu :D joku oma juttu edes mihin ipanaa ei tartte ottaa mukaan :D

Vierailija
5/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. Jotenkin pelottavia. Siskoni piirteli psykoosissa sananlaisia kuvia.

Vierailija
6/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan hyvä keksintö mutta ei mulla oo aikaa väritellä kirjoja kun mieluummin käytän saman enetgian taulun maalaamiseen, valokuvaamiseen tms.

Vierailija
7/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ja on ihan mahtava!

Vierailija
8/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sähköinen tabletilla.

Vierailija
9/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:29"]En tarvi höpöhöpö värityksiä. Menkää polkupyöräileen, poimikaa metsän antimia, naattikaa nyt kauniista päivistä, kävelkää luonnossa, lukekaa kirjoja, siivotkaa nurkat ja listat, auttakaa lähimmäisiä niitä varmaan jokaisella on joku, käykää vanhainkodeissa ulkoiluttamassa omaisia jne.
[/quote]

Tämä.

Vierailija
10/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikirjastossa on kaikille asiakkaille yhteiseksi tarkoitettuja. Olen siellä väritellyt jonkin verran. Hauskaa yhteistyötä. 

Vierailija
11/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut jo viime syksynä. Kuvat toki lastenaiheita. Kapealle kylälle kylläkin.

Vierailija
12/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla värittely on oikeasti auttanut vaikeaan stressiin ja ajoittaiseen ahdistukseen. Vie ajatukset ja turhat murheet mukanaan :)

Vierailija
13/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on värityskirjoista muisto miltä ne tuoksuivat, kun lapsena sain joululahjaksi niitä. Onkohan vielä sama tuoksu.

Vierailija
14/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa kiekuroita ja viivoja. Saa mut ahdistumaan entisestään :(

Vierailija
15/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:29"]

En tarvi höpöhöpö värityksiä. Menkää polkupyöräileen, poimikaa metsän antimia, naattikaa nyt kauniista päivistä, kävelkää luonnossa, lukekaa kirjoja, siivotkaa nurkat ja listat, auttakaa lähimmäisiä niitä varmaan jokaisella on joku, käykää vanhainkodeissa ulkoiluttamassa omaisia jne.

[/quote]

Hassu. Teen näitä kaikkia (paitsi en ulkoiluta vanhuksia) ja joskus myös väritän värityskirjaa. 

Vierailija
16/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ku kaikki muut hommat on tehty alan värittelemään.

Vierailija
17/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:29"]En tarvi höpöhöpö värityksiä. Menkää polkupyöräileen, poimikaa metsän antimia, naattikaa nyt kauniista päivistä, kävelkää luonnossa, lukekaa kirjoja, siivotkaa nurkat ja listat, auttakaa lähimmäisiä niitä varmaan jokaisella on joku, käykää vanhainkodeissa ulkoiluttamassa omaisia jne.
[/quote]

Siivoa sinä niitä listojasi ja rehki noissa luettelemissasi töissä. Teen työtä, jossa olen jatkuvasti ihmisten parissa. Puhun työssäni paljon ja ympärillä on hälinää. Mikään ihanampaa kuin olla yksin kotona ja tehdä jotain "aivotonta" kuten vaikka värittää.

Vierailija
18/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen värityskirja jota väritän valkoisilla länteillä, ikävää vain kun sivut liimautuu yhteen.

Vierailija
19/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:54"]Mulla on sellainen värityskirja jota väritän valkoisilla länteillä, ikävää vain kun sivut liimautuu yhteen.
[/quote]
Todella ikävää ettei mikään aihe ole turvassa irstailijoilta.

Vierailija
20/30 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:00"]

Netistä voi myös itse tulostaa värityskuvasivustoilta, esim. coloring pictures for adults. Itse tykkään väritellä mandaloita. Olen väritellyt kuvia monta vuotta ja ihmetellyt miksei aikuisille ole värityskirjoja tms. Ja sitten yhtäkkiä kaupat ovat niitä pullollaan!

[/quote]

No, olet ihmetellyt onnesi ohi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi