onko isojen koirien omistajat aina wt-kansaa?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:05"]Pieni muna - iso koira :) [/quote] Entä naisella?
[/quote]
Kanan aivot.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:11"]Sinkku nainen, kenellä on iso koira, pistää kyllä aina miettimään. Eikös täälläkin juuri ollut ketju pervoimmista asioista mitä oltiin tehty ja lähes poikkeuksetta naiset myönsivät antaneen koiran nuolla ja jotkut vähän enenmmänkin..Koira naiset = päästään vialla
M28
[/quote]
In your dreams, dude. Ei kannata uskoa kaikkea mitä runkkarit kirjoittelee nettiin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:04"]
Ei ole. Kuka edes miettii tällaisia?
[/quote]Onhan, kukaan muu kuin aito wt ei hanki lehmän kokoista koiraa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:05"]Pieni muna - iso koira :) [/quote] Entä naisella?
[/quote]
Kanan aivot.
[/quote]
Tämä, syy: miehet ajattelevat vehkeillään ja naiset aivoillaan.
Mä oon ihastunut naiseen, jolla on tosi iso koira ja mietin tässä, että mitä se sanoo ihmisestä. Koira ei kylläkään ole mikään taistelukoira, mutta silti ihmetyttää, miksi ihminen haluaa asua lähes hevosen kanssa. Ite en ole niin koiraihmisiä ollenkaan, joten ehkä kannattaa alkaa katella muita naisia. Ja tosiaan ne koiraharrastajaliivit on kamalat.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:19"]Mä oon ihastunut naiseen, jolla on tosi iso koira ja mietin tässä, että mitä se sanoo ihmisestä. Koira ei kylläkään ole mikään taistelukoira, mutta silti ihmetyttää, miksi ihminen haluaa asua lähes hevosen kanssa. Ite en ole niin koiraihmisiä ollenkaan, joten ehkä kannattaa alkaa katella muita naisia. Ja tosiaan ne koiraharrastajaliivit on kamalat.
[/quote]
Uskon, että se nainen on hyvin onnellinen päästessään eroon sun kaltaisesta puolisoehdokkaasta
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:19"]Mä oon ihastunut naiseen, jolla on tosi iso koira ja mietin tässä, että mitä se sanoo ihmisestä. Koira ei kylläkään ole mikään taistelukoira, mutta silti ihmetyttää, miksi ihminen haluaa asua lähes hevosen kanssa. Ite en ole niin koiraihmisiä ollenkaan, joten ehkä kannattaa alkaa katella muita naisia. Ja tosiaan ne koiraharrastajaliivit on kamalat.
[/quote]
Suosittelen kattomaan muita.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:19"]Mä oon ihastunut naiseen, jolla on tosi iso koira ja mietin tässä, että mitä se sanoo ihmisestä. Koira ei kylläkään ole mikään taistelukoira, mutta silti ihmetyttää, miksi ihminen haluaa asua lähes hevosen kanssa. Ite en ole niin koiraihmisiä ollenkaan, joten ehkä kannattaa alkaa katella muita naisia. Ja tosiaan ne koiraharrastajaliivit on kamalat.
[/quote]
Uskon, että se nainen on hyvin onnellinen päästessään eroon sun kaltaisesta puolisoehdokkaasta
[/quote]
Yllätyksellinen vastaus :D odotin, juuri sanasta sanaan tätä. Mutta eikö se olekin niin, että jokaisella on oikeus valita? Ja turha siitä on vetää hernettä nenään ;) Lähdenkin tästä tiiraileen kissanaisia.
Wt'llä ei ole varaa ruokkia isoa koiraa..
Yleensä kun joku urpo parkkeeraa paikalliselle terassille rotikkansa taikka sakemannin kanssa niin kyllähän juttujen tasosta käy ilmi minkämoisesta wt-ääliöstä on kyse.
Kyllähän noita isoja koiria kuten rotikoita, sakemanneja, molosseja valitettavan usein näkee tatuoiduilla viinalta haisevilla ihmisillä, useimmiten piikkipannat kaulassa ja rähisemässä jokaiselle vastaantulijalle.
Itse päädyin ottamaan ison rotukoiran osittain juuri tuosta syystä. Noita koirahyökkäyksiä tapahtuu aivan liian usein kun on iso koira väärällä omistajalla (vastahan oli uutisissa kun saksanpaimen käynyt chihun kimppuun), en halunnut että joku päivä se on oma pikkukoirani joka on ravisteltu kuoliaaksi. Isommalla koiralla paremmat mahdollisuudet selvitä vähillä vammoilla jos tappelu tulee.
Oma koirani on koulutettu, kulkee nätisti remmissä eikä haasta riitaa kenenkään kanssa. Vaikka mielestänne ehkä wt-rotu onkin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:11"]Kyllähän noita isoja koiria kuten rotikoita, sakemanneja, molosseja valitettavan usein näkee tatuoiduilla viinalta haisevilla ihmisillä, useimmiten piikkipannat kaulassa ja rähisemässä jokaiselle vastaantulijalle.
Itse päädyin ottamaan ison rotukoiran osittain juuri tuosta syystä. Noita koirahyökkäyksiä tapahtuu aivan liian usein kun on iso koira väärällä omistajalla (vastahan oli uutisissa kun saksanpaimen käynyt chihun kimppuun), en halunnut että joku päivä se on oma pikkukoirani joka on ravisteltu kuoliaaksi. Isommalla koiralla paremmat mahdollisuudet selvitä vähillä vammoilla jos tappelu tulee.
Oma koirani on koulutettu, kulkee nätisti remmissä eikä haasta riitaa kenenkään kanssa. Vaikka mielestänne ehkä wt-rotu onkin.
[/quote]
Mikä rotu?
Kamalaa, mikähän minä olen, kun minulla on kaukaasialainen ja irlanninsetteri.. ja toinen painaa sen 60kiloa ja on töissä tuolla navetalla...
Ymmärrän että iso koira voi olla pelottava, ja tauointikin voi saada mielikuvituksen laukkaamaan hurjasta hassis narkkarista valmiina silmittömään väkivaltaan. Se että itse pelkää eikä ole valmis ottamaan asioista selvää jotta pääsisi turhasta pelostaan, ei tee ison koiran omistajasta wt'tä tai juopponarkkaria. Eikä suomessa kovin usein tarvi lukea koira hyökkäyksistä, itsellä ISO koira sekä myös pieni koira. Eli oonko mä nyt sitten bettre folkin ja roskasakin risteytys?
Itsellä pikkuinen rotukoira, mutta ihan samalla tavalla ollaan tottelevaisuuskurssit sen kanssa käyty. Ei räksytä, ei tuhoa kotona mitään, hihnassa ei perseillä yms. Ihmiset monesti ihmetelleet miten se on niin hyvin käyttäytyvä koira -> koska lenkkeillään paljon, koiralla aktiviteetteja ja tottis-juttuja vieläkin treenaillaan välillä. Ei tulisi mieleenkään ottaa isoa koiraa ja jättää sitä kouluttamatta!! Yleensä se on just wt-porukka, nistit yms. jotka ottaa sakemanneja ja muita isoja koiria eikä kouluta niitä ja aina saa pelätä kun oman koiran kanssa liikkuu jos sellainen tulee vastaan. Omistajassahan se vika on jos ottaa koiran jota ei kykene hallitsemaan eikä osaa/halua kouluttaa. Mutta täytyy sanoa, että wt-porukassa on myös koiraharrastajia, joilla saattaa olla tällaisia koiria, mutta silloin koiran ja omistajan käytös on aika erilaista. Koira osaa käyttäytyä ja tottelee omistajaa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:11"]
Sinkku nainen, kenellä on iso koira, pistää kyllä aina miettimään. Eikös täälläkin juuri ollut ketju pervoimmista asioista mitä oltiin tehty ja lähes poikkeuksetta naiset myönsivät antaneen koiran nuolla ja jotkut vähän enenmmänkin..Koira naiset = päästään vialla
M28
[/quote]
Ei tule mieleen, että se koira on ehkä lenkkeilykaveri, tai sen kanssa etsitään kadonneita, tehdään töitä, harrastetaan esim. agilityä tai tokoa, tai että se on hankittu turvallisuussyistä, jos nainen asuu yksin levottomalla alueella tai kodin vahdiksi taloon? Kenellä tässä on se sairas mieli?
Niistä tekee sottaisen näköisiä se harrastuspukeutuminen, siis ne mauttomat koirahupparit ja epämuodikkaat koiraliivit ja kummalliset ulkoiluvaatteet, missä on tietenkin mutaa ja muuta paskaa kun koira hyppii päin. Niissä käydään sitten kaupassa ja muutenkin vietetään aikaa ne päällä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:05"]Pieni muna - iso koira :)
[/quote]
Entä naisella?