Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Yleisesti kehuttu elokuva, joka on sinusta aivan surkea.

Vierailija
26.09.2006 |

Perustele!



Minun mielestäni Signs, jossa siis näyttelee Mel Gibson. Se on todella lapsellinen, sekava ja hölmö elokuva ja silti joka puolella ylistetty.



Jos kerran ne avaruusoliot olivat niin kovin älykkäitä ja edistyneitä, niin miksi ne sitten käyttäytyivät kuin mitkäkin elikot ja hiippailivat ihmisten kodeissa ja alunperinkään hyökkäsivät planeetalle, jonka pinta-alasta kolmasosa on veden(myrkyn) peitossa?:)



Muutenkin elokuva oli ennalta-arvattava, tottakai he sulkeutuvat kellariin ja tottakai poika saa heti astmakohtauksen ja lääkettä ei ole ja...plääh.



Lisää lisää!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keisarikunta ekaksi tuli mieleen.

Vierailija
22/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Uuno elokuvat paria ensimmäistä lukuun ottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hienoimpia leffoja nimenomaan on myös Moulin Rouge, ja kaikki Dacin Lynchin tuotokset!

Vierailija
24/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten täällä onkin haukuttu melkein kaikki mistä mä olen pitänyt.

Vierailija
25/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lost in translation oli mun mielestä ihan järkkytylsä leffa - ihmettelin puolestavälistä asti, että koska tää leffa oikein alkaa :)



Kuulun myös American Beauty:n inhoajiin, en ymmärrä miksi k.o. leffaa on niin paljon kehuttu.



Sitten Pulp Fiction... olen kerran katsonut leffan alusta loppuun, ja muistan vain sen että mua etoi se väkivalta ja huumeet jne.



Kai mulla sitten vain on outo maku ;)

Vierailija
26/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tosiaan järkttävän asenteellinen, amerikkalais-yli-isänmaallinen tekele. Huhhuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosikki:) Samoin Lost In Translation oli hyvä, siitä jäi hyvä mieli. American Beauty oli ironinen, hassun hauska ja omalaatuinen.

Vierailija
28/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai joku semmonen missä oli Jared Leto) elokuvaa, aivan kamala ja tylsä.



Monet suomi-filmit on ollut kammotuksia, varsinkin se joku Game over vai mikä se oli joka kertoi siitä Heinoloiden tapauksesta ja Reino Nordin oli siinä pääosassa...



Sitten todella monet jenkki-komediat ovat boring, kaikki ennalta arvattavissa eikä mitään hauskaa. Jim Carreyn komediat on varmaan ainoita joille olen oikeasti nauranut, paitsi Sähköputkimies. Ja se Man on the Moon oli tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa Gere on kahelien naisten ympäröimä gynekologi. Onneton erehdyin molempia näitä teatteriin asti katsomaan. Eikä muhun oikein kolahtanut monien ylistämä " Lost in translation"

Vierailija
30/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sairaan tylsä ja omituinen.

Kävin katsomassa yksin, kun olin sairaslomalla luunmurtuman takia ja kuoliaaksi tylsistynyt-leffa vaan pahensi olotilaa.

Ylipitkiä kummitus ja ufokohtauksia en jaksa kattoa, nää Lynchin jutut tuntuu olevan täynnänsä sitä laatua.

Ei oo mun mieleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louise10:

Vierailija
32/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ZZZZ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa leffa, jonka aikana oon jatkuvasti vilkuillu kellosta, et koska pääsee pois... Tyypit menee vuorelle-tulee vuorenpeikko, järvellä järvihirviö, metsässä metsänpeikko, suolla suokummitus. joka paikalle oma kummajainen jonka kynsistä juuri ja juuri pelastutaan...

Myös titanic oli pettymys, ehkä siks ku siitä puheiden perusteella odotti niin paljon. (Nyt myöhemmin katottun aollu paljo parempi.)

Kotimaisista koirankynnen leikkaaja. Mikä on sen idea ja tarkotus?

Vierailija
34/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni kolahti minuun, tarinahan siis oli ällöttävä mutta NIIIN totta.

ja moulin rouge.

ja Lynchin elokuvat.



Paskin ikinä on koirankynnen leikkaaja. Miks tollanen sonta elokuva on edes tehty? Kenelle?



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen en ikinä vain pääse kiinni. Sama koskee Tarantinon toista leffaa, Reservoir Dogsia.

Vierailija
36/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta TIETENKIN tästä kuuluu tykätä, koska nykyään kaikki japsi-jutut ja kung-fu elokuvat on niiiiiiiin TRENDIKKÄITÄ.

Vierailija
37/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bridget Jones, miten sellainen täysin avuton tollo voi olla ihmisten mielestä viehättävä?



Mitä nainen haluaa, voi puistatus!



Kaikki Spielbergit (paitsi Kolmannen asteen yhteys, ohjaajan versio - siinä oli jujua)



Vierailija
38/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaaan jaksanut katsoa sitä loppuun asti. Käsittämätöntä soopaa!

Vierailija
39/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei jaksanut katsoa loppuun... Aihe varmasti koskettava, luulisin, mutta ei jaksa alkua pidemmälle.

Vierailija
40/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarantinon filmit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi