Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Yleisesti kehuttu elokuva, joka on sinusta aivan surkea.

Vierailija
26.09.2006 |

Perustele!



Minun mielestäni Signs, jossa siis näyttelee Mel Gibson. Se on todella lapsellinen, sekava ja hölmö elokuva ja silti joka puolella ylistetty.



Jos kerran ne avaruusoliot olivat niin kovin älykkäitä ja edistyneitä, niin miksi ne sitten käyttäytyivät kuin mitkäkin elikot ja hiippailivat ihmisten kodeissa ja alunperinkään hyökkäsivät planeetalle, jonka pinta-alasta kolmasosa on veden(myrkyn) peitossa?:)



Muutenkin elokuva oli ennalta-arvattava, tottakai he sulkeutuvat kellariin ja tottakai poika saa heti astmakohtauksen ja lääkettä ei ole ja...plääh.



Lisää lisää!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


pateettista meinkinkiä, ja se pääosan esittäjä oli säälittävän huono.



Kaikki leffat, joissa on Richard Gere. Aina samat naamanväännöt ja huulien töröttelyt.



Sama juttu Nicholas Cage. Yksi maailman surkeimmista näyttelijöistä.

Vierailija
42/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin käsittämättömän tylsä ja huono elokuva, että emme jaksaneet katsoa sitä miehen kanssa edes loppuun! Mielestämme omituista, että sitä on kehuttu niin paljon, vaikka surkeampaa leffaa ei juurikaan tule mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tikru...

Ja Viimeinen samurai. Olikohan nimi edes oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi