Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi uskonut omalle kohdalle - miehestä ei havaintoja 24h

Vierailija
11.07.2015 |

En olisi uskonut joutuvani tänne kirjoittaa tästä aiheesta.. Mies siis teillä tietämättömillä, puhelin kiinni ja kellään ei ole havaintoa. 

Ei riiroja, ei mitään taustalla. 

Mitä tehdä?

Kommentit (402)

Vierailija
81/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tutun mies hävisi samalla lailla. Oisko menny viikko, ettei tiennyt missä se on. Hirveä hätä kaikilla. No toinen nainenhan sillä oli ja siihe loppui se avioliitto. Sääli lapsia.

Vierailija
82/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että tuon ranteet auki ketjun kirjoittaja viitsisi kertoa kuulumisiaan ja niin varmasti moni muukin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, tää juuri on provoilussa kypsintä että silloin kun potentiaalisesti tapahtuu jotain kiinnostavaa on tosi vaikea uskoa. Provoilu korruptoi ja pilaa ne hyvätkin jutut. No offence ap, jos tää on totta, ikävä tilanne.

Vierailija
84/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tähän mennessä (tänään vasta :/ )

-soittanut läpi kaverit, vanhemmat ja kaksi serkkua.

-Olen soittanut kahteen suureen alueen sairaalaan ja poliisille.

-Olen haravoinut netistä keltaiset lehdet, sekä tilannehuoneen tarkasti.

Missään ei ole mitään vihiä mistään. Onnistuin jo huolestuttamaan osan suvustakin :( Lähden nyt pyörällä katsomaan kaksi lähintä räkälää ja käyn samalla yhdellä tutulla, joka tuntee miehen työkaveritkin. 

Onko jotakin jäänyt huomaamatta nyt tähän mennessä? Katsoin mys tyynyn alle ja lipastoon, sekä vaatekaappiinsa.. ei eroviestejä tai muitakaan kirjeitä.. huoh. 

Ap

Vierailija
85/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:38"]Vitun kehari siellä kuka olitkin. MEILLÄ EI OLE MÖKKIÄ JA EN VAIN VITTU KEKSI MISTÄ VOIN TÄTÄ RAKASTA IHMISTÄ ETSIÄ  KUN KUKAAN KAVERIKAAN EI TIEDÄ MITÄÄN MISTÄÄN!!!!!!!!! Hänellä ei ole mitään vakipaikkoja missä viettää aikaa, tehtävä on minulle täysin mahdoton näin suuressa kaupungissa!! MITÄ TEKISIT ITSE? Lähtisit julkisilla sightseeingiä vai?! Minulla ei ole autoa! 

Kaksi ystävääni eivät ota hätää todesta. Eivät jaksa edes kuunnella kun "mies on kuitenkin räkä kännissä ja ryömii huomenna kotiin" :(

Ja kyllä olen vihainen. Olen huolissani. Peloissani. Pettynyt. Sitten taas vihainen. Ei ole ennen tarvinnut tämmöistä kokea ja tunneskaala on hyvin kummallinen. 

Ap
[/quote]

Muksi aloit huutaa ja käyttää ikävää kieltä?
Tuleeko mielestäsi provoon enemmän särmää?

Vierailija
86/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:49"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:32"]Siis mitä helvettiä te täällä värittelette ja noin kuvottavalla tavalla?!! Vittu mitä pellejä täällä voikaan olla!! Ei ole mies mitään hukkunut!! Ap [/quote] Miksi osa viesteistäsi on asiallisia ja osa täynnä kirosanoja? [/quote]   Varmaan koska ap on ihan hermorauniona! Kun joku laittaa siinä hetkessä typerältä kuulostavia viestejä niin menee hermot. Olen itse ollut samassa tilanteessa ja tehnyt vastaavan ketjun. Mun mieheni oli silloin psykoosissa, hukassa.  Yrittää purkaa ajatuksiaan ja ahdistustaan, ja kun joku kyselee tyhmiä, syyllistää, provoaa niin ei vaan pysty vastaamaan asiallisesti.   [/quote] Fiksut ihmiset ei kiroile viesteissään. Eikä paniikissa turvaudu palstaan

[/quote]

No nähtävästi minä ja ap ei sinun mielestäsi olla fiksuja. Kyllä minä vaan paniikissa turvauduin palstaan, ei minulla ollut ketään muutakaan.

Se minun tekemäni ketju löytyy tästä

Surullisin mielin luen tuota ketjua.

[/quote]

Oletko vielä miehen kanssa?

[/quote]

Kyllä olen. Mutta tämä keskustelu käsittelee nyt eri aihetta, taidan vastata tuonne omaan ketjuun vähän pidemmin.

Ja tämän ketjun aplla kävi inhimillinen ajatusvirhe, se ei tee tästä ketjusta provoa.
[/quote]En saa ketjua auki jostain syystä.

Vierailija
87/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko miehellä pitkä työmatka? Liikkuuko autolla, pyörällä, julkisilla? Miehesi on siis käytännössä hävinnyt työmatkalla, koska viimeksi nähty töissä?

Asutte siis yhdessä? Tiedätkö kaikki kaverit, joiden kanssa olisi voinut lähteä iltaa istumaan? Unohtaako mies usein ilmoittaa menoistaan? Hassulta kuulostaa omaan korvaan, ettei työajan jälkeisistä menoista ilmoteta toiselle viimeistään silloin, kun pitäisi olla kotona. Sinulle tämä on ok? Jos mies on ollut iltaa viettämässä, voi olla missä vaan. Putkassa tai järven pohjassa. Onko vesistöjä lähellä? Missä asutte?

Työmatkalla katoaminen on erikoisempi juttu.

Vierailija
88/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä juuri nää makoisimmat "jännitysnäytelmät" on aina provoja.

Vierailija
89/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Mies on tod. näk. kunnossa. Jos se olis kuollut tai joutunut kolariin tms, poliisi olis jo ottanut suhun yhteyttä. Mies haluaa itse olla teillä tietymättömillä. Mun ex-mies oli tollanen just, ja siksi ex.

Vierailija
90/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:03"]

7, todennäköistä, mutta miksi helvetissä ei ole ilmoittanut minulle? Eikä kaksi parasta ystäväänsäkään ole kuullut sitten eilisaamun! Vitttu että suututtaa niin saatanasti!! 

Ap

[/quote]

Mies tässä. 

Ei teikäläisille viitsi edes ilmoittaa tai neuvotella asiasta kun se on niin tulenarka asia. Vituttaa tuollaisten kanssa elää kun saa koko ajan varoa sitä mitä tekee. Välillä olisi kiva käydä ulkona ihan täydellä luottamuksella. Miksi vitussa on niin vaikea luottaa omaan rakkaaseen. Haluan juoda tai polttaa tai tehdä sitä yhtä aikaa ja olla yksin.

KLAMYDIA - Pala rauhaa

[/quote]

Rocken roll yeah! 

Täys komppi!

Vierailija
91/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:24"]

NO ON SE KUMMA jos ekaa kertaa kateissa eikä kavereita tai vanhempia kiinnosta PÄTKÄÄKÄÄN. Jos mun läheinen katoais, todellakin koko suku ois etsimässä enkä todellakaan hakis apua jostain av:lta joka on ainoo paikka ap:n mukaan josta saa välittämistä tässä tilanteessa. Joten ap keksi parempi provo.

[/quote]

Sun on varmasti vaikea ymmärtää, ettei kaikkien läheisiä todellakaan kiinnosta tai ovat ihmisiä, jotka suhtautuvat kaikkeen puusilmäisesti. Jos minä katoaisin, menisi varmaan useampi päivä ennen kuin mies huomaisi mitään jos on töissä, ja vielä pari ennen kuin alkaisi ihmetellä miksen vastaa puhelimeen. Sen jälkeen voisi mennä parikin viikkoa, ennen kuin vanhempani alkaisivat huolestua. Ja olen sentään ihan tavallinen, hiljainen paksu nelikymppinen kotihiiri, enkä ole ikinä katoillut.

Vierailija
92/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:57"]

Olen nyt tähän mennessä (tänään vasta :/ )

-soittanut läpi kaverit, vanhemmat ja kaksi serkkua.

-Olen soittanut kahteen suureen alueen sairaalaan ja poliisille.

-Olen haravoinut netistä keltaiset lehdet, sekä tilannehuoneen tarkasti.

Missään ei ole mitään vihiä mistään. Onnistuin jo huolestuttamaan osan suvustakin :( Lähden nyt pyörällä katsomaan kaksi lähintä räkälää ja käyn samalla yhdellä tutulla, joka tuntee miehen työkaveritkin. 

Onko jotakin jäänyt huomaamatta nyt tähän mennessä? Katsoin mys tyynyn alle ja lipastoon, sekä vaatekaappiinsa.. ei eroviestejä tai muitakaan kirjeitä.. huoh. 

Ap

[/quote]

Oletko soittanut miehen työpaikalle, työkavereille? 

Entä onko teillä kotona miehen pankkitunnuksia, voit katsoa verkkopankista onko toimintaa eilisen jälkeen, katevarauksia tms?

Vierailija
93/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa mennä ulos aivan niin paljon kuin lystää, enkä koskaan soittele perään. Ilmoittaa kyllä jos kamalasti ilta venyy, mutta yleensä näen viestin vasta aamulla kun herään (mieheni jo siinä vieressä!)Minulla ei ole mitään tarvetta kärkkyä kesken illanvieton, vaan annan 110%luottoni siihen, että mies tietää meidän suhteemme rajat. Ei ole tarvinnut vielä pettyä tai sitä luottoa menettää.. 

Nyt en tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. En ole nalkuttava akka, jota pitäisi pakoilla. Suhteemme on rento, läheinen, helppo, luottamuksellinen jne jne jne.  En voi siis millään uskoa, että mies olisi tarkoituksella tämän tempun tehnyt! 

Ap

Vierailija
94/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on itseltä keinot loppu. Miehen äiti saa ottaa vetovastuun kunhan saapuu tänne. En kertakaikkiaan keksi enää mitään mitä voin tehdä, muutakuin odottaa ja toivoa parasta.. Aivan hirveä olo. 

En aio päivittää enää tänään, sillä miehen äiti on täällä noin 10min päästä. Ihan vaan ettei joku keksi esiintyä minuna taas.. 

Ap

Vierailija
95/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Toivottavasti tilanne selviää.

Vierailija
96/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:37"]No yleensä juuri nää makoisimmat "jännitysnäytelmät" on aina provoja.
[/quote]
Niinpä, joten palstailu täällä on joko sitä että toivoo että olispa hauska jos tää olis totta tai no tää ei varmaan ole totta.

Vierailija
97/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kamala tilanne! :( Tsemppiä, ja toivon täällä peukut pystyssä, että mies on vaan jossain ryyppyreissulla, ja kohta raahautuu kotiin väsyneenä ja pahanhajuisena. Yritä pysyä rauhallisena, vaikka se vaikeaa onkin. Onko sulla ketään sellaista kaveri, jonka voisit pyytää seuraksi, voisi helpottaa oloa?

Vierailija
98/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mitään ei ole sattunut, voimia ap:lle joka tapauksessa.

Vierailija
99/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mitä vasten et oo voinut kertoa millä paikkakunnalla tää katoaminen on tapahtunut? Sitä ollaan nyt tääl moneen otteeseen kysytty. Tai, jos oot laittanut facebookiin asiasta infoa, linkin jakaminen myös täällä voisi poikia lisää jakoja.

Vierailija
100/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä katos kerran myöskin vajaaks pariksi vuorokaudeksi täällä Helsingissä, yhtenä lokakuisena perjantai-iltana ei vaan tullut kotiin, puhelin pois päältä. Ei ollut mikään juoppolalli mutta taipumusta etsiä uusia kokemuksia ja tuttavuuksia, myös erilaisten päihteitten kanssa. Soitin kaikki ne miehen tutut + sukulaiset läpi joiden numeron sain selville, kukaan ei tiennyt mitään, poljin kylmässä tihkusateessa lähes koko kaupungin rannat läpi ja kyselin kuvan kanssa jokaisesta baarista joissa mies olis saattanu käydä. Olin aivan hajalla ne pari päivää ja yötä, poliisi sanoi vaan että odottele sunnuntaihin, monet miehet ilmoittelee sillon itsestään kun Alkot on kiinni ja pää selviää.

Sunnuntaina soitti sitten aamupäivästä jostain Keski-Suomesta ja innoissaan selitti kuinka oli tavannut bussiasemalla jonkun random Jorman ja päätynyt monen mutkan kautta taksilla jonnekin saatanan Mänttään mökille ryyppäämään näiden viis-kuuskymppisten äijien kanssa.

Mies ei voinut tapahtuman jälkeen käsittää miksi olin niin vihainen, hänellä oli omasta mielestään oikeus tehdä kuten tahtoo omalla vapaa-ajallaan kun kyse ei ollut mistään pettämistä (joskohan?). Erohan siitä lopulta tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän