Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitää ottaa huomioon korpeen muutossa? Asutko korvessa?

Vierailija
23.02.2022 |

Mitä pitää ottaa huomioon korpeen muuttaessa? Olen ensi syksynä muuttamassa korpeen. Vihdoin pitkäaikainen unelmani toteutuu!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokasuunnittelu kannattaa tehdä koko viikoksi. Iso jääkaappi ja pakastin, kellari. Hyvät kotivarat. Esim. Jos haluaa leipoa ja puuttuu hiiva/jauho/leivinjauhe, niin ei kannata lähteä ajamaan 50km sen takia.

Kärkkäisellä on muuten nykyään kattavat elintarvikevalikoimat, jopa kananmunia saa kotiinkuljetuksella 10 eurolla. Tulee nykyisillä polttoaineen hinnoilla halvemmaksi tilata osa suoraan kotiin kuin lähteä yli 100 km:n edestakaiselle kauppareissulle.

Lähimpään Kärkkäiseen on matkaa n. 300 km. Oletko aivan varma, että tuovat minulle kananamunakennon kympillä?

Kotivara on tietenkin aivan ehdoton, eli ei täältä lähdetä noutamaan yhtä maitopurkkia tai hiivapakettia lähimmästä kaupasta, vaikka sinne ei ole kuin 30km.

Vierailija
22/24 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän minkälaisesta paikasta on muuttamassa. Puuhella on aivan pro, lämmittää nopeasti ja kokattua saa vaikka sähkökatko tulis. Itse poltan muutaman kaapin joka aamu, koska se lämpö on "lämpimämpää" kuin esim sähkölämpö.

Kaapillinen kynttilöitä myös hyvä olla ettei tarvi sit pimeässä ihmetellä.

Ootko tehnyt keittiörempan?

Vai mitä kaappeja polttelet....

Heh..klapeja piti oleman ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ideoita?

Vierailija
24/24 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton lisäksi traktori, jolla auraat, teet klapihommat, ja kiskot autosi ojasta, ja koska sinulla ei kuitenkaan ollut kompuraa jolla täyttää tyhjentynyt auton rengas, huristelet traktorilla kauppaan, hitaasti mutta varmasti. Jos ei ole varaa lava-auton lisäksi varaa traktoriin, älä muuta, tai ole sitten ainakin hyvissä väleissä saman seudun asukkaiden kanssa ja aina lompakko auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän