Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis millainen ihminen EI lähde opiskelijavaihtoon ulkomaille?

Vierailija
11.07.2015 |

Etenkin korkeakouluista (yliopisto, AMK) on niin helppo lähteä vaihtariksi ja vieläpä KELA maksaa korotetun opintotuen ja lainantakauksenkin ulkomaille. Millaiset ihmeen hiirulaiset jäävät nysväämään koko opintojen ajaksi Suomeen, kun olisi noin hyvä tilaisuus käytettävissä?

Ymmärrän jos on pieniä lapsia ja/tai vakityö josta ei saa opintovapaata. Tosin siinä tapauksessa on tietysti tehnyt niitä huonoja valintoja jo aikaisemminkin.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:00"]

Etenkin korkeakouluista (yliopisto, AMK) on niin helppo lähteä vaihtariksi ja vieläpä KELA maksaa korotetun opintotuen ja lainantakauksenkin ulkomaille. Millaiset ihmeen hiirulaiset jäävät nysväämään koko opintojen ajaksi Suomeen, kun olisi noin hyvä tilaisuus käytettävissä?

Ymmärrän jos on pieniä lapsia ja/tai vakityö josta ei saa opintovapaata. Tosin siinä tapauksessa on tietysti tehnyt niitä huonoja valintoja jo aikaisemminkin.

[/quote]

Opiskelijavaihdosta ei ole mitään hyötyä joten ei todellakaan kiinnosta
[/quote]
No mä loin paitsi kansainvälisiä verkostoja, opin myös sujuvasti kielen. Kaikki osaavat englantia, mulle on ollut todella hyötyä, että kykenen työskentelemään sujuvasti myös 3. kielellä. Muutinkin valmistumisen jälkeen ulkomaille, olen asunut maailmalla viimeiset 7 vuotta.

Vierailija
82/83 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:37"]Sellainen, jota ei kiinnostanut lähteä minnekään kehitysmaahan allkeellisiin oloihin.
[/quote]

Häh? Suosituimmat hakukohteet mun koulussa on Jenkit, Kanada, Britit, Italia ja Japani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa työskennellä ulkomailla on fiksua mennä, usein vaaditaan kokemusta ulkomailla asumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi