Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pitkätukkaiset naiset oikeasti muka kuumempia?

Vierailija
11.07.2015 |

Itsellä lyhyet hiukset. Vetääkö pitkähiuksiset aina pitkän tikun?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tää Hennan vihaaja on? 

Joku joka ei halua värjätä kasviväreillä? Äh sori, oli ihan pakko... Mut siis oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
82/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:36"]

Minusta tämä on se säälittävä, joka kehui hänellä olevan miehen, mutta ei sitten pääse edes sen luokse. Hän aloitti riidan. Olisi antanut tuon toisen vain kommentoida rauhassa, mutta kusinen pää on kusinen pää.

[/quote]

Olen eri henkilö mutta sinä aloitit riidan. Haukkumalla paskaperseeksi tms. Oletko Henna? Tai taidat muuten olla se joka aina tänne teke niitä aloituksia miehistä kun niistä ei sitten lopuksi enää kuulukaan ;( ja sitten haukutaan. Ehkä sun hiukset ei oo nii viehkeet! Saati sitten luonne.

[/quote]

En ole riidan osapuoli. Paskaksi haukkuja ei aloittanut, vaan tämä toinen kusipää aloitti, koska piti tulla kääntämään puukkoa toisen kyljessä, okei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:40"]

Riipppuu hiuslaadusta.Paksut,tuuheat ja kauniin väriset hiukset on varmaan upean näköiset kellä tahansa.Päätä nuoleva rasvaisen näköinen,ohut hiirenhäntä puoliselkään,ei varmaan ole kovin hot..Samoin myös selkeästi erottuvat lisäkkeet on melko kammottavia.

[/quote]

Eikö aloitus koskenut intohimoisuutta sängyssä? 

Miksi kaikki jauhaa siitä, kumpi näyttää kuumemmalta? Se ei kai ole epäselvää? 

Vierailija
84/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on se säälittävä, joka kehui hänellä olevan miehen, mutta ei sitten pääse edes sen luokse. Hän aloitti riidan. Olisi antanut tuon toisen vain kommentoida rauhassa, mutta kusinen pää on kusinen pää.

[/quote]

Olen eri henkilö mutta sinä aloitit riidan. Haukkumalla paskaperseeksi tms. Oletko Henna? Tai taidat muuten olla se joka aina tänne teke niitä aloituksia miehistä kun niistä ei sitten lopuksi enää kuulukaan ;( ja sitten haukutaan. Ehkä sun hiukset ei oo nii viehkeet! Saati sitten luonne.

[/quote]

En ole riidan osapuoli. Paskaksi haukkuja ei aloittanut, vaan tämä toinen kusipää aloitti, koska piti tulla kääntämään puukkoa toisen kyljessä, okei?

[/quote]

Olet. Ja heti kun sua sanoo epävarmaksi yms (mitä sä oletkin) niin alat puolustamaan itseäsi ja haukkumaan riidan toista osapuolta siksi. Etkö huomaa että sulla mielenterveys ei ole kohdillaan, olet sairas. ilmiannoin sinut. Pysy palstalta poissa ikuisesti. Ihme räkkyäjä. Olet varmaan hiljainen hiiri livenä mutta netissä kyllä uskaltaa lässyttää..

Vierailija
85/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:58"]

Itsellä lyhyet hiukset. Vetääkö pitkähiuksiset aina pitkän tikun?

[/quote]

et taida ihan ymmärtää tuota sanontaa

Vierailija
86/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehen näkökulmasta on aivan helevetin seksikästä/kiihottavaa kun:

-ottaa pitkähiuksisen naisen takaa ja voi vähän "tukistaa" pitkistä hiuksista

-lähetyssaarnaajassa itse kun on pystymmässä ja naisen hiukset "levinneet" nätisti tyynylle

-ratsastaessa naisen pitkät hiukset laskeutuu rinnoille kehystäneet kasvot kauniisti

-seksin jälkeen pitkähiuksinen nainen tulee suihkusta, kuivattelee hiuksiaan ja kihertää "kun on niin saanut olo..."

Oikeastaan ainoa haitta seksin aikana on se jos nainen haluaa ratsastaessaan kumartua suutelemaan, silloin meinaa itse tukehtua siihen hiuspaljouteen ;)

Vierailija
87/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olet. Ja heti kun sua sanoo epävarmaksi yms (mitä sä oletkin) niin alat puolustamaan itseäsi ja haukkumaan riidan toista osapuolta siksi. Etkö huomaa että sulla mielenterveys ei ole kohdillaan, olet sairas. ilmiannoin sinut. Pysy palstalta poissa ikuisesti. Ihme räkkyäjä. Olet varmaan hiljainen hiiri livenä mutta netissä kyllä uskaltaa lässyttää..

[/quote]

No olen kyllä tuohon riitaan täysin ulkopuolinen. Miksi ei sana kuulu vai onko sinulla ymmärryksessä vikaa?

Vierailija
88/88 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:51"]

Näin miehen näkökulmasta on aivan helevetin seksikästä/kiihottavaa kun:

-ottaa pitkähiuksisen naisen takaa ja voi vähän "tukistaa" pitkistä hiuksista

-lähetyssaarnaajassa itse kun on pystymmässä ja naisen hiukset "levinneet" nätisti tyynylle

-ratsastaessa naisen pitkät hiukset laskeutuu rinnoille kehystäneet kasvot kauniisti

-seksin jälkeen pitkähiuksinen nainen tulee suihkusta, kuivattelee hiuksiaan ja kihertää "kun on niin saanut olo..."

Oikeastaan ainoa haitta seksin aikana on se jos nainen haluaa ratsastaessaan kumartua suutelemaan, silloin meinaa itse tukehtua siihen hiuspaljouteen ;)

[/quote]

Hei olen finninaamainen Mikko 20v! Naiseni vielä kihertävät....