Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi uskonut omalle kohdalle - miehestä ei havaintoja 24h

Vierailija
11.07.2015 |

En olisi uskonut joutuvani tänne kirjoittaa tästä aiheesta.. Mies siis teillä tietämättömillä, puhelin kiinni ja kellään ei ole havaintoa. 

Ei riiroja, ei mitään taustalla. 

Mitä tehdä?

Kommentit (402)

Vierailija
41/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:49"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:32"]Siis mitä helvettiä te täällä värittelette ja noin kuvottavalla tavalla?!! Vittu mitä pellejä täällä voikaan olla!! Ei ole mies mitään hukkunut!! Ap [/quote] Miksi osa viesteistäsi on asiallisia ja osa täynnä kirosanoja? [/quote]   Varmaan koska ap on ihan hermorauniona! Kun joku laittaa siinä hetkessä typerältä kuulostavia viestejä niin menee hermot. Olen itse ollut samassa tilanteessa ja tehnyt vastaavan ketjun. Mun mieheni oli silloin psykoosissa, hukassa.  Yrittää purkaa ajatuksiaan ja ahdistustaan, ja kun joku kyselee tyhmiä, syyllistää, provoaa niin ei vaan pysty vastaamaan asiallisesti.   [/quote] Fiksut ihmiset ei kiroile viesteissään. Eikä paniikissa turvaudu palstaan

[/quote]

No nähtävästi minä ja ap ei sinun mielestäsi olla fiksuja. Kyllä minä vaan paniikissa turvauduin palstaan, ei minulla ollut ketään muutakaan.

Se minun tekemäni ketju löytyy tästä

Surullisin mielin luen tuota ketjua.

[/quote]

Oletko vielä miehen kanssa?

Vierailija
42/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:07"]

Yhteiseloa kuusi vuotta, normaali suhde. Mies 29 , minä 28. Ei tosiaankaan mitään riitoja tai mitään muutakaan taustalla. Koska henkilön voi ilmoittaa kadonneeksi? Saako sairaalasta tietoja, jos ei ole AVIOpari?

Ja ei, mies ei harrasta katoamistemppuja. Ei tullut yöksi kotiin. En asiasta eilen ollut kovin huolissaan, ajattelin että on mennyt töiden jälkeen jollekin kaverille, sieltä baariin jne ja unohtanut vain ilmoittaa. Mutta tosiaan tänäänkään ei mitään.. :(

Ap

[/quote]

Sut on jätetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa :( Toivottavasti kaikki selviää parhain päin.

Ja niistä katevarauksista kiisteleville: electron-kortti varmentaa kaikki ostot ja tekee varaukset saman tien. Debit-kortti varmentaa vain osan ostoista. Suurin osa viikonloppuna tehdyistä ostoksista veloitetaan vasta viikonlopun jälkeen, mutta ei välttämättä. Esimerkiksi tänään olen tehnyt neljä eri korttiostoa ja vain yksi näkyy katevarauksena, muuta veloitetaan vasta ensi viikolla. Mutta ei siitä varmaan haittaakaan ole jos pääsisit vilkaisemaan pankkitiliä.

T: pankissa työskentelevä

Vierailija
44/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppyreissu vaan. Eiköhän se huomenna päivällä kotiin kömyä. Ennen tuollaiset reissut olivat vielä ihan normaaleita, kuin äijät lähtivät töiden jälkeen keskenään "kalaan", jossa tietysti otettiin reilusti viinaa samalla, kun ei ollut sitä nalkuttavaa akkaa kyttäämässä. Vaimot tietysti tiesivät, mitä siellä tapahtuu ja yhteyttä ei tietenkään saanut kun ei kännyköitä ollut.

Vierailija
45/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt oikeasti viilatko sitä pilkkua koko ajan! Ap saattaa hädissään kirjoittaa mitä sattuu, ei lienee ole vakavaa??

Toivon ap että miehesi löytyy ja on kunnossa.

Vierailija
46/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:01"]

Ei mitään aavistusta. Töistä suoraan on mennyt johonkin. Puhelin ollut aamusta asti poissa päältä ja ei ole ainakaan whatsappissakaan käynyt - oletettavasti puhein ollut koko päivän pois päältä. Olen soittanut tasaisin väliajoin nyt 25 kertaa. Ja monta viestiä. Kukaan ei muka tiedä??! Eivät halua kertoa? 

Ap

[/quote]

Hittoako se sulle kuuluu? Minkä ihmeen takia pitäisi olla 24/7 tavoitettavissa ja sun tietää toisen tekemiset ja olemiset sekunnilleen? Ihme kyylä.

[/quote] No kyllä se todellakin kuuluu parisuhteessa. Silloin ei parane mennä parisuhteeseen, jos ei ole valmis jakamaan elämäänsä toisen kanssa.

[/quote]

Vai niin. En minä ainakaan tiedä jokaista mieheni menemistä ja tulemista, eikä hänkään minun, ja ihan onnellisesti ollaan aviossa. Ei kaikki koe tarpeelliseksi kytätä ja vahtia toista ja toisen elämää.

Vierailija
47/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:23"]Kyllä saa taas kerran olla kiitollinen sellasesta miehestä kuin itsellä on.
[/quote]

Sun miehellesikö ei voi mitään sattua? Kyllä mä uskon että apn miehelle on jotain käynyt.

Vierailija
48/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään tietoja kahdesta suuresta sairaalasta!? :( Katoamisilmoitusta ei vielä, vaan ensin minun tulee varmistaa onko mies jossain kaverilla/vanhemmilla/mökillä jne jne jne jne jne.. Että itse pitää mennä haravoimaan, vaikka olen jo kaverit soittanut läpi ja kukaan ei tiedä? 

Ap 

Vierailija
49/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:29"]Ryyppyreissu vaan. Eiköhän se huomenna päivällä kotiin kömyä. Ennen tuollaiset reissut olivat vielä ihan normaaleita, kuin äijät lähtivät töiden jälkeen keskenään "kalaan", jossa tietysti otettiin reilusti viinaa samalla, kun ei ollut sitä nalkuttavaa akkaa kyttäämässä. Vaimot tietysti tiesivät, mitä siellä tapahtuu ja yhteyttä ei tietenkään saanut kun ei kännyköitä ollut.
[/quote]Voi kumpa voisimme palata tuohon vanhaan hyvään aikaan.

Vierailija
50/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:09"]

Ei mitään aavistusta. Töistä suoraan on mennyt johonkin. Puhelin ollut aamusta asti poissa päältä ja ei ole ainakaan whatsappissakaan käynyt - oletettavasti puhein ollut koko päivän pois päältä. Olen soittanut tasaisin väliajoin nyt 25 kertaa. Ja monta viestiä. Kukaan ei muka tiedä??! Eivät halua kertoa? 

Ap

[/quote]

Hittoako se sulle kuuluu? Minkä ihmeen takia pitäisi olla 24/7 tavoitettavissa ja sun tietää toisen tekemiset ja olemiset sekunnilleen? Ihme kyylä.

[/quote] No kyllä se todellakin kuuluu parisuhteessa. Silloin ei parane mennä parisuhteeseen, jos ei ole valmis jakamaan elämäänsä toisen kanssa.

[/quote]

Vai niin. En minä ainakaan tiedä jokaista mieheni menemistä ja tulemista, eikä hänkään minun, ja ihan onnellisesti ollaan aviossa. Ei kaikki koe tarpeelliseksi kytätä ja vahtia toista ja toisen elämää.
[/quote]No ehkä tässä ei ole ihan siitä kyse. Normaalissa parisuhteessa huolestutaan jos toinen lähtee töihin eikä tule vuorokauteen takaisin eikä myöskään ilmoittele itsestään. Sitä kutsutaan huolenpidoksi.

