En olisi uskonut omalle kohdalle - miehestä ei havaintoja 24h
En olisi uskonut joutuvani tänne kirjoittaa tästä aiheesta.. Mies siis teillä tietämättömillä, puhelin kiinni ja kellään ei ole havaintoa.
Ei riiroja, ei mitään taustalla.
Mitä tehdä?
Kommentit (402)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:30"]Ei ollut mies räkälöissä, tutulta sain työkaverinsa numeron, mutta hän ei vastaa. Miehen äiti lähti ajamaan meille..
Ap
[/quote]
Hyvä että saat jonkun sinne kanssasi! Toivottavasti miehesi löytyy pian ja kunnossa! Voimia <3
Siis mitä helvettiä te täällä värittelette ja noin kuvottavalla tavalla?!! Vittu mitä pellejä täällä voikaan olla!! Ei ole mies mitään hukkunut!!
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:31"]En usko että tämä oli ap. Jos oli,osanottoni.
[/quote]ok. Ap olikin jo itse vastannut eli mies ei tosiaankaan hukkunut.
Veikkaan että on ihan omaehtoisesti kadonnut. Kenties tehnyt itsarin ja löytyy myöhemmin jostain vesistöstä esim. Tai sitten on löytänyt naisen jonka luona mahdollisesti on.
Mulle ex-mies teki kerran niin kun oli sovittu tapaaminen niin juuri ennen tapaamista puhelin kiinni päiväksi ja myöhemmin selvisi että toinen nainenhan sillä oli viritteillä..
En henkilökohtasesti ymmärrä kans, jos tilanne on oikeesti noin, että mies on hävinny johkin nii miten joku kehtaa laukoo ohi suun ja väittää olevansa ketjun aloittaja ja todeta, että mies on hukkunu. Vaikka tää on netti, niin jotai rajaa oikeesti vois olla :) jos on tarve vaan perseillä ketjuun johki, nii kai sen perseilyn voi johki muuhun ketjuun purkaa.
Toivon sydämeni pohjasta että miehesi löytyy ja on kunnossa! Voimia.
Tsemppiä Ap:lle. Toivottavasti mies löytyy.
Tunnen tuskasi. Minun mieheni on tehnyt katoamistemppuja.. Parhaimmat kestäneet 2vrk. Ja puhelin aina kiinni tai äänettömällä.. Mä paniikissa soitan aina koko maailman läpi ja lähetän sen kavereille viestejä.. Olen soittanut monet kerrat sairaaloihin ja poliisille. Mitä jos soittaisit poliisille ettei ole putkassa? Ja sitten soitat kavereille ja sanot että nyt aika kertoa jos tietävät jotain tai teet muuten katoamisilmoituksen. Itse olen usein ilkeä miehen kavereille jotka suojelee sitä.. Viimeisin katoamistemppu viime talvelta ja uutta odotellaan.. Vituttaa jo valmiiksi. Mutta oma vikani kun halusin kesyttää itselleni vapaan linnun.... Tsemppiä! Ps. Soita poliisille!!
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:32"]Siis mitä helvettiä te täällä värittelette ja noin kuvottavalla tavalla?!! Vittu mitä pellejä täällä voikaan olla!! Ei ole mies mitään hukkunut!!
Ap
[/quote]
Mistä tiedät ettei oo hukkunu jos et tiedä missä se on!!!!
[/quote]
No mistä tietää varmaksi että hän olisi hukkunut!!!
Toivottavasti mies löytyy pian ja kunnossa.
Ja trollaajat, toivottavasti edes ymmärrätte hävetä. Olen läheltä saanut seurata omaisten tuskaa ja ahdistusta siitä, kun perheenjäsen kadonnut ja etsintä kesti viikkoja ennen kun löytyi ja saatiin kohtalosta varmuus.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:02"]
Onko teillä pieni lapsi? Jos on, niin on lähes varmasti ryyppäämässä/vokottelemassa muita naisia. Niin meilläkin täysin kunnollinen mies yhtäkkiä muuttui, kun lapsi syntyi. Otan osaa.
[/quote]
No ei tuo asia nyt varmakaan ole! Oma mieheni ei ole lapsemme syntymän jälkeen käynyt vielä kertaan viihteellä (1.5v) Kerran olemme yhdessä käyneet. Kun kysyin asiasta miksi ei menisi käymään, niin vastaus oli; koska kotona on kaikki mitä tarvitsee.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:36"]Toivottavasti mies löytyy pian ja kunnossa.
Ja trollaajat, toivottavasti edes ymmärrätte hävetä. Olen läheltä saanut seurata omaisten tuskaa ja ahdistusta siitä, kun perheenjäsen kadonnut ja etsintä kesti viikkoja ennen kun löytyi ja saatiin kohtalosta varmuus.
[/quote]
Kyllä, tuo on totta. En voisi edes ajatella tämän olevan provo. Kyllä provon erottaa oikeasta tilanteesta. Tsemppiä! Toivottavasti kaikki kunnossa.
Ap tässä. Miehen äidin piti tulla tänne, mutta nyt häntäkään ei näy. Tää tuntuu jo ihan käsittämättömältä. Sydämeni on riekaleina, yritän soittaa molemmille, koko ajan tulee vaan "tavoittelemaanne numeroon ei saada yhteyttä". Kaikki nää yhteiset vuodet rakkaan miehen kanssa nousee pintaan. En vaan voi uskoa tätä. Lähden vielä pyöräilemään, jos jotakin johtolankoja tulisi, mitä tahansa...
Meillä samoin sattui ja oli PUTKASSA. puhelin oli tietty otettu pois ja aamulla soitti poliisi että on selvinnyt ja rauhoittunut, tuletko hakemaan. Sanoin että en tule. Työntääkäö ulos sateeseen vaan. Ex on.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:09"]
Ap tässä. Miehen äidin piti tulla tänne, mutta nyt häntäkään ei näy. Tää tuntuu jo ihan käsittämättömältä. Sydämeni on riekaleina, yritän soittaa molemmille, koko ajan tulee vaan "tavoittelemaanne numeroon ei saada yhteyttä". Kaikki nää yhteiset vuodet rakkaan miehen kanssa nousee pintaan. En vaan voi uskoa tätä. Lähden vielä pyöräilemään, jos jotakin johtolankoja tulisi, mitä tahansa...
[/quote]
Tää ei ole AP, vaikken ole minäkään.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:09"]
[/quote]
Jos äiti on saanut siihen yhteyden...
Ap, asutteko Jyväskylässä? Tapasin eilen itsekseen liikkuvan miehen, joka oli aika lailla humalassa ja...
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:13"]
Ap, asutteko Jyväskylässä? Tapasin eilen itsekseen liikkuvan miehen, joka oli aika lailla humalassa ja...
[/quote]
Hohhoijaa, niitä täällä riittää Suomipop-festareiden takia.
Toivottavasti ap tulet kertomaan vielä miten tässä kävi. Mielellään silloin kun mies löytyy!
Voimia ja halauksia sinulle vaikeaa tilanteeseen! <3
En usko että tämä oli ap. Jos oli,osanottoni.