Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi uskonut omalle kohdalle - miehestä ei havaintoja 24h

Vierailija
11.07.2015 |

En olisi uskonut joutuvani tänne kirjoittaa tästä aiheesta.. Mies siis teillä tietämättömillä, puhelin kiinni ja kellään ei ole havaintoa. 

Ei riiroja, ei mitään taustalla. 

Mitä tehdä?

Kommentit (402)

Vierailija
61/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:23"]Kyllä saa taas kerran olla kiitollinen sellasesta miehestä kuin itsellä on. [/quote] Sun miehellesikö ei voi mitään sattua? Kyllä mä uskon että apn miehelle on jotain käynyt.

[/quote]

Ja viranomaiset ei sitten ilmoittaisi siitä ap:lle tai muulle lähiomaiselle?? Se tietysti kertoo paljon, jos ap ei ole miehensä lähiomainen ja esim "anoppi" ei näe tarpeelliseksi viestiä eteenpäin toimittaa.
[/quote]

No eipä ne viranomaisetkaan välttämättä tiedä. Jos on yksinään kuukahtanut jossakin missä ei ole ollut ihmisiä lähellä.

Vierailija
62/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:31"]

En saanut mitään tietoja kahdesta suuresta sairaalasta!? :( Katoamisilmoitusta ei vielä, vaan ensin minun tulee varmistaa onko mies jossain kaverilla/vanhemmilla/mökillä jne jne jne jne jne.. Että itse pitää mennä haravoimaan, vaikka olen jo kaverit soittanut läpi ja kukaan ei tiedä? 

Ap 

[/quote]

No voi, joudut sitten ihan itse hakemaan ukkos sieltä lähipubista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:38"]

Vitun kehari siellä kuka olitkin. MEILLÄ EI OLE MÖKKIÄ JA EN VAIN VITTU KEKSI MISTÄ VOIN TÄTÄ RAKASTA IHMISTÄ ETSIÄ  KUN KUKAAN KAVERIKAAN EI TIEDÄ MITÄÄN MISTÄÄN!!!!!!!!! Hänellä ei ole mitään vakipaikkoja missä viettää aikaa, tehtävä on minulle täysin mahdoton näin suuressa kaupungissa!! MITÄ TEKISIT ITSE? Lähtisit julkisilla sightseeingiä vai?! Minulla ei ole autoa! 

Kaksi ystävääni eivät ota hätää todesta. Eivät jaksa edes kuunnella kun "mies on kuitenkin räkä kännissä ja ryömii huomenna kotiin" :(

Ja kyllä olen vihainen. Olen huolissani. Peloissani. Pettynyt. Sitten taas vihainen. Ei ole ennen tarvinnut tämmöistä kokea ja tunneskaala on hyvin kummallinen. 

Ap

[/quote]

Joo ja mun ois pitänyt nää tietää mistä?

Ja paras haukkua toista kehariksi, kun itse ei edes osaa soittaa poliiseille tai sairaalaan ennen palstalla tulleita neuvoja. Oikeasti haloo nyt. 

Sun mies ilmeisesti ryyppää runsaasti jos ystävät ovat tuota mieltä? 

Vierailija
64/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kerro miehen tuntomerkit, ja mistäpäin suomea hän on kadonnut?

Vierailija
65/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
66/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO ON SE KUMMA jos ekaa kertaa kateissa eikä kavereita tai vanhempia kiinnosta PÄTKÄÄKÄÄN. Jos mun läheinen katoais, todellakin koko suku ois etsimässä enkä todellakaan hakis apua jostain av:lta joka on ainoo paikka ap:n mukaan josta saa välittämistä tässä tilanteessa. Joten ap keksi parempi provo.

Vierailija
67/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämilläni ja en jaksa kuunnella syyllistämistä kun on tässäkin tarpeeksi kestettävää! Mies ei ryyppää erityisen paljon, kerran kahdessa kuukaudessa, kesäisin saattaa istua iltaa kavereiden kanssa pidmmän kaavan mukaan usemman kerran viikkoon, mutta ei näin.

Ja joo kiitos vaan kehoituksista soittaa noihin em paikkoihin. Jotenkin sitä ei vaan osaa toimia/kuvittelee liioittelevansa. 

ap

Vierailija
68/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille!! Äijän häpeä, mitäs ei oo ilmoittanut itsestään.

Vierailija
69/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:23"]Kyllä saa taas kerran olla kiitollinen sellasesta miehestä kuin itsellä on. [/quote] Onnettomuuksia voi tapahtua kenelle tahansa. Ja AP! Kun ilmeisesti miehesi käyttää whatsappia, niin mitä näkyy lähettämäsi viestin alakulmassa? Yksi harmaa merkki, kaksi harmaata merkkiä vai kaksi merkkiä sinisenä? Jos harmaita merkkejä on kaksi niin silloin ne on vastaanotettu miehen puhelimeen. Jos ne ovat sinisiä, mies on katsonut viestit. Jos merkkejä on taas vain yksi, niin viestejä ei olla vastaanotettu = miehen puhelin on kiinni.

[/quote]

Oli lukenut lähettämäni viestin eilen kello 17.10, jolloin pääsi töistäkin. Silloin oli myös viimeinen käynti "paikalla viimeksi" jne.. Tämän päivän viestit yhdellä harmaalla väkäsellä :( 

Ap

Vierailija
70/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:23"]Kyllä saa taas kerran olla kiitollinen sellasesta miehestä kuin itsellä on. [/quote] Sun miehellesikö ei voi mitään sattua? Kyllä mä uskon että apn miehelle on jotain käynyt. [/quote] Ja viranomaiset ei sitten ilmoittaisi siitä ap:lle tai muulle lähiomaiselle?? Se tietysti kertoo paljon, jos ap ei ole miehensä lähiomainen ja esim "anoppi" ei näe tarpeelliseksi viestiä eteenpäin toimittaa. [/quote] No eipä ne viranomaisetkaan välttämättä tiedä. Jos on yksinään kuukahtanut jossakin missä ei ole ollut ihmisiä lähellä.

[/quote]

Missäpäin Suomea voi taittaa työmatkansa niin, ettei mailla halmeilla liiku ikinä muita ihmisiä?

Vierailija
71/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin hädissäni joskus kirjottanut aivan mitä sattuu, vaikka normaalisti minulla on kohtalainen kyky ilmaista itseäni selkeästi. Paniikissa ihminen ei välttämättä kykene ajattelemaan loogisesti saati kirjoittamaan tolkullista tekstiä. Ap on ihan ymmärrettävistä syistä pois tolaltaan. Saivartelijat voivat perustaa oman ketjun saivartelulleen.

Vierailija
72/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:24"]

NO ON SE KUMMA jos ekaa kertaa kateissa eikä kavereita tai vanhempia kiinnosta PÄTKÄÄKÄÄN. Jos mun läheinen katoais, todellakin koko suku ois etsimässä enkä todellakaan hakis apua jostain av:lta joka on ainoo paikka ap:n mukaan josta saa välittämistä tässä tilanteessa. Joten ap keksi parempi provo.

[/quote]Ap sanoi, että miehen äiti on jo ajamassa ap:n luokse.

Vierailija
73/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:23"]Kyllä saa taas kerran olla kiitollinen sellasesta miehestä kuin itsellä on. [/quote] Sun miehellesikö ei voi mitään sattua? Kyllä mä uskon että apn miehelle on jotain käynyt. [/quote] Ja viranomaiset ei sitten ilmoittaisi siitä ap:lle tai muulle lähiomaiselle?? Se tietysti kertoo paljon, jos ap ei ole miehensä lähiomainen ja esim "anoppi" ei näe tarpeelliseksi viestiä eteenpäin toimittaa. [/quote] No eipä ne viranomaisetkaan välttämättä tiedä. Jos on yksinään kuukahtanut jossakin missä ei ole ollut ihmisiä lähellä.

[/quote]

Missäpäin Suomea voi taittaa työmatkansa niin, ettei mailla halmeilla liiku ikinä muita ihmisiä?
[/quote]

Vaikka kuule missä.

Vierailija
74/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:49"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:32"]Siis mitä helvettiä te täällä värittelette ja noin kuvottavalla tavalla?!! Vittu mitä pellejä täällä voikaan olla!! Ei ole mies mitään hukkunut!! Ap [/quote] Miksi osa viesteistäsi on asiallisia ja osa täynnä kirosanoja? [/quote]   Varmaan koska ap on ihan hermorauniona! Kun joku laittaa siinä hetkessä typerältä kuulostavia viestejä niin menee hermot. Olen itse ollut samassa tilanteessa ja tehnyt vastaavan ketjun. Mun mieheni oli silloin psykoosissa, hukassa.  Yrittää purkaa ajatuksiaan ja ahdistustaan, ja kun joku kyselee tyhmiä, syyllistää, provoaa niin ei vaan pysty vastaamaan asiallisesti.   [/quote] Fiksut ihmiset ei kiroile viesteissään. Eikä paniikissa turvaudu palstaan

[/quote]

No nähtävästi minä ja ap ei sinun mielestäsi olla fiksuja. Kyllä minä vaan paniikissa turvauduin palstaan, ei minulla ollut ketään muutakaan.

Se minun tekemäni ketju löytyy tästä

Surullisin mielin luen tuota ketjua.

[/quote]

Oletko vielä miehen kanssa?

[/quote]

Kyllä olen. Mutta tämä keskustelu käsittelee nyt eri aihetta, taidan vastata tuonne omaan ketjuun vähän pidemmin.

Ja tämän ketjun aplla kävi inhimillinen ajatusvirhe, se ei tee tästä ketjusta provoa.

Vierailija
75/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:10"]

Mun exä katos kerran myöskin vajaaks pariksi vuorokaudeksi täällä Helsingissä, yhtenä lokakuisena perjantai-iltana ei vaan tullut kotiin, puhelin pois päältä. Ei ollut mikään juoppolalli mutta taipumusta etsiä uusia kokemuksia ja tuttavuuksia, myös erilaisten päihteitten kanssa. Soitin kaikki ne miehen tutut + sukulaiset läpi joiden numeron sain selville, kukaan ei tiennyt mitään, poljin kylmässä tihkusateessa lähes koko kaupungin rannat läpi ja kyselin kuvan kanssa jokaisesta baarista joissa mies olis saattanu käydä. Olin aivan hajalla ne pari päivää ja yötä, poliisi sanoi vaan että odottele sunnuntaihin, monet miehet ilmoittelee sillon itsestään kun Alkot on kiinni ja pää selviää.

Sunnuntaina soitti sitten aamupäivästä jostain Keski-Suomesta ja innoissaan selitti kuinka oli tavannut bussiasemalla jonkun random Jorman ja päätynyt monen mutkan kautta taksilla jonnekin saatanan Mänttään mökille ryyppäämään näiden viis-kuuskymppisten äijien kanssa.

Mies ei voinut tapahtuman jälkeen käsittää miksi olin niin vihainen, hänellä oli omasta mielestään oikeus tehdä kuten tahtoo omalla vapaa-ajallaan kun kyse ei ollut mistään pettämistä (joskohan?). Erohan siitä lopulta tuli.

[/quote]

Oli varmaan ollut spermaämpärinä niille miehille

Vierailija
76/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ap!<3 

Ymmärrän että huoli on kova, mutta älä panikoi ennen kun mitään on selvää. Soita läpi sairaalat, kaverit, työpaikka ja muut paikat missä mies voi mahdollisesti olla. Mikäli ei kuulu mitään, soita poliiseille. 

Jaksamisia! Kerro sitten jos jotain ilmenee. 

Vierailija
77/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ap murhainfoon tästä avaus! paikkakunta, tuntomerkit, auto yms. Siellä on ihmisiä jotka kulkevat silmät auki

Vierailija
78/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin taas, että ei tarvisi katella tota seuraavaan 24 tuntiin. Toivottavasti tajuaa kadota jossain vaiheessa. Terveiset paskan parisuhteen raunioilta.

Vierailija
79/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:24"]

[/quote]Ap sanoi, että miehen äiti on jo ajamassa ap:n luokse.

[/quote]

Ja työkaveritkin olivat jo levittäneet tietoa katoamisesta. Taas joku vauhkoaa eikä ole itse edes lukenut koko ketjua.

Vierailija
80/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:39"]

[/quote]

No eikös se ap:n mies ole kadonnut töitten jälkeen, joten työmatkalta tuon luulisi sitten löytyvän. Sikäli mikäli oli ylipäätään kotiin tulossa. Ja jos ei ollut, niin eiköhän se sitten ole joko ryyppäämässä tai siten sillä on toinen. Tai molempia, mutta pää ei ole kainalossa kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan