Onko pitkätukkaiset naiset oikeasti muka kuumempia?
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:54"]
Pitkät hiukset on kauniin naiselliset, mutta kaikki naisethan ei halua olla naisellisia.
[/quote]
No kaikille niille, jotka haluaisi kasvattaa pitkät hiukset ei hiuslaatu sellaiseen sovi. Etenkin suomalaisten hiuslaatu on ohut ja lasinen, joten aika harva saa kasvatettua kauniit, tuuheat ja upeat pitkät hiukset vaikka tekisi mitä.
Se on kulttuurillinen tapa. Jos naisilla olis aina aikojen saatosta olleet lyhyet hiukset ja miehillä pitkät, niin silloin niitä pidettäisiin hyvännäköisinä.
Kyllä miehillä on ollut historian saatossa enimmäkseen pitkät hiukset, ihan niin kuin naisillakin.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:54"]
Pitkät hiukset on kauniin naiselliset, mutta kaikki naisethan ei halua olla naisellisia.
[/quote]
No kaikille niille, jotka haluaisi kasvattaa pitkät hiukset ei hiuslaatu sellaiseen sovi. Etenkin suomalaisten hiuslaatu on ohut ja lasinen, joten aika harva saa kasvatettua kauniit, tuuheat ja upeat pitkät hiukset vaikka tekisi mitä.
[/quote]
Kertokaas nyt joku tyhmälle, minkälainen on lasinen hiuslaatu? Onko se aivan sileä ja liukas, siis sellainen jollaisen saa suoristusraudalla ja joka on pörheän vastakohta?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:16"]Ainakin se on huvittavaa huomata miten me kynityt kananpersetukat katsoo aina naama norsun veellä mun ruskeita laineilla olevia paksuja ja pitkiä hiuksia ;')
[/quote]
Minulla on kauniit hiukset mutta en koskaan ole ajatellut että 'kananperse' naiset minua pahasti katsoisivat. Toinen tykkää toisenlaisesta. Minusta lyhytkin voi olla kaunis. Meidän suvussa kulkee todella paksu luonnonkihara vaalea tukka. Minulla myös. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:37"]
Olen kyllä yllättynyt. Minulla oli ennen lyhyt tai puolipitkä tukka, jota ei saanut esim. ponnarille. Sitten kävi ilmi että mieheni toivoo pitkää tukkaa. No kasvatin pitkän, ja kyllä se jakaa sitä ihastella. Omasta melestäni tämä ei missään nimessä ole ainakaan parempi. Lyhyemmän tukan saa helpommin näyttämään paksulta kuin tällaisen pitkän. Minulla on paljon hiuksia, mutta ne ovat niin ohuita, että ponnari tai letti on aika ohut. Sen sijaaan esim. tupeeraamalla saan helposti isot hiukset.
[/quote]No kannatti varmaan miehen mieliksi kasvattaa?
[/quote]
En koe miehen mieliksi olemista mitenkään elämäni tarkoitukseksi. Olin lähinnä utelias kokeilemaan, miltä pitkä tukka tuntuu, koska minulla ei ollut sellaista edes lapsena (siihen aikaan ei ollut tapana). Nyt kun olen kokeillut ja todennut, että tukkani on liian ohut ollakseen huomiota herättävän kaunis pitkänä, voin yhtä hyvin leikkauttaa taas lyhyen. Pitkästä on aika paljon enemmän vaivaa etenkin, kun se on blondattu. Vaikea pitää hyväkuntoisena ja ylläpito maksaa useamman euron per päivä.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:36"]
Minusta tämä on se säälittävä, joka kehui hänellä olevan miehen, mutta ei sitten pääse edes sen luokse. Hän aloitti riidan. Olisi antanut tuon toisen vain kommentoida rauhassa, mutta kusinen pää on kusinen pää.
[/quote]
Olen eri henkilö mutta sinä aloitit riidan. Haukkumalla paskaperseeksi tms. Oletko Henna? Tai taidat muuten olla se joka aina tänne teke niitä aloituksia miehistä kun niistä ei sitten lopuksi enää kuulukaan ;( ja sitten haukutaan. Ehkä sun hiukset ei oo nii viehkeet! Saati sitten luonne.
[/quote]
En ole riidan osapuoli. Paskaksi haukkuja ei aloittanut, vaan tämä toinen kusipää aloitti, koska piti tulla kääntämään puukkoa toisen kyljessä, okei?
[/quote]
Olet. Ja heti kun sua sanoo epävarmaksi yms (mitä sä oletkin) niin alat puolustamaan itseäsi ja haukkumaan riidan toista osapuolta siksi. Etkö huomaa että sulla mielenterveys ei ole kohdillaan, olet sairas. ilmiannoin sinut. Pysy palstalta poissa ikuisesti. Ihme räkkyäjä. Olet varmaan hiljainen hiiri livenä mutta netissä kyllä uskaltaa lässyttää..
[/quote]
No olen kyllä tuohon riitaan täysin ulkopuolinen. Miksi ei sana kuulu vai onko sinulla ymmärryksessä vikaa?
[/quote]
Juu ihan varmasti. Vitun Henna. Sulla pn päässä iso vika
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:18"]
Lyhyttukkaiset naiset ei yleensä välitä miehistä ollenkaan
[/quote]No huhhu! Onkohan kellään tullut koskaan mieleen että jotkut tykkäävät lyhyemmistä hiuksista siksi että lyhyisiin saa enemmän vaihtelua? Itselläni on lyhyehköt hiukset ja ihan hetero olen ja parisuhteessa. Lisäksi olen parturi-kampaaja opiskelija ja olenkin erityisen kiinnostunut hiusten leikkausmalleista, se nyt vaan on karu tosiasia että pitkiin hiuksiin on hankala saada mitään erityistä vaihtelua, jos haluaa oikeasti kokeilla jtn radikaalimpia leikkauksia. Itse nautin siitä, että saan leikkiä hiuksillani ja vaihdella tyylejä ja värejä usein. Mitä se on teiltä pois? Jos tykkäätte vuodesta toiseen sillä samalla letillä mennä, ettekä koskaan käy sitä pitkää tukkaanne leikkauttamassa niin se on mulle ihan fine, mutta kyllä omasta mielestäni tukka voi näyttää hyvältä, vaikkei sen massan mukana kulje ( eli pitkä tukka ilman mitään ihmeellisiä kikkailuja). Aika kummallista porukkaa täällä. Annetaan hei me kaikkien kukkien kukkia, niinkuin täällä jo joku aikaisemmin totesikin. Nauti sinä siellä siitä pitkästä tukastasi, niin minä nautin omastani - nytkin suunnittelen uutta muutosta pehkooni ja olen aika innoissani! :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:43"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:40"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:38"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:36"] Minusta tämä on se säälittävä, joka kehui hänellä olevan miehen, mutta ei sitten pääse edes sen luokse. Hän aloitti riidan. Olisi antanut tuon toisen vain kommentoida rauhassa, mutta kusinen pää on kusinen pää. [/quote] Olen eri henkilö mutta sinä aloitit riidan. Haukkumalla paskaperseeksi tms. Oletko Henna? Tai taidat muuten olla se joka aina tänne teke niitä aloituksia miehistä kun niistä ei sitten lopuksi enää kuulukaan ;( ja sitten haukutaan. Ehkä sun hiukset ei oo nii viehkeet! Saati sitten luonne. [/quote] En ole riidan osapuoli. Paskaksi haukkuja ei aloittanut, vaan tämä toinen kusipää aloitti, koska piti tulla kääntämään puukkoa toisen kyljessä, okei? [/quote] Olet. Ja heti kun sua sanoo epävarmaksi yms (mitä sä oletkin) niin alat puolustamaan itseäsi ja haukkumaan riidan toista osapuolta siksi. Etkö huomaa että sulla mielenterveys ei ole kohdillaan, olet sairas. ilmiannoin sinut. Pysy palstalta poissa ikuisesti. Ihme räkkyäjä. Olet varmaan hiljainen hiiri livenä mutta netissä kyllä uskaltaa lässyttää.. [/quote] No olen kyllä tuohon riitaan täysin ulkopuolinen. Miksi ei sana kuulu vai onko sinulla ymmärryksessä vikaa? [/quote] Juu ihan varmasti. Vitun Henna. Sulla pn päässä iso vika
[/quote]Sinulla se näköjään tässä isompi ongelma on kun jaksat tulla vielä päälle omiasi sönköttämään vaikka muut on lopettaneet jo aikoja sitten. Jospa nyt pidettäisiin ketju asiallisena?
Mulla on ainakin ihan rumat hiukset, vaikka pitkät onkin. Sellainen jeesusletti.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:18"]
Lyhyttukkaiset naiset ei yleensä välitä miehistä ollenkaan
[/quote]No huhhu! Onkohan kellään tullut koskaan mieleen että jotkut tykkäävät lyhyemmistä hiuksista siksi että lyhyisiin saa enemmän vaihtelua? Itselläni on lyhyehköt hiukset ja ihan hetero olen ja parisuhteessa. Lisäksi olen parturi-kampaaja opiskelija ja olenkin erityisen kiinnostunut hiusten leikkausmalleista, se nyt vaan on karu tosiasia että pitkiin hiuksiin on hankala saada mitään erityistä vaihtelua, jos haluaa oikeasti kokeilla jtn radikaalimpia leikkauksia. Itse nautin siitä, että saan leikkiä hiuksillani ja vaihdella tyylejä ja värejä usein. Mitä se on teiltä pois? Jos tykkäätte vuodesta toiseen sillä samalla letillä mennä, ettekä koskaan käy sitä pitkää tukkaanne leikkauttamassa niin se on mulle ihan fine, mutta kyllä omasta mielestäni tukka voi näyttää hyvältä, vaikkei sen massan mukana kulje ( eli pitkä tukka ilman mitään ihmeellisiä kikkailuja). Aika kummallista porukkaa täällä. Annetaan hei me kaikkien kukkien kukkia, niinkuin täällä jo joku aikaisemmin totesikin. Nauti sinä siellä siitä pitkästä tukastasi, niin minä nautin omastani - nytkin suunnittelen uutta muutosta pehkooni ja olen aika innoissani! :)
[/quote]
Ei se tosiaan oo ainakaan multa pois et sulla on lyhyt tukka :D itse nautin siitä kun kiharran pitkät hiukseni tai suoristan, kauniilta näyttää aina. Lisäksi näihin saa vaikka ja mitä upeita kampauksia, kaikenlaisia lettejä, nutturoita, ponnareita yms yms..
