En olisi uskonut omalle kohdalle - miehestä ei havaintoja 24h
En olisi uskonut joutuvani tänne kirjoittaa tästä aiheesta.. Mies siis teillä tietämättömillä, puhelin kiinni ja kellään ei ole havaintoa.
Ei riiroja, ei mitään taustalla.
Mitä tehdä?
Kommentit (402)
Mies oli EILEN töissä ja oli whatsapissa paikalla EILEN viiden jälkeen. EILEN en ole ottanut yhteyttä, koska luulin että on mennyt johonkin kaverinsa luo istumaan iltaa ja unohtanut ilmoittaa. TÄNÄÄN en ole saanut yhteyttä ja EN TIEDÄ MILLOIN PUHELIN ON MENNYT KIINNI kun en ole eilen kokeillut edes soittaa! Oli lukenut viimeisen viestini ja ollut silloin viimeisen kerran paikalla. Ei ollut vastannut kun se oli oma vastaukseni hänen viestiinsä. Mikään aamuinen/aamupäiväinen/iltapäiväinen/iltainen viestini EI OLE MENNYT PERILLE ja puhelu herjaa "numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä". Mies on ollut nyt ilman havaintoja eilisestä klo 17 aina tämän päivän puolelle tähän aikaan kello 22:01. Miltei 30h siis nyt. Myöskään kaverit eivät ole saaneet kiinni.
Ap
Kurjaa että tämäkin ketju loppuu omaan mahdottomuuteensa. Mies kadonnut eilen, tänään töissä, huomenna... kalassa kavereitten kanssa?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:01"]
Ei mitään aavistusta. Töistä suoraan on mennyt johonkin. Puhelin ollut aamusta asti poissa päältä ja ei ole ainakaan whatsappissakaan käynyt - oletettavasti puhein ollut koko päivän pois päältä. Olen soittanut tasaisin väliajoin nyt 25 kertaa. Ja monta viestiä. Kukaan ei muka tiedä??! Eivät halua kertoa?
Ap
[/quote]
Hittoako se sulle kuuluu? Minkä ihmeen takia pitäisi olla 24/7 tavoitettavissa ja sun tietää toisen tekemiset ja olemiset sekunnilleen? Ihme kyylä.
[/quote] No kyllä se todellakin kuuluu parisuhteessa. Silloin ei parane mennä parisuhteeseen, jos ei ole valmis jakamaan elämäänsä toisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:03"]
Mies oli EILEN töissä ja oli whatsapissa paikalla EILEN viiden jälkeen. EILEN en ole ottanut yhteyttä, koska luulin että on mennyt johonkin kaverinsa luo istumaan iltaa ja unohtanut ilmoittaa. TÄNÄÄN en ole saanut yhteyttä ja EN TIEDÄ MILLOIN PUHELIN ON MENNYT KIINNI kun en ole eilen kokeillut edes soittaa! Oli lukenut viimeisen viestini ja ollut silloin viimeisen kerran paikalla. Ei ollut vastannut kun se oli oma vastaukseni hänen viestiinsä. Mikään aamuinen/aamupäiväinen/iltapäiväinen/iltainen viestini EI OLE MENNYT PERILLE ja puhelu herjaa "numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä". Mies on ollut nyt ilman havaintoja eilisestä klo 17 aina tämän päivän puolelle tähän aikaan kello 22:01. Miltei 30h siis nyt. Myöskään kaverit eivät ole saaneet kiinni.
Ap
[/quote]Lueppas viestisi nro 110
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:09"]
Ei mitään aavistusta. Töistä suoraan on mennyt johonkin. Puhelin ollut aamusta asti poissa päältä ja ei ole ainakaan whatsappissakaan käynyt - oletettavasti puhein ollut koko päivän pois päältä. Olen soittanut tasaisin väliajoin nyt 25 kertaa. Ja monta viestiä. Kukaan ei muka tiedä??! Eivät halua kertoa?
Ap
[/quote]
Hittoako se sulle kuuluu? Minkä ihmeen takia pitäisi olla 24/7 tavoitettavissa ja sun tietää toisen tekemiset ja olemiset sekunnilleen? Ihme kyylä.
[/quote]
Puolisolle tai muulle läheiselle kuuluu kertoa, jos on ilmoittamaansa pitempään pois, ihan sen takia, ettei toinen ole turhaan huolissaan. Jos sä sammut jonnekin ojaan tai joudut onnettomuuteen ja et halua kenenkään etsivän, se on oma asiasi toki se, mutta toiset haluavat tulla löydetyksi.
[/quote]
Kyllä toi sen tietää. Oli vaan pakonomainen tarve trollata.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:03"]Mies oli EILEN töissä ja oli whatsapissa paikalla EILEN viiden jälkeen. EILEN en ole ottanut yhteyttä, koska luulin että on mennyt johonkin kaverinsa luo istumaan iltaa ja unohtanut ilmoittaa. TÄNÄÄN en ole saanut yhteyttä ja EN TIEDÄ MILLOIN PUHELIN ON MENNYT KIINNI kun en ole eilen kokeillut edes soittaa! Oli lukenut viimeisen viestini ja ollut silloin viimeisen kerran paikalla. Ei ollut vastannut kun se oli oma vastaukseni hänen viestiinsä. Mikään aamuinen/aamupäiväinen/iltapäiväinen/iltainen viestini EI OLE MENNYT PERILLE ja puhelu herjaa "numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä". Mies on ollut nyt ilman havaintoja eilisestä klo 17 aina tämän päivän puolelle tähän aikaan kello 22:01. Miltei 30h siis nyt. Myöskään kaverit eivät ole saaneet kiinni.
Ap
[/quote]
Mutta sanoit, että mies oli tänään töissä? Vai pitikö kirjoittaa eilen.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:03"]Mies oli EILEN töissä ja oli whatsapissa paikalla EILEN viiden jälkeen. EILEN en ole ottanut yhteyttä, koska luulin että on mennyt johonkin kaverinsa luo istumaan iltaa ja unohtanut ilmoittaa. TÄNÄÄN en ole saanut yhteyttä ja EN TIEDÄ MILLOIN PUHELIN ON MENNYT KIINNI kun en ole eilen kokeillut edes soittaa! Oli lukenut viimeisen viestini ja ollut silloin viimeisen kerran paikalla. Ei ollut vastannut kun se oli oma vastaukseni hänen viestiinsä. Mikään aamuinen/aamupäiväinen/iltapäiväinen/iltainen viestini EI OLE MENNYT PERILLE ja puhelu herjaa "numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä". Mies on ollut nyt ilman havaintoja eilisestä klo 17 aina tämän päivän puolelle tähän aikaan kello 22:01. Miltei 30h siis nyt. Myöskään kaverit eivät ole saaneet kiinni.
Ap
[/quote]
Aa kun tuossa yhdessä viestissä sanoit että oli TÄNÄÄN ollut töissä normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:58"]
No en väitä olevani fiksu ja oikeastaan olen ihan todella HELVETIN sekaisin juuri nyt. Mitä enemmän menee aikaa ja mitä useamman kerran koitan soittaa ja saan vastauksen ettei numeroon saa yhteyttä, niin sen kovemmin tuntuu kuin pää hajoaisi! Kohta !!!!30!!!! tuntia mennyt siitä kun viimenen merkki miehestä, whatsappin paikallaolo-aika. :(
juu ja et soittanut vieläkään poliisille, miehen työpaikkaan, miehen sisaruksille, vanhemmille, kavereille. Provo.
Paniikissa turvauduin palstaan ja onneksi teinkin niin, sillä sain neuvoja ja saan koko ajan tukea. Kaverit eivät minua auttaneet asiassa ja omat vanhemmat nyt vielä vähemmän. Hienoa ettei sinulle ole koskaan käynyt mitään sellaista että koet olevasi YKSIN yksin ja todella pulassa ja peloissasi, ettet keksi enää mitään ratkaisua. Minä olen siinä nyt.
Ap
[/quote]
Joo siinä on Tänään töissä. Tänään on lauantai ja ei ole ollut tänään töissä. Työpaikkansa ei ole edes lauantaina. Oma typoni. Uskokaa tai olkaa uskomatta, aivan vitun sama mulle
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:09"]
Ap
[/quote]
[/quote]
Puolisolle tai muulle läheiselle kuuluu kertoa, jos on ilmoittamaansa pitempään pois, ihan sen takia, ettei toinen ole turhaan huolissaan. Jos sä sammut jonnekin ojaan tai joudut onnettomuuteen ja et halua kenenkään etsivän, se on oma asiasi toki se, mutta toiset haluavat tulla löydetyksi.
