Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko asua lapsuudenkodissasi?

Vierailija
10.07.2015 |

En voisi kuvitellakaan asuvani lapsuudenkodissani, vaikka moni niin tekeekin. Olen 45-vuotias. Myöskään en ole matkustanut vanhempieni kanssa yli 20-vuotiaana enkä sitäkään tule tekemään.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 7 lapsuudenkotia, voisin mä periaatteessa jossain niistä asua ihan kivoja taloja mutta ei mitään erityistä tunnesidettä mihinkään niistä. Asumme kyllä mieheni lapsuudenkodissa.

Vierailija
22/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikee vois ku se onmyyty jo 20 vuotta sitte

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman vanhempia. En haluaisi samassa paikassa kuin lapsena tai nuorena. En tuntisi edenneeni elämässäni.
ap

Vierailija
24/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, ja haluaisinkin. Kummatkin kodit vaan olisivat aivan liian kalliita meidän budjetille jos nyt tulisivat myyntiin. 

Vierailija
25/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod.
Asuntona huono, koska kerrostalo.
+ vihaan sitä kaupunkia.

Vierailija
26/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin voisin. Hieno iso talo ja kyllä se eniten omalta kodilta tuntuu missä on kasvanut. Ollaan puhuttukin että ostaisin sen jossain vaiheessa, jos muuttavat pienempään.

Vierailija
27/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kertoa että asun edelleen lapsuudenkodissani. Minä olen tällä hetkellä 33v ja äiti joka täällä asuu kanssani on 70. Ei se aina niin helppoa ole, kuin voisi kuvitella. Molemmat käytetään runsaasti alkoholia ja riitojakin tulee vähän väliä milloin mistäkin asiasta mutta pääosin kyllä ihan toimeen on tultu ja selvinpäin sekin on ihan mukava. Täällä asun ihan sillä, että oleminen on aivan lyömättömän edullista verrattuna siihen jos jonkun poikamiesboksin ottaisin jostain vuokralle ja täällä on kuitenkin iso talo ja äidillä suurehko eläke. Jää palkoista huomattavasti enemmän käteen kuin mitä jäisi itsekseen asuessa.

Vierailija
28/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:19"]

Minä voin kertoa että asun edelleen lapsuudenkodissani. Minä olen tällä hetkellä 33v ja äiti joka täällä asuu kanssani on 70. Ei se aina niin helppoa ole, kuin voisi kuvitella. Molemmat käytetään runsaasti alkoholia ja riitojakin tulee vähän väliä milloin mistäkin asiasta mutta pääosin kyllä ihan toimeen on tultu ja selvinpäin sekin on ihan mukava. Täällä asun ihan sillä, että oleminen on aivan lyömättömän edullista verrattuna siihen jos jonkun poikamiesboksin ottaisin jostain vuokralle ja täällä on kuitenkin iso talo ja äidillä suurehko eläke. Jää palkoista huomattavasti enemmän käteen kuin mitä jäisi itsekseen asuessa.

[/quote]

Kuvailit juuri termin peräkammarin poika :P

Vierailija
29/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Rakensimme kymmenisen vuotta sitten puolen kilometrin päähän lapsuudenkodistani oman talon ja parempaa paikkaa ei voisi olla ja elää. Lapsuudenkodista muuttamisen jälkeen olen asunut vuosia ulkomailla ja muutamassa paikassa Suomessakin, joten paluu samaan kylään oli helppo. Seudulle on muuttanut paljon lapsena täällä eläneitä, lapseni ovat olleet samassa päiväkodissa kuin minäkin ja käyvät nyt samaa ala-astetta kuin olen aikoinani käynyt. N41

Vierailija
30/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos sijainti olisi eri.

Vierailija
31/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, vaikka vähän pieni meille onkin. Vähän turhan kaukanakin se on työpaikoista, mutta kyllä mä silti voisin siinä asua. Ihania muistoja eikä vanhempani aiokaan sitä onneksi koskaan myydä.

Vierailija
32/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan asuisi enää ikinä Seinäjoella.

Vierailija
33/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:40"]

Voisin, jos sijainti olisi eri.

[/quote]

Sama. En palaisi Helsinkiin mistään hinnasta.

Vierailija
34/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi!Ei enää Jalasjärvelle tai ees koko Pohjanmaalle!

Vierailija
35/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua takaisin mielisairaalaan, asuin siellä 8 vuotta

Vierailija
36/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Maksais vaan toista miljoonaaa. 

Vierailija
37/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä saisikaan. Se on lastenkoti. Jos se myytäisiin, en silti asuisi siellä.

Vierailija
38/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se oli vanha talo joka on purettu vuosia sitten. Ja ei siellä tuppukylässä nykyisin elämää ole paljon muutenkaan, töistä puhumattakaan.

Vierailija
39/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos sielä ois meille töitä....

Vierailija
40/65 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:19"]

[/quote]

Kuvailit juuri termin peräkammarin poika :P

[/quote]

Kyllähän tämä monen mielestä erikoiselle järjestelylle kuulostaa että täällä asutaan kaksistaan, mutta on tässä ne hyvätkin puolensa. Kun ei rahaa kulu siihen että tarvii asua, niin voi kuluttaa rahaa sen sijaan siihen että elää ja tekee asioita, joista itse nautin. t.33v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä