Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaako sinua Ukrainan tilanne?

Vierailija
23.02.2022 |

Minua alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan ukrainalaisten viattomien siviilien puolesta.
Mielessäni käy myös, mitä Putin suunnitelee Suomen suhteen ? 🤔

Kommentit (849)

Vierailija
381/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sytä Venäjällä olisi hyökätä Suomeen?

Vierailija
382/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Antaahan heidän rytistellä siellä keskenään. Moni Ukrainassa asuva saa sosiaaliturvansa nyt jo Venäjältä ja moni siellä kannattaa venäjää. Ja neuvostoliittoahan Ukraina olikin. Sitä paitsi, ihmiset ovat sotaisia, ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan.

Moni on unohtanut tässä tilanteessa, että vasta 80 v sitten itse tapeltiin Venäjää ja ukrainalaisia vastaan... Mm. Raatteentiellä pistettiin nurin iso joukko lähinnä Ukrainalaisia.

Semmoista se on sotiminen. Aina siitä ihmiskunta kärsii, mutta silti soditaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tästä kaikesta viisastuneena alan keräämään pikkuhiljaa kotivaraa. Samoin säästöt, joita olen kylppäriremppaan säästänyt, saivatkin uuden tarkoituksen. En aio olla mikään hullu, kaiken tämän teen normaalielämän ohella. En aio antaa pelolle valtaa. Mutta jos/kun Suomeen hyökätään, haluan että olen varautunut. Että sitten vain autoon lapset ja tavarat ja lähdetään. Onneksemme asumme suht syrjässä, joten mitään sotilaallista uhkaa ei meidän kotikaupungissamme ole, mutta 40km päässä on Turku, joka varmasti on yksi kohteista.

Ai et aio olla mikään hullu? Tuota...

Vierailija
384/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Venäjä ole tulossa Suomeen, älkää nyt olko ihan noin hysteerisiä, vaikka media tekee kyllä kaikkensa, että olisitte. 

Vierailija
385/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surettaa ja kauhistuttaa ukrainalaisten takia. Miksi pitää siviilikohteitakin pommittaa, todella alhaista.

Eikä kukaan voi auttaa. Venäjä iskee sit ydinaseilla kostoksi.

Noin yksin on maa ilman Natoa, ja noin sinne voidaan vaan hyökätä ja kaikki tuhota.

Me ollaan seuraava.

Peittelin lapset uneen illalla ja mietin kauanko saadaan täällä asua rauhassa ja turvassa. Ja kauanko saadaan enää olla elossa. 😔

Hae apua ajoissa näihin ajatuksiisi. Ei ole enää tervettä pienten lasten äidille. Mielikuvitus laukkaa ja järki seisoo.

Vierailija
386/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdista. Suren sitä että nuoria miehiä teurastetaan turhan takia.

Enemmän sodissa siviilejä teurastetaan.

Valtaosa uhreista sodissa on sotakelpoisia miehiä, vaikka esim 35-vuotiasta ei ehkä nuoreksi kutsuisi. Se on naisten etuoikeutetun aseman seurausta. Sama tilanne rauhan ajalla työperäisissä onnettomuuksissa, miehet hoitaa lähes kaikki vaaralliset työt, naiset siistit sisätyöt.

No, heti kun miehet oppivat synnyttämään ja puskevat jalkovälistään uutta väkeä sodassa kaatuneiden suomalaisten tilalle, voidaan vastavuoroisesti lähettää naiset rintamalle.

Vierailija
387/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa tietenkin. Täytyisi olla täysin tunnekuollut psykopaatti ellei ahdistaisi. Taikka tyhmä, ettei ymmärrä asioita.

Vierailija
388/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin on paljonkin sytä kun trollit kirjoittelevat ahkerasti. Sinullakin on tällä sivulla pelkästään jo ainakin kaksi viestiä. Selvästi venäläissuomi pohjalta.

Ensi kuussa alkaa Suomen uhkailu kunhan Ukrainan saavat.

Vierailija
389/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Aikanaan koronankaan ei pitänyt tulla Suomeen eikä olla meille ongelma. Putteri on psykopaatti ja se hullun miehen strategia huolestuttaa eniten.

Vierailija
390/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista kovin paljon. Surettaa ja vituttaa kylläkin.

Vierailija
391/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa. Aikanaan koronankaan ei pitänyt tulla Suomeen eikä olla meille ongelma. Putteri on psykopaatti ja se hullun miehen strategia huolestuttaa eniten.

No, kuinkas huonosti meille kävi koronan kanssa? Hengissä olet edelleen?

Juu, kahden viikon päästä räjähtää.

Vierailija
392/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä Kiina on Venäjän toimista? On kovin hiljaa.......

Vierailija
393/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin on paljonkin sytä kun trollit kirjoittelevat ahkerasti. Sinullakin on tällä sivulla pelkästään jo ainakin kaksi viestiä. Selvästi venäläissuomi pohjalta.

V it tu me mitään trolleja olla i di ootti

Sä et vaan halua nousta tuosta kauhumässäilystä. Onhan tää sun elämän tähtihetki, kun saa sekoilla sata lasissa.

Eri

Vierailija
394/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa tietenkin. Täytyisi olla täysin tunnekuollut psykopaatti ellei ahdistaisi. Taikka tyhmä, ettei ymmärrä asioita.

Hameväkeä ahdistaa, henkisesti heikkoja.

Vierailija
395/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sota tulee ennemmin tai myöhemmin. Parempi olla kaikin tavoin valmiina, nyt näyttää siltä, että tulee ennemmin. No sitten taistellaan, ei siinä sen kummempaa.

Milläs taistelet kun ei ole edes asetta, ei taida pelkät nyrkit riittää

Vierailija
396/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa se, että jotain tuntematonta ihmistä ahdistaa jukrainan tilanne :D:D:D

Vierailija
397/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa se ettei minua ahdista, koska nyt pitäisi ahdistaa, kun kaikkia muitakin ahdistaa.

En saa nukuttua :(

398/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V it tu me mitään trolleja olla i di ootti

Sä et vaan halua nousta tuosta kauhumässäilystä. Onhan tää sun elämän tähtihetki, kun saa sekoilla sata lasissa.

Eri

Joo sano. Älkää vastatko noille häiriköille. Yrittävät vain tuhota koko ketjun suljettamalla sen. Useampikin on jo todennut et kun lääkitys ei ole kohdallaan niin viestitys on jotain tuollaista.

Vierailija
399/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on pilalla. Vaikka Ukrainan tilanteessa toteutuisi paras mahdollinen skenaario, joudutaan me täällä Suomessa ikuisesti elämään Venäjän uhan alla.

Vierailija
400/849 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tästä kaikesta viisastuneena alan keräämään pikkuhiljaa kotivaraa. Samoin säästöt, joita olen kylppäriremppaan säästänyt, saivatkin uuden tarkoituksen. En aio olla mikään hullu, kaiken tämän teen normaalielämän ohella. En aio antaa pelolle valtaa. Mutta jos/kun Suomeen hyökätään, haluan että olen varautunut. Että sitten vain autoon lapset ja tavarat ja lähdetään. Onneksemme asumme suht syrjässä, joten mitään sotilaallista uhkaa ei meidän kotikaupungissamme ole, mutta 40km päässä on Turku, joka varmasti on yksi kohteista.

Minne olet lähdössä? Sinne Turkuunko? Ulkomaille et ainakaan kriisitilanteessa saati sodassa pääse. Onko sinulla noilla käsityksilläsi oikeasti perhettä? Ovatko he sinun vastuullasi?