[/quote]
Ei kai tuo ole ilmoittamaansa kauemmin ollutkaan pois? Ja tuo ettei ilmoita mitään kertoo siitä ettei halua ap:n tietävän missä on ja kenen kanssa.
No nähtävästi minä ja ap ei sinun mielestäsi olla fiksuja. Kyllä minä vaan paniikissa turvauduin palstaan, ei minulla ollut ketään muutakaan.
Se minun tekemäni ketju löytyy tästä.
Surullisin mielin luen tuota ketjua.
[/quote]
Ei aukea?
Hermostuneille ja huolestuneille sattuu herkästi virheitä. Minkä takia ihmiset tarttuu pieniin yksityiskohtiin, vaikka voisi käyttää itsekkin järkeä?
"
Potilastietojen luovuttaminen lähiomaisille
Potilasta koskevia tietoja voidaan antaa pääsääntöisesti vain potilaan suostumuksella. Jos potilaan suostumusta ei ole mahdollista saada esimerkiksi hänen sairautensa ja tilansa vuoksi, potilastietoja voidaan antaa vain lähiomaisille, jollei ole syytä olettaa, että potilas kieltäisi näin menettelemästä.
Lähiomaisia ovat potilaslakiin liittyvän hallituksen esityksen (HE 185/1991) mukaisesti aviopuoliso, lapset, vanhemmat ja sisarukset. Muu läheinen voi olla potilaan avopuoliso, muu potilaan kanssa pysyvästi asuva henkilö tai läheinen ystävä. "
Ja miten et itse osaa ottaa näistä selvää? Joko olet provo tai et vain välitä.
Mää oisin ainakin ihan paniikissa ja huolissani!!
Vittu mitä pilkunnnussijateiniä palsta taas pullollaan. Nyt on hyvä tyytyväisenä runkata, kun on löytänyt kirjoitusvirheen ja pääsee pätemään.
-ohis-
Kyllä saa taas kerran olla kiitollinen sellasesta miehestä kuin itsellä on.
Miehen vaimo synnyttää ja se ei ehdi nyt sua ajatella.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:35"]
Tunnen tuskasi. Minun mieheni on tehnyt katoamistemppuja.. Parhaimmat kestäneet 2vrk. Ja puhelin aina kiinni tai äänettömällä.. Mä paniikissa soitan aina koko maailman läpi ja lähetän sen kavereille viestejä.. Olen soittanut monet kerrat sairaaloihin ja poliisille. Mitä jos soittaisit poliisille ettei ole putkassa? Ja sitten soitat kavereille ja sanot että nyt aika kertoa jos tietävät jotain tai teet muuten katoamisilmoituksen. Itse olen usein ilkeä miehen kavereille jotka suojelee sitä.. Viimeisin katoamistemppu viime talvelta ja uutta odotellaan.. Vituttaa jo valmiiksi. Mutta oma vikani kun halusin kesyttää itselleni vapaan linnun.... Tsemppiä! Ps. Soita poliisille!!
[/quote]
Minkä ihmeen takia sä soittelet paniikissa sairaaloihin ja poliisille ja muutenkin ympäri kyliä, kun miehes on pari päivää lietsussa? Kun kerran ihan itekkin tiedät sen kuuluvan miehesi tapoihin ja olevan ihan normaalia. Ei ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:03"]
Ap
[/quote]
no mutta justhan väitit että se oli tänään töissä. mitä eroa eilisellä ja tällä päivällä sun mielestä?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:52"]Kiitos vaan myötäeläjille tuestanne, jotenkin se hieman voimaannuttaa tässä tilanteessa.. ainakin jotain tukea jostain Mies on ollut töissä normaalisti tänään ja lähtenyt viideltä. Ollut käytökseltä ihan normaali ja mikään ei ole herättänyt epäilyjä kenessäkään. Jonkun asian oli unohtanut tehdä, jonka toinen joutui sitten paikkaamaan, mutta tuo on ilmeisen normaalia kuitenkin kyseisessä työpaikassa. Kaikki vaikuttaa liian normaalilta ja kukaan ei ole aavistellut mistään mitään!! Mitä vaihtoehtoja ihan oikeasti jää :( Ap [/quote] Ai TÄNÄÄNKIN oli töissä?!
[/quote]
Silloinhan niitä havaintoja ei ole ollut viiteen tuntiin jos viideltä lähtenyt, eikä suinkaan 24 tuntiin niin kuin otsikossa sanotaan.