Onko pitkätukkaiset naiset oikeasti muka kuumempia?
Itsellä lyhyet hiukset. Vetääkö pitkähiuksiset aina pitkän tikun?
Kommentit (88)
Kyllä mulla ainakin katse kohdistuu jos näkee kerrankin pitkät upeat hiukset jollain naisella. Se on viehättävää!Lyhythiuksiset ei yleensä koskaan kiinnitä omaa huomiotani.
Mikäs sen mukavampaa kun nainen ottaa poskeen niin pitää sen pitkää tukkaa pois kasvoilta samalla!!!
-Mies
joo, miehet tykkää pitää tukasta kiinni varsinkin kun raskaana ollessa oksentaa. tai sit ei.
Titenkin pitkät hiukset on aina näyttävämmät. Ite ihailen pitkiä vaaleita ja punaisia hiuksia♥
Mulla on kai liian pitkä tukka, napaan asti. Miehet tykkää, mutta naiset aina taivastelevat ja kehottavat leikkaamaan "ainakin 10 senttiä pois".
Naisena ajattelen et yksi seksikkäin asia munssa on pitkät paksut hiukset ja toki kaunis naama. Kroppaa pitää vielä fiksata kun pian jo 40 v.
Jos on tuuhea, hyväkuntoinen pitkä tukka luonnollisessa tai ihmiselle sopivassa värissä niin yleensä joo. Mutta lyhytkin voi olla todella upea jos hyvin leikattu ja hyvä väri. Riippuu vähän millaista lookia hakee. Miellummin hyväkuntoinen, tyylikäs lyhyt kuin huonossa kunnossa oleva pitkä haperotukka tai liruletti.
Riippuu ihan mistä mittaa lämmön.
Makuja on eriä ja joillkein tosiaan sopii ne lyhyet, suurimmalle osalle ei. Jos nainen on kaunis niin ei ne lyhyet hiukset sitä "pilaa" vaikkakin olisi vielä kauniimpi siinä pitkässä. Itse en fanita liian pitkää tukkaa. Tykkään kun on hieman rintojen yli, muuten nayttää omaan makuun liian pitkiltä, toki tämä vain mun mielipiteeni ja en sitä huutele ääneen koska kukin tekee tukalleen mitä tykkää.
No ei kai se ihmeellistä. Eikös terveet hiukset ole terveyden ja hedelmällisyyden merkki? Pitkähiuksisista ajatellaan, että pystyvät kasvattaa pitkät ilman ohutta liiruhäntää.
Kyllä pitkät hiukset ovat kauniit ja seksikkäät
Ainakin se on huvittavaa huomata miten me kynityt kananpersetukat katsoo aina naama norsun veellä mun ruskeita laineilla olevia paksuja ja pitkiä hiuksia ;')
No tottakai minä olen kauniimpi kuin lyhythiuksinen. Minulla on sentään ristiselkään asti ulottuvat hiukset.
Eihän ne miehet välitä siinä vaiheessa että naama on aknea täynnä, rinnat hädin tuskin a-kuppi ja ylipainoakin on 20 kiloa. Ne hiukset <3
Olen kyllä yllättynyt. Minulla oli ennen lyhyt tai puolipitkä tukka, jota ei saanut esim. ponnarille. Sitten kävi ilmi että mieheni toivoo pitkää tukkaa. No kasvatin pitkän, ja kyllä se jakaa sitä ihastella. Omasta melestäni tämä ei missään nimessä ole ainakaan parempi. Lyhyemmän tukan saa helpommin näyttämään paksulta kuin tällaisen pitkän. Minulla on paljon hiuksia, mutta ne ovat niin ohuita, että ponnari tai letti on aika ohut. Sen sijaaan esim. tupeeraamalla saan helposti isot hiukset.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:37"]
Olen kyllä yllättynyt. Minulla oli ennen lyhyt tai puolipitkä tukka, jota ei saanut esim. ponnarille. Sitten kävi ilmi että mieheni toivoo pitkää tukkaa. No kasvatin pitkän, ja kyllä se jakaa sitä ihastella. Omasta melestäni tämä ei missään nimessä ole ainakaan parempi. Lyhyemmän tukan saa helpommin näyttämään paksulta kuin tällaisen pitkän. Minulla on paljon hiuksia, mutta ne ovat niin ohuita, että ponnari tai letti on aika ohut. Sen sijaaan esim. tupeeraamalla saan helposti isot hiukset.
[/quote]No kannatti varmaan miehen mieliksi kasvattaa?
Kaikki kaverini ainakin pitävät enemmän pitkähiuksisista.
Onhan tässä lämpimämpää kuin lyhyessä. Voi kietoa tuka vaikka kaulaliinaksi, menee useaan kertaan kaulan ympäri. Pituutta on...no paljon :)
Tietty! :P