Ostokset Tallinnassa. Mitä ja mistä?
Mitä kannattaa ostaa ja mistä? Mitään viinalasteja ei olla hakemassa.
Kommentit (15)
Kyllä me kierrellään ympäriinsä. Syödään jossain jotain pientä. Ollaan maissa vain noin 4 tuntia. Ei olla käyty Tallinnassa varmaan 10 vuoteen.
Ap
Minä ostan hyviä juustoja, mm. savujuustoja Sadamarketista. Mausteita ostan myös, ovat kolmanneksen halvempia kuin Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:38"]Minä ostan hyviä juustoja, mm. savujuustoja Sadamarketista. Mausteita ostan myös, ovat kolmanneksen halvempia kuin Suomessa.
[/quote]
Kiitos vinkistä. Tykätään ruoanlaitosta, joten nuo mausteet oli hyvä vinkki. Entä vaatteet? Ovatko yhtään halvempia?
Ap
Rintaliivit on monesti halvempia. Minulla on vakiokauppa, onkohan sen korttelin nimi Rosterdam tai sellainen. Liivejä, pikkareita ja vaatteita saa edullisesti sieltä. Siinä aika lähellä on Kalev-karkkikauppa, josta saa hyvät karkit.
Hiusvärit huomattavasti edullisempia.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:38"]Minä ostan hyviä juustoja, mm. savujuustoja Sadamarketista. Mausteita ostan myös, ovat kolmanneksen halvempia kuin Suomessa.
[/quote]
Kiitos vinkistä. Tykätään ruoanlaitosta, joten nuo mausteet oli hyvä vinkki. Entä vaatteet? Ovatko yhtään halvempia?
Ap
[/quote]
Vaatteet ovat jossain halvempia, mutta merkkivaatteet Suomen hinnoissa. Olen ostanut ihan tavallisia tunikoita ja lastenvaatteita. Isoissa kauppapaikoissa ei ole halpaa, mutta jos osaa etsiä, niin löytää edullisesti. Ostin kevättakit lapsille 25€/kpl. Sattui olemaan tarjouksessa.
Hei, se on Rotermannin kortteli, löysin kuitin laukusta! Siellä hyvä alusvaateliike, toinen kerros. Kalev-kaupasta samalla karkkia :)
Kaubamajasta tai konditoriasta leivoksia tai täytekakku, Joikin tuoksukynttilöitä - niissä ihana tuoksu, Kalevin suklaata, pellavaa vanhan kaupungin käsityöliikkeistä. Täyspellavaiset tyynyliinat, laudeliinat tai vaikka pitkä kunnon pöytäliina tosi edullisia. Näitä ostan joka kerta. Upeita ruusuja vielä matkaan, jos pystyt kuljettamaan.Kaubamajassa myös hyvät valikoimat saippuoita, kylpytarvikkeita ja luonnonkosmetiikkaa.
Suosittelen käydä vanhassa kaupungissa, aivan ihana paikka! Viru keskuksessa kannattaa käydä jos haluaa shoppailla :-) muistaakseni virun vieressä on myös new yorker ja h&m! Sada marketista vielä kannattaa ehdottomasti ostaa juustoja,makkaroita ja mausteita! ihanaa reissua teille :-)
Juustoja kannattaa ostaa Juustukuninga liikkeestä, aivan loistava!
Minä ostan yleensä muutaman salkullisen Vergiä tai Viru Valgea siitä XPRS:n terminaalin viereisestä viinakaupasta ja käyn muutamalla kaljalla vanhassakaupungissa.
Apteekista Voltarenia. Paljon halvempaa kun täällä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:49"]Hei, se on Rotermannin kortteli, löysin kuitin laukusta! Siellä hyvä alusvaateliike, toinen kerros. Kalev-kaupasta samalla karkkia :)
[/quote]
Onko lähellä bershkaa ja niitä? En nähnyt moista kun juuri eilen kävelin siellä.
Riippuu ihan mistä tykkää ja mitä haluaa. Kai menet/menette vanhaan kaupunkiin kiertelemään/kahvittelemaan/syömään?