G: Yleisesti kehuttu elokuva, joka on sinusta aivan surkea.
Perustele!
Minun mielestäni Signs, jossa siis näyttelee Mel Gibson. Se on todella lapsellinen, sekava ja hölmö elokuva ja silti joka puolella ylistetty.
Jos kerran ne avaruusoliot olivat niin kovin älykkäitä ja edistyneitä, niin miksi ne sitten käyttäytyivät kuin mitkäkin elikot ja hiippailivat ihmisten kodeissa ja alunperinkään hyökkäsivät planeetalle, jonka pinta-alasta kolmasosa on veden(myrkyn) peitossa?:)
Muutenkin elokuva oli ennalta-arvattava, tottakai he sulkeutuvat kellariin ja tottakai poika saa heti astmakohtauksen ja lääkettä ei ole ja...plääh.
Lisää lisää!
Kommentit (43)
niin käsittämättömän tylsä ja huono elokuva, että emme jaksaneet katsoa sitä miehen kanssa edes loppuun! Mielestämme omituista, että sitä on kehuttu niin paljon, vaikka surkeampaa leffaa ei juurikaan tule mieleen.
tikru...
Ja Viimeinen samurai. Olikohan nimi edes oikein.
pateettista meinkinkiä, ja se pääosan esittäjä oli säälittävän huono.
Kaikki leffat, joissa on Richard Gere. Aina samat naamanväännöt ja huulien töröttelyt.
Sama juttu Nicholas Cage. Yksi maailman surkeimmista näyttelijöistä.