Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pitkätukkaiset naiset oikeasti muka kuumempia?

Vierailija
11.07.2015 |

Itsellä lyhyet hiukset. Vetääkö pitkähiuksiset aina pitkän tikun?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:22"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:18"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:17"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:05"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:04"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:01"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:57"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:50"] Sitä vaan pohdiskelen, että onkohan nämä lyhyiden hiuksien alapeukuttajat jotenkin epävarmoja itsestään? Että koetaan jotenkin ylemmyyden tunnetta sitten niistä hiuksista kun ei ole muuta millä kehuskella. En kyllä muutenkaan ymmärrä tätä kun pitkät hiukset nyt muutenkin näkyy ainakin joka toisella, niin ei se kyllä mikään erityisyys sinänsä ole. [/quote]   No ilmeisesti sulla on ainakin kauhea tarve todistella lyhyiden hiuksiesi ihanuutta... [/quote]Okei, eli pitkiä saa todistella ja kehua muttei lyhyitä. :D Ime sinä ripulipaska ruskeaa persläpeäsi [/quote]   Tunteisiin..... Joo harmittais muakin näyttää lepakolta :'D ja se nyt vaan menee niin (monen mielestä=) että pitkät ja paksut hiukset on kauniimmat ja naisellisemmat kuin lesbotukat. Sori. [/quote]Sun naamaa ei ikävä kyllä pelasta edes kilometrin letti. Rumapaska [/quote]   Ootko kenties avohoidossa? Rumapaska paska lällälää. Vai kenties alakoulussa :DD Ja lyödään vaikka vetoa tästä, olen paljon nätimpi varmasti kuin sinä. Olet mätä sisältä ja ulkoa :D [/quote]Sieltä se mätä lemu kyllä tänne tuoksahtaa, no susta ei kyllä kukaan normaali mies itselleen vaimoa halua, trust me. Sinä se aluksi mun kimppuun hyökkäsit, että et mikään ihanneluonne kyllä itsekään ole. [/quote] Ja sulla on niin paska itsetunto että alat kiroamaan kuin pahainen teini :D hahaah kiitos nauruista. Mulla on kyllä komea poikaystävä ja aina ne miekkoset mua katsoo, ei lesboletit kiinnitä miesten huomiota ;) tai ehkä epätoivoisten miesten joo.. Mut hei mä lähen jatkaan iltaan kavereiden ja miehen kanssa BYE BITCH:') ja muista ottaa iltalääkkeesi! [/quote]Jatka vaan ihanaa untasi! <3 [/quote]   Ehei ole unta  :DD hakeudu hoitoon yksinäinen ruma lortto :D pliis! [/quote]Hei etkö jo mennyt? Menejo äkkiä! :D Vai oliko sitä miestä kuitenkaan.... not [/quote] Miksei sillä ois miestä? Oikeesti kannattaisko lopettaa, aivan vitun säälittävää. Huomaa kyllä että oot yksinäinen ihminen, kenties koulukiusattukin [/quote]Sinuna en siellä huutelisi apina. [/quote] Sinuna hankkisin elämän enkä istuisi av:lla yksin lauantai-iltana

[/quote]Jujuu, sinä sama ihminen täällä sönkötät mees nyt muualle kans.

Vierailija
62/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:19"]

Voisi ajatella, että keskimäärin pitkähiuksiset ovat jollakin tavalla kiihkeämpiä. Mutta sitten on olemassa poikkeuksia kummassakin joukossa. 

[/quote]

Mä uskoisin, että se on päinvastoin. Suurin osa ujoista hihittelijätytöistä on pitkähiuksisia. Ne, joilla on jo nuorena lyhyt tukka ovat selkeästi räväkämpiä tyyppejä, varmaankin myös sängyssä. Poikkeuksiakin tietysti on molempiin suuntiin. Lisäksi suurin osa 4-kymppisistä naisista on lyhyttukkaisia, mutta sängyssä estottomampia ja halukkaampia, kuin nuoret naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät on parhaat.

Vierailija
64/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hottia! T. Brita

Vierailija
65/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:25"]

Voisi ajatella, että keskimäärin pitkähiuksiset ovat jollakin tavalla kiihkeämpiä. Mutta sitten on olemassa poikkeuksia kummassakin joukossa. 

[/quote]

Mä uskoisin, että se on päinvastoin. Suurin osa ujoista hihittelijätytöistä on pitkähiuksisia. Ne, joilla on jo nuorena lyhyt tukka ovat selkeästi räväkämpiä tyyppejä, varmaankin myös sängyssä. Poikkeuksiakin tietysti on molempiin suuntiin. Lisäksi suurin osa 4-kymppisistä naisista on lyhyttukkaisia, mutta sängyssä estottomampia ja halukkaampia, kuin nuoret naiset.

[/quote]

tää oli niin jonkun kynityn naikkosen kommentti

Vierailija
66/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:18"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:17"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:05"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:04"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:01"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:57"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:50"] Sitä vaan pohdiskelen, että onkohan nämä lyhyiden hiuksien alapeukuttajat jotenkin epävarmoja itsestään? Että koetaan jotenkin ylemmyyden tunnetta sitten niistä hiuksista kun ei ole muuta millä kehuskella. En kyllä muutenkaan ymmärrä tätä kun pitkät hiukset nyt muutenkin näkyy ainakin joka toisella, niin ei se kyllä mikään erityisyys sinänsä ole. [/quote]   No ilmeisesti sulla on ainakin kauhea tarve todistella lyhyiden hiuksiesi ihanuutta... [/quote]Okei, eli pitkiä saa todistella ja kehua muttei lyhyitä. :D Ime sinä ripulipaska ruskeaa persläpeäsi [/quote]   Tunteisiin..... Joo harmittais muakin näyttää lepakolta :'D ja se nyt vaan menee niin (monen mielestä=) että pitkät ja paksut hiukset on kauniimmat ja naisellisemmat kuin lesbotukat. Sori. [/quote]Sun naamaa ei ikävä kyllä pelasta edes kilometrin letti. Rumapaska [/quote]   Ootko kenties avohoidossa? Rumapaska paska lällälää. Vai kenties alakoulussa :DD Ja lyödään vaikka vetoa tästä, olen paljon nätimpi varmasti kuin sinä. Olet mätä sisältä ja ulkoa :D [/quote]Sieltä se mätä lemu kyllä tänne tuoksahtaa, no susta ei kyllä kukaan normaali mies itselleen vaimoa halua, trust me. Sinä se aluksi mun kimppuun hyökkäsit, että et mikään ihanneluonne kyllä itsekään ole. [/quote] Ja sulla on niin paska itsetunto että alat kiroamaan kuin pahainen teini :D hahaah kiitos nauruista. Mulla on kyllä komea poikaystävä ja aina ne miekkoset mua katsoo, ei lesboletit kiinnitä miesten huomiota ;) tai ehkä epätoivoisten miesten joo.. Mut hei mä lähen jatkaan iltaan kavereiden ja miehen kanssa BYE BITCH:') ja muista ottaa iltalääkkeesi! [/quote]Jatka vaan ihanaa untasi! <3 [/quote]   Ehei ole unta  :DD hakeudu hoitoon yksinäinen ruma lortto :D pliis! [/quote]Hei etkö jo mennyt? Menejo äkkiä! :D Vai oliko sitä miestä kuitenkaan.... not [/quote] On on, sun viesteille me kaikki nyt nauretaan :D vittu mikä ämmä... Jos oisit täällä nii saisit polvesta naamaas inisijä. :'D sit ehkä pitäisit ison naamasi kiinni

[/quote]Toivottavasti vielä joskus saat apua ja pääset sinne hoitoon kulta pieni.

Vierailija
67/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa nyt vitun keharit jo hiljaa! avohoitoporukka vapaana..

Vierailija
68/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:54"]

Pitkät hiukset on kauniin naiselliset, mutta kaikki naisethan ei halua olla naisellisia.

[/quote]

Pitkät hyväkuntoiset hiukset ovat upeat sukupuolesta riippumatta. Ei niissä mitään naisellista ole sen enempää kuin miehekästäkään. Ne kertovat terveydestä ja elinvoimasta.

Vierailija
69/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:26"]

[/quote]

[/quote]

tää oli niin jonkun kynityn naikkosen kommentti

[/quote]

Joo, mutta olen oikeasti tätä mieltä. Ja mulla on ne lasiset paksut aiemmin ponnarilla olleet hiukset. 

