En olisi uskonut omalle kohdalle - miehestä ei havaintoja 24h
En olisi uskonut joutuvani tänne kirjoittaa tästä aiheesta.. Mies siis teillä tietämättömillä, puhelin kiinni ja kellään ei ole havaintoa.
Ei riiroja, ei mitään taustalla.
Mitä tehdä?
Kommentit (402)
Minne lähti? Onko mitään aavistusta missä voisi olla?
Ei mitään aavistusta. Töistä suoraan on mennyt johonkin. Puhelin ollut aamusta asti poissa päältä ja ei ole ainakaan whatsappissakaan käynyt - oletettavasti puhein ollut koko päivän pois päältä. Olen soittanut tasaisin väliajoin nyt 25 kertaa. Ja monta viestiä. Kukaan ei muka tiedä??! Eivät halua kertoa?
Ap
Kauanko ootte olleet yhdessä, onko ihan kunnon suhde? Soita kaverit läpi ja jos heillä ei ole havaintoja havaintoja, niin poliisille.
Sairaalatkin kannattaa soittaa läpi.
7, todennäköistä, mutta miksi helvetissä ei ole ilmoittanut minulle? Eikä kaksi parasta ystäväänsäkään ole kuullut sitten eilisaamun! Vitttu että suututtaa niin saatanasti!!
Ap
Jänskä että suo vaan suututtaa etkö oo yhtään peloissas että makaa kylmänä jossain?
Tuttu tunne, mies harrastaa näitä katoamisia silloin tällöin, mutta aina on ollut jossain ryyppäämässä. Inhottava tunne kun ei tiedä missä toinen on, kun ei vastata puhelimeen ym. Jännä että kaveritkaan ei tiedä mitään :( poliisille kannattaa varmaan kohta soittaa
Yhteiseloa kuusi vuotta, normaali suhde. Mies 29 , minä 28. Ei tosiaankaan mitään riitoja tai mitään muutakaan taustalla. Koska henkilön voi ilmoittaa kadonneeksi? Saako sairaalasta tietoja, jos ei ole AVIOpari?
Ja ei, mies ei harrasta katoamistemppuja. Ei tullut yöksi kotiin. En asiasta eilen ollut kovin huolissaan, ajattelin että on mennyt töiden jälkeen jollekin kaverille, sieltä baariin jne ja unohtanut vain ilmoittaa. Mutta tosiaan tänäänkään ei mitään.. :(
Ap
No eikö toi nyt ole aika selvää, että jotain on sattunut. Jos omalle kohdalle sattuisi, niin olisin tosi huolissani soitellut jo sairaalat ja poliisit. (yhdessä 5 vuotta)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:01"]
Ei mitään aavistusta. Töistä suoraan on mennyt johonkin. Puhelin ollut aamusta asti poissa päältä ja ei ole ainakaan whatsappissakaan käynyt - oletettavasti puhein ollut koko päivän pois päältä. Olen soittanut tasaisin väliajoin nyt 25 kertaa. Ja monta viestiä. Kukaan ei muka tiedä??! Eivät halua kertoa?
Ap
[/quote]
Hittoako se sulle kuuluu? Minkä ihmeen takia pitäisi olla 24/7 tavoitettavissa ja sun tietää toisen tekemiset ja olemiset sekunnilleen? Ihme kyylä.
Poliisi ja sairaalat.Alahan soitella ja tule kertomaan löytyikö! Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:01"]
Ap
[/quote]
Hittoako se sulle kuuluu? Minkä ihmeen takia pitäisi olla 24/7 tavoitettavissa ja sun tietää toisen tekemiset ja olemiset sekunnilleen? Ihme kyylä.
[/quote]
Puolisolle tai muulle läheiselle kuuluu kertoa, jos on ilmoittamaansa pitempään pois, ihan sen takia, ettei toinen ole turhaan huolissaan. Jos sä sammut jonnekin ojaan tai joudut onnettomuuteen ja et halua kenenkään etsivän, se on oma asiasi toki se, mutta toiset haluavat tulla löydetyksi.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:06"]
Jänskä että suo vaan suututtaa etkö oo yhtään peloissas että makaa kylmänä jossain?
[/quote]
Näin.
Itse olisin myös soittanut kaikki mahdolliset sairaalat, poliisit jne läpi ja tehnyt poliisille ilmoituksen kadonneesta henkilöstä, varsinkin jos tämä ei ole yhtään hänen tapaistaan. mitä ihmettä ap voivottelet että saatkohan tietoja, MITÄ JOS YRITÄT?
Epäilisin Ap:n tarkoittaneen, että mies lähti perjantaina normaalisti töistä eikä sen jälkeen enää kuulunut mitään.
Ota kuudeskin sidukka