Mä taisin tehdä virheen erotessani
Oltiin melkein 30v yhdessä. Mulla mt ongelmia ollut 20v, en ole työelämässä enää. Olen sosiaalisesti kömpelö yksinäinen erakko ja lihava. Mies tulee todennäköisesti löytämään uuden, toisin kuin minä. Itse halusin eron. Mies agressiivinen suuttuessaan. Ja mä olin aina riidan aloittaja. Nyt mies ruvennut kaiken lisäksi kuntoilemaan, puhuu parturiin menosta ja laittaa itsensä kuntoon.
Kommentit (14)
Miksi pidät mieheen edes yhteyttä, kun hän aiheuttaa sinulle noin negatiivisen mielialan?
Hyvä jos huomaat totuuden mukaan asioita.
Mies aggressiivinen suuttuessaan. Teit täysin oikein.
Kukaan tuossa tilanteessa ollut ei kirjoittaisi noin.
Et tehnyt virhettä. Aggressiivisen miehen kanssa ei kannata olla (sama se kuka riidat aloittaa). Mies porskuttaa eteenpäin, koska hän ei ole rikki, koska sinä et ollut hänelle paha. Voit miettiä kuinka paljon miehen aggressiivisuus on vaikuttanut mielenterveyteesi ja itsetuntoosi. Itsellä vaikutti todella paljon, ja paljon lyhyemmässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo lause on liian epämääräinen. Minäkin olen aggressiivinen kun suutun, samoin on puolisoni ja kaikki muutkin jotka tunnen. Olisi hyvä tietää mitä sillä tarkoitetaan vähän tarkentaen, jotta voisi mitenkään kantaa asiaan ottaa
Vierailija kirjoitti:
🤦
Riidan aloittaja on aina enemmän syyllinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lause on liian epämääräinen. Minäkin olen aggressiivinen kun suutun, samoin on puolisoni ja kaikki muutkin jotka tunnen. Olisi hyvä tietää mitä sillä tarkoitetaan vähän tarkentaen, jotta voisi mitenkään kantaa asiaan ottaa
Yleensä jos joku valittaa aggressiivisuudesta, se tarkoittaa että tilanne on epäsuhtainen, käytös ahdistavaa, pelottavaa ja kohtuutonta. Myös sitä että toinen ei voi tilanteelle mitään, eli on ns. uhrin asemassa.
Sama. Miehestä tuli rikas vähän sen jälkeen kun otin eron. Voitti lotossa ja ajeli uudella autolla. Ei ollut edes syytä erota vaan koin suhteen tylsäksi vähän aikaa koska mies ei jaksanut juhlia ja käydä baareissa ja minulle oli menovaihde vielä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pidät mieheen edes yhteyttä, kun hän aiheuttaa sinulle noin negatiivisen mielialan?
Tämä on jonkun miehen kirjoittama provo.
Se on helppo eron jälkimainingeissa jossitella, että oliko se sittenkään hyvä päätös. Itsekin mainitsit, että mies on suuttuessaan aggressiivinen. En oikein ymmärrä miten se, että hän nyt on puhunut parturiin menosta, muuttaisi yhtään mitään.
Voithan sinäkin alkaa kuntoilemaan ja puhumaan parturiin menosta.
Katse kohti tulevaisuutta.