Vierailija
70/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:22"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:18"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:17"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:05"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:04"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:01"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:57"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:50"] Sitä vaan pohdiskelen, että onkohan nämä lyhyiden hiuksien alapeukuttajat jotenkin epävarmoja itsestään? Että koetaan jotenkin ylemmyyden tunnetta sitten niistä hiuksista kun ei ole muuta millä kehuskella. En kyllä muutenkaan ymmärrä tätä kun pitkät hiukset nyt muutenkin näkyy ainakin joka toisella, niin ei se kyllä mikään erityisyys sinänsä ole. [/quote]   No ilmeisesti sulla on ainakin kauhea tarve todistella lyhyiden hiuksiesi ihanuutta... [/quote]Okei, eli pitkiä saa todistella ja kehua muttei lyhyitä. :D Ime sinä ripulipaska ruskeaa persläpeäsi [/quote]   Tunteisiin..... Joo harmittais muakin näyttää lepakolta :'D ja se nyt vaan menee niin (monen mielestä=) että pitkät ja paksut hiukset on kauniimmat ja naisellisemmat kuin lesbotukat. Sori. [/quote]Sun naamaa ei ikävä kyllä pelasta edes kilometrin letti. Rumapaska [/quote]   Ootko kenties avohoidossa? Rumapaska paska lällälää. Vai kenties alakoulussa :DD Ja lyödään vaikka vetoa tästä, olen paljon nätimpi varmasti kuin sinä. Olet mätä sisältä ja ulkoa :D [/quote]Sieltä se mätä lemu kyllä tänne tuoksahtaa, no susta ei kyllä kukaan normaali mies itselleen vaimoa halua, trust me. Sinä se aluksi mun kimppuun hyökkäsit, että et mikään ihanneluonne kyllä itsekään ole. [/quote] Ja sulla on niin paska itsetunto että alat kiroamaan kuin pahainen teini :D hahaah kiitos nauruista. Mulla on kyllä komea poikaystävä ja aina ne miekkoset mua katsoo, ei lesboletit kiinnitä miesten huomiota ;) tai ehkä epätoivoisten miesten joo.. Mut hei mä lähen jatkaan iltaan kavereiden ja miehen kanssa BYE BITCH:') ja muista ottaa iltalääkkeesi! [/quote]Jatka vaan ihanaa untasi! <3 [/quote]   Ehei ole unta  :DD hakeudu hoitoon yksinäinen ruma lortto :D pliis! [/quote]Hei etkö jo mennyt? Menejo äkkiä! :D Vai oliko sitä miestä kuitenkaan.... not [/quote] Miksei sillä ois miestä? Oikeesti kannattaisko lopettaa, aivan vitun säälittävää. Huomaa kyllä että oot yksinäinen ihminen, kenties koulukiusattukin [/quote]Sinuna en siellä huutelisi apina. [/quote] Sinuna hankkisin elämän enkä istuisi av:lla yksin lauantai-iltana

[/quote]Jujuu, sinä sama ihminen täällä sönkötät mees nyt muualle kans.

[/quote]

En ole sama ihminen, mutta sä olet säälittävä. Yrmy Peikko! Paska, ripuli!

Vierailija
71/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:50"]

Sitä vaan pohdiskelen, että onkohan nämä lyhyiden hiuksien alapeukuttajat jotenkin epävarmoja itsestään? Että koetaan jotenkin ylemmyyden tunnetta sitten niistä hiuksista kun ei ole muuta millä kehuskella. En kyllä muutenkaan ymmärrä tätä kun pitkät hiukset nyt muutenkin näkyy ainakin joka toisella, niin ei se kyllä mikään erityisyys sinänsä ole.

[/quote]

No ilmeisesti sulla on ainakin kauhea tarve todistella lyhyiden hiuksiesi ihanuutta...

[/quote]Okei, eli pitkiä saa todistella ja kehua muttei lyhyitä. :D Ime sinä ripulipaska ruskeaa persläpeäsi
[/quote]
...well that escalated quickly.

Vierailija
72/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:57"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:50"] Sitä vaan pohdiskelen, että onkohan nämä lyhyiden hiuksien alapeukuttajat jotenkin epävarmoja itsestään? Että koetaan jotenkin ylemmyyden tunnetta sitten niistä hiuksista kun ei ole muuta millä kehuskella. En kyllä muutenkaan ymmärrä tätä kun pitkät hiukset nyt muutenkin näkyy ainakin joka toisella, niin ei se kyllä mikään erityisyys sinänsä ole. [/quote]   No ilmeisesti sulla on ainakin kauhea tarve todistella lyhyiden hiuksiesi ihanuutta... [/quote]Okei, eli pitkiä saa todistella ja kehua muttei lyhyitä. :D Ime sinä ripulipaska ruskeaa persläpeäsi [/quote] ...well that escalated quickly.

[/quote]

Jepjeo, huomaa kuka tässä on epävarma. Varmaan joku mielisairauskin hänellä.

Vierailija
73/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö nuo kaksi tamppoonia jatkaa?!

Vierailija
74/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on se säälittävä, joka kehui hänellä olevan miehen, mutta ei sitten pääse edes sen luokse. Hän aloitti riidan. Olisi antanut tuon toisen vain kommentoida rauhassa, mutta kusinen pää on kusinen pää.

Vierailija
75/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kuumempia tottakai!

Vierailija
76/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:36"]

Minusta tämä on se säälittävä, joka kehui hänellä olevan miehen, mutta ei sitten pääse edes sen luokse. Hän aloitti riidan. Olisi antanut tuon toisen vain kommentoida rauhassa, mutta kusinen pää on kusinen pää.

[/quote]

Olen eri henkilö mutta sinä aloitit riidan. Haukkumalla paskaperseeksi tms. Oletko Henna? Tai taidat muuten olla se joka aina tänne teke niitä aloituksia miehistä kun niistä ei sitten lopuksi enää kuulukaan ;( ja sitten haukutaan. Ehkä sun hiukset ei oo nii viehkeet! Saati sitten luonne.

Vierailija
77/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:50"]

Sitä vaan pohdiskelen, että onkohan nämä lyhyiden hiuksien alapeukuttajat jotenkin epävarmoja itsestään? Että koetaan jotenkin ylemmyyden tunnetta sitten niistä hiuksista kun ei ole muuta millä kehuskella. En kyllä muutenkaan ymmärrä tätä kun pitkät hiukset nyt muutenkin näkyy ainakin joka toisella, niin ei se kyllä mikään erityisyys sinänsä ole.

[/quote]

No ilmeisesti sulla on ainakin kauhea tarve todistella lyhyiden hiuksiesi ihanuutta...

[/quote]

Tämä oli epävarman ihmisen kommentti. 

Vierailija
78/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:36"]

[/quote]

Te ootte molemma Vitun Urpoja isolla V:llä ja U:lla. Oikeasti. 

Vierailija
79/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipppuu hiuslaadusta.Paksut,tuuheat ja kauniin väriset hiukset on varmaan upean näköiset kellä tahansa.Päätä nuoleva rasvaisen näköinen,ohut hiirenhäntä puoliselkään,ei varmaan ole kovin hot..Samoin myös selkeästi erottuvat lisäkkeet on melko kammottavia.

Vierailija
80/88 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:43"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:40"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:38"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:36"] Minusta tämä on se säälittävä, joka kehui hänellä olevan miehen, mutta ei sitten pääse edes sen luokse. Hän aloitti riidan. Olisi antanut tuon toisen vain kommentoida rauhassa, mutta kusinen pää on kusinen pää. [/quote]   Olen eri henkilö mutta sinä aloitit riidan. Haukkumalla paskaperseeksi tms. Oletko Henna? Tai taidat muuten olla se joka aina tänne teke niitä aloituksia miehistä kun niistä ei sitten lopuksi enää kuulukaan ;( ja sitten haukutaan. Ehkä sun hiukset ei oo nii viehkeet! Saati sitten luonne. [/quote]  En ole riidan osapuoli. Paskaksi haukkuja ei aloittanut, vaan tämä toinen kusipää aloitti, koska piti tulla kääntämään puukkoa toisen kyljessä, okei? [/quote]   Olet. Ja heti kun sua sanoo epävarmaksi yms (mitä sä oletkin) niin alat puolustamaan itseäsi ja haukkumaan riidan toista osapuolta siksi. Etkö huomaa että sulla mielenterveys ei ole kohdillaan, olet sairas. ilmiannoin sinut. Pysy palstalta poissa ikuisesti. Ihme räkkyäjä. Olet varmaan hiljainen hiiri livenä mutta netissä kyllä uskaltaa lässyttää.. [/quote] No olen kyllä tuohon riitaan täysin ulkopuolinen. Miksi ei sana kuulu vai onko sinulla ymmärryksessä vikaa? [/quote] Juu ihan varmasti. Vitun Henna. Sulla pn päässä iso vika

[/quote]Sinulla se näköjään tässä isompi ongelma on kun jaksat tulla vielä päälle omiasi sönköttämään vaikka muut on lopettaneet jo aikoja sitten. Jospa nyt pidettäisiin ketju asiallisena?
[/quote]

Mitkä muut. LOpeta itse tuo jankkaus pölö