G: Yleisesti kehuttu elokuva, joka on sinusta aivan surkea.
Perustele!
Minun mielestäni Signs, jossa siis näyttelee Mel Gibson. Se on todella lapsellinen, sekava ja hölmö elokuva ja silti joka puolella ylistetty.
Jos kerran ne avaruusoliot olivat niin kovin älykkäitä ja edistyneitä, niin miksi ne sitten käyttäytyivät kuin mitkäkin elikot ja hiippailivat ihmisten kodeissa ja alunperinkään hyökkäsivät planeetalle, jonka pinta-alasta kolmasosa on veden(myrkyn) peitossa?:)
Muutenkin elokuva oli ennalta-arvattava, tottakai he sulkeutuvat kellariin ja tottakai poika saa heti astmakohtauksen ja lääkettä ei ole ja...plääh.
Lisää lisää!
Kommentit (43)
Sie et vain ymmärrä hyviä elokuvia!:)
huono ja ennenkaikkea huono ja tylsä.
tässä tosi hyvä ja pelottava leffa, kerran säpsähdin ensimmäisen 10min aikana ja sitten vaan haukottelin.
Monista olen ajatellut että taas meni leffalippu/vuokrarahat hukkaan mutta nyt ei tule mieleen...
Englantilainen potilas (unettavan tylsä, päähenkilöiden esittäjät yleensä hyviä, mutta tässä ihan pökkelöitä)
Onni (pidän todella paljon Todd Solonzin kaikista muista elokuvista, mutta tämä oli kuvottava lastenraiskauselokuva)
Kai sitä voi pitää yleisesti kehuttuna, kun voitti niin monta Oscaria ja silloin aikanaan omat kaverini kaikki tuntuivat rakastavan tuota leffaa. En saanut sitä katsottua silloin, enkä saa edelleenkään. Sekä elokuvan juoni että sen ihmiset lähinnä ärsyttävät, eikä se vaan ylläpidä mitään mielenkiintoa minulla.
Tai itseasiassa se taitaa olla haukuttu.
Myös se Saw on ollut tosi kehuttu ja itsekin pidin leffan ideasta yms, mutta kyllä siinä oli jotain todella tyhmiä juttuja, että ei voinut ku nauraa.
Ja se indetity, mikä juuri tuli viikonloppuna, vai milloin olikaan. Täysin surkea! Loppu pilasi koko leffan. Eieieieieie.
Onhan noita..
Tekotaiteellinen, ikävystyttävä.
Tuli ihan sellainen olo, että vanha ukko (ohjaaja) tirkistelee nuorta tyttöä. Ohjaaja oli luonut tytöstä niin eteerisen, että oikein ärsytti. Tyttö oli sellainen viattoman poissaolevan näköinen koko ajan, muka ihanan tiedostamaton omasta viehtysvoimastaan vaikka sitä koko ajan alleviivattiin, aivan ärsyttävän epätodellinen. Ehkä vanha ukko kuvittelee, että nuoret aiset ovat tuollaisia. Ja mikä on se kumma huulifetissi, joka Kieslowskin elokuvissa on? Sekä tässä että muissa K:n elokuvissa tyttö koskettelee jatkuvasti huuliaan. Kuka oikeasti laittaa huulirasvaa suu raollaan ja huulet aivan rentoina? Aika epäkäytännölliseltä näyttää.
kaikkea pedofiilipaskaa sitä kehutaankin
Oikeasti mahdottoman tylsä ja tekotaiteellinen pätkä. Edes komeat miehet ja kauniit naiset ei pelastanut.
Plussaa tosin siitä että Julia Roberts ei tässä leffassa nauranut kai kertaakaan!
Kun lähdin elokuvateatterista, olin niin pettynyt että teki mieli itkeä. Hyvin ohjattu se oli ja hyvin näytelty, mutta kun minä olin innoissani, että kerrankin hyvä käsikirjoitus tiedossa ja sitten se olikin aivan hirveää, ennalta arvattavaa kliseistä paskaa. Ai pahin armeijakovis onkin homo? Ai lutka onkin neitsyt? Voi jestas, mitä tuhat kertaa pureskeltua purkkaa...
kukaan ei jaksais katsoa jos julia roberts ois ollu normaaleissa vaatteissa ja ilman " silikoneja"
Taidan olla ainoa tuntemani ihminen, joka ei pidä tästä leffasta. Suorastaan inhoan sitä. Onhan se tavallaan erilainen ja juoni ainakin olevinaan näppärä, mutta mulle vaan tulee siitä jotenkin " paha maku suuhun."
Lost in Translation sen sijaan sopii minulle mainiosti - ihana elokuva :)
etten ole koskaan katsonut loppuun. Tylsiä on paljon: Troija, eilinen Captain and Comander Maailman laidalla, American Psycho (nauroin kyllä), Kuudes Aisti oli pettymys samoin Signs.
paatoksellinen sillisalaatti, tylsä.
Pianisti, tuhanteen kertaan nähty juutalaisten vainoista kertova pläjäys, Brady näyttili yli ja muutenkin takkuili pahasti
Kieslowskin lännessä tehdyt työt ovat todella tekotaiteellisia ja kylmiä. 10 käskyä taas oli loistava kokonaisuus.
Brokeback Mountain oli pienoinen pettymys, kuvaus oli upeaa, mutta olin odottanut jotain väkevämpää.
Lost in Translation oli mainio! Lämmin, pienieleinen, liikuttavan hauska. Bill Murray on ihana elähtäneenä tähtenä.
Kaurismäkeä olen alkanut arvostaa vasta nyt, monta vuotta ensikatsomisen jälkeen. Omaperäinen ja rivien välissä hauska. Aina ei kolahda suomalaisiin, koska niin osuvasti kuvaa meidän yrmyjä tapojamme... Laitakaupungin valoissa on kyllä vähän liikaa vanhojen teemojen toistoa.
kun olin niin tylsistynyt. Samoin Kreikkalainen naimakauppa oli huono- ennalta-arvattava ja asenteellinen juoni.
kaikki näkemäni leffat ovat jotenkin ankeita ja kylmiä. Ihme kikkailua.
Eikä minulle ole auennut Kubrickinkaan nerous. Barry Lyndon taisi olla ainoa, jonka jaksoi katsoa kiinnostuksella loppuun.
tylsyyden huippu!