G: Yleisesti kehuttu elokuva, joka on sinusta aivan surkea.
Perustele!
Minun mielestäni Signs, jossa siis näyttelee Mel Gibson. Se on todella lapsellinen, sekava ja hölmö elokuva ja silti joka puolella ylistetty.
Jos kerran ne avaruusoliot olivat niin kovin älykkäitä ja edistyneitä, niin miksi ne sitten käyttäytyivät kuin mitkäkin elikot ja hiippailivat ihmisten kodeissa ja alunperinkään hyökkäsivät planeetalle, jonka pinta-alasta kolmasosa on veden(myrkyn) peitossa?:)
Muutenkin elokuva oli ennalta-arvattava, tottakai he sulkeutuvat kellariin ja tottakai poika saa heti astmakohtauksen ja lääkettä ei ole ja...plääh.
Lisää lisää!
Kommentit (43)
ja Uuno elokuvat paria ensimmäistä lukuun ottamatta.
Mun mielestä hienoimpia leffoja nimenomaan on myös Moulin Rouge, ja kaikki Dacin Lynchin tuotokset!
Muuten täällä onkin haukuttu melkein kaikki mistä mä olen pitänyt.
Lost in translation oli mun mielestä ihan järkkytylsä leffa - ihmettelin puolestavälistä asti, että koska tää leffa oikein alkaa :)
Kuulun myös American Beauty:n inhoajiin, en ymmärrä miksi k.o. leffaa on niin paljon kehuttu.
Sitten Pulp Fiction... olen kerran katsonut leffan alusta loppuun, ja muistan vain sen että mua etoi se väkivalta ja huumeet jne.
Kai mulla sitten vain on outo maku ;)
oli tosiaan järkttävän asenteellinen, amerikkalais-yli-isänmaallinen tekele. Huhhuh.
suosikki:) Samoin Lost In Translation oli hyvä, siitä jäi hyvä mieli. American Beauty oli ironinen, hassun hauska ja omalaatuinen.
(tai joku semmonen missä oli Jared Leto) elokuvaa, aivan kamala ja tylsä.
Monet suomi-filmit on ollut kammotuksia, varsinkin se joku Game over vai mikä se oli joka kertoi siitä Heinoloiden tapauksesta ja Reino Nordin oli siinä pääosassa...
Sitten todella monet jenkki-komediat ovat boring, kaikki ennalta arvattavissa eikä mitään hauskaa. Jim Carreyn komediat on varmaan ainoita joille olen oikeasti nauranut, paitsi Sähköputkimies. Ja se Man on the Moon oli tylsä.
jossa Gere on kahelien naisten ympäröimä gynekologi. Onneton erehdyin molempia näitä teatteriin asti katsomaan. Eikä muhun oikein kolahtanut monien ylistämä " Lost in translation"
Aivan sairaan tylsä ja omituinen.
Kävin katsomassa yksin, kun olin sairaslomalla luunmurtuman takia ja kuoliaaksi tylsistynyt-leffa vaan pahensi olotilaa.
Ylipitkiä kummitus ja ufokohtauksia en jaksa kattoa, nää Lynchin jutut tuntuu olevan täynnänsä sitä laatua.
Ei oo mun mieleen!
Ainoa leffa, jonka aikana oon jatkuvasti vilkuillu kellosta, et koska pääsee pois... Tyypit menee vuorelle-tulee vuorenpeikko, järvellä järvihirviö, metsässä metsänpeikko, suolla suokummitus. joka paikalle oma kummajainen jonka kynsistä juuri ja juuri pelastutaan...
Myös titanic oli pettymys, ehkä siks ku siitä puheiden perusteella odotti niin paljon. (Nyt myöhemmin katottun aollu paljo parempi.)
Kotimaisista koirankynnen leikkaaja. Mikä on sen idea ja tarkotus?
Onni kolahti minuun, tarinahan siis oli ällöttävä mutta NIIIN totta.
ja moulin rouge.
ja Lynchin elokuvat.
Paskin ikinä on koirankynnen leikkaaja. Miks tollanen sonta elokuva on edes tehty? Kenelle?
Siihen en ikinä vain pääse kiinni. Sama koskee Tarantinon toista leffaa, Reservoir Dogsia.
Mutta TIETENKIN tästä kuuluu tykätä, koska nykyään kaikki japsi-jutut ja kung-fu elokuvat on niiiiiiiin TRENDIKKÄITÄ.
Bridget Jones, miten sellainen täysin avuton tollo voi olla ihmisten mielestä viehättävä?
Mitä nainen haluaa, voi puistatus!
Kaikki Spielbergit (paitsi Kolmannen asteen yhteys, ohjaajan versio - siinä oli jujua)
En ole kertaakaaan jaksanut katsoa sitä loppuun asti. Käsittämätöntä soopaa!
Ikinä ei jaksanut katsoa loppuun... Aihe varmasti koskettava, luulisin, mutta ei jaksa alkua pidemmälle.
Keisarikunta ekaksi tuli mieleen.