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:18"] Lyhyttukkaiset naiset ei yleensä välitä miehistä ollenkaan [/quote]No huhhu! Onkohan kellään tullut koskaan mieleen että jotkut tykkäävät lyhyemmistä hiuksista siksi että lyhyisiin saa enemmän vaihtelua? Itselläni on lyhyehköt hiukset ja ihan hetero olen ja parisuhteessa. Lisäksi olen parturi-kampaaja opiskelija ja olenkin erityisen kiinnostunut hiusten leikkausmalleista, se nyt vaan on karu tosiasia että pitkiin hiuksiin on hankala saada mitään erityistä vaihtelua, jos haluaa oikeasti kokeilla jtn radikaalimpia leikkauksia. Itse nautin siitä, että saan leikkiä hiuksillani ja vaihdella tyylejä ja värejä usein. Mitä se on teiltä pois? Jos tykkäätte vuodesta toiseen sillä samalla letillä mennä, ettekä koskaan käy sitä pitkää tukkaanne leikkauttamassa niin se on mulle ihan fine, mutta kyllä omasta mielestäni tukka voi näyttää hyvältä, vaikkei sen massan mukana kulje ( eli pitkä tukka ilman mitään ihmeellisiä kikkailuja). Aika kummallista porukkaa täällä. Annetaan hei me kaikkien kukkien kukkia, niinkuin täällä jo joku aikaisemmin totesikin. Nauti sinä siellä siitä pitkästä tukastasi, niin minä nautin omastani - nytkin suunnittelen uutta muutosta pehkooni ja olen aika innoissani! :) [/quote] Ei se tosiaan oo ainakaan multa pois et sulla on lyhyt tukka :D itse nautin siitä kun kiharran pitkät hiukseni tai suoristan, kauniilta näyttää aina. Lisäksi näihin saa vaikka ja mitä upeita kampauksia, kaikenlaisia lettejä, nutturoita, ponnareita yms yms..
[/quote]Toki, pitkiin hiuksiin saakin sitten taas tehtyä vaikka mitä kampauksia, lyhyisiin niitä onkin sitten jo hankalampi väkertää - riippuu kuinka lyhyet omat hiukset on. Itse vaan en ole noin yleensä kiinnostunut erityisemmin kampauksien teosta, vaan tykkään toteuttaa visioitani saksilla ja väreillä. :) Tärkeintähän on että jokainen nauttii siitä omasta tukastaan. <3 T. 31.
Miten voi joku ihminen olla noin pihalla ku lumiukko toisinsanoen ajatella nuin mustavalkoisesti.
Lähetään vaikka siitä että miehiä on moneen junaan,toinen pitää pitkähiuksisesta toinen lyhythiuksisesta
Plus viehättävyyteen vaikuttaa huomattavasti moni muukin asia ku hiusten pituus.
T: mies 22
Sitä vaan pohdiskelen, että onkohan nämä lyhyiden hiuksien alapeukuttajat jotenkin epävarmoja itsestään? Että koetaan jotenkin ylemmyyden tunnetta sitten niistä hiuksista kun ei ole muuta millä kehuskella. En kyllä muutenkaan ymmärrä tätä kun pitkät hiukset nyt muutenkin näkyy ainakin joka toisella, niin ei se kyllä mikään erityisyys sinänsä ole.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:03"]
Miellummin hyväkuntoinen, tyylikäs lyhyt kuin huonossa kunnossa oleva pitkä haperotukka tai liruletti.
[/quote]
Mulla on hyväkuntoinen liruletti. Ei se yhtään paremmalta näyttäisi lirupolkkanakaan; nyt ainakin kampauksilla saa volyymia aikaan. Älytöntä ehdottaa lasimaisille/ohuthiuksisille ihmisille lyhyttä mallia ratkaisuna kaikkeen.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:50"]
Sitä vaan pohdiskelen, että onkohan nämä lyhyiden hiuksien alapeukuttajat jotenkin epävarmoja itsestään? Että koetaan jotenkin ylemmyyden tunnetta sitten niistä hiuksista kun ei ole muuta millä kehuskella. En kyllä muutenkaan ymmärrä tätä kun pitkät hiukset nyt muutenkin näkyy ainakin joka toisella, niin ei se kyllä mikään erityisyys sinänsä ole.
[/quote]
No ilmeisesti sulla on ainakin kauhea tarve todistella lyhyiden hiuksiesi ihanuutta...
Mulla on pitkät, paksut ja hyväkuntoiset hiukset, ja värikin on nätti oma väri, mutta oon tosi ruma, joten kyllä musta on kuumuus kaukana.