Vierailija
51/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:23"]Kyllä saa taas kerran olla kiitollinen sellasesta miehestä kuin itsellä on. [/quote] Sun miehellesikö ei voi mitään sattua? Kyllä mä uskon että apn miehelle on jotain käynyt.

[/quote]

Jos ap itse epäilee että on ryyppäämässä, sitä varmaan haettiin takaa.

Vierailija
52/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

[/quote]

Mites sä sit tiedät että on ollut töissä ja sieltä mennyt johonkin?

Vierailija
53/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään tietoja kahdesta suuresta sairaalasta!? :( Katoamisilmoitusta ei vielä, vaan ensin minun tulee varmistaa onko mies jossain kaverilla/vanhemmilla/mökillä jne jne jne jne jne.. Että itse pitää mennä haravoimaan, vaikka olen jo kaverit soittanut läpi ja kukaan ei tiedä? 

Ap 

[/quote]

No eikä, joudut ihan itse etsimään rakasta ihmistäsi aluksi. Kauhea taakka. Itse olisin ihan ekana soitteluiden jälkeen ajellut sinne mökille ja muualle mistä voisi löytää.

Vierailija
54/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:23"]Kyllä saa taas kerran olla kiitollinen sellasesta miehestä kuin itsellä on.
[/quote]

Sun miehellesikö ei voi mitään sattua? Kyllä mä uskon että apn miehelle on jotain käynyt.
[/quote]Varmaan tajusit etten sitä tarkottanut.

Vierailija
55/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:23"]Kyllä saa taas kerran olla kiitollinen sellasesta miehestä kuin itsellä on.
[/quote]

Onnettomuuksia voi tapahtua kenelle tahansa. Ja AP! Kun ilmeisesti miehesi käyttää whatsappia, niin mitä näkyy lähettämäsi viestin alakulmassa? Yksi harmaa merkki, kaksi harmaata merkkiä vai kaksi merkkiä sinisenä? Jos harmaita merkkejä on kaksi niin silloin ne on vastaanotettu miehen puhelimeen. Jos ne ovat sinisiä, mies on katsonut viestit. Jos merkkejä on taas vain yksi, niin viestejä ei olla vastaanotettu = miehen puhelin on kiinni.

Vierailija
56/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:23"]Kyllä saa taas kerran olla kiitollinen sellasesta miehestä kuin itsellä on. [/quote] Sun miehellesikö ei voi mitään sattua? Kyllä mä uskon että apn miehelle on jotain käynyt.

[/quote]

Juu, se on löytäny uuden naisen.

Vierailija
57/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aina sillon tällön unohtaa miten rautalangasta täällä täytyy kaikki vääntää..

Vierailija
58/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja viranomaiset ei sitten ilmoittaisi siitä ap:lle tai muulle lähiomaiselle?? Se tietysti kertoo paljon, jos ap ei ole miehensä lähiomainen ja esim "anoppi" ei näe tarpeelliseksi viestiä eteenpäin toimittaa.

Vierailija
59/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia Ap!

Vierailija
60/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun kehari siellä kuka olitkin. MEILLÄ EI OLE MÖKKIÄ JA EN VAIN VITTU KEKSI MISTÄ VOIN TÄTÄ RAKASTA IHMISTÄ ETSIÄ  KUN KUKAAN KAVERIKAAN EI TIEDÄ MITÄÄN MISTÄÄN!!!!!!!!! Hänellä ei ole mitään vakipaikkoja missä viettää aikaa, tehtävä on minulle täysin mahdoton näin suuressa kaupungissa!! MITÄ TEKISIT ITSE? Lähtisit julkisilla sightseeingiä vai?! Minulla ei ole autoa! 

Kaksi ystävääni eivät ota hätää todesta. Eivät jaksa edes kuunnella kun "mies on kuitenkin räkä kännissä ja ryömii huomenna kotiin" :(

Ja kyllä olen vihainen. Olen huolissani. Peloissani. Pettynyt. Sitten taas vihainen. Ei ole ennen tarvinnut tämmöistä kokea ja tunneskaala on hyvin kummallinen. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi