Lidl lopettaa kaikki suosikkituotteeni yksi kerrallaan
suklaapulla tummalla suklaalla -lopetettu!
dijonsinappi -lopetettu!
amerikkalainen juustokakku -lopetettu!
gluteeniton leipä (markkinoiden paras oli) -lopetettu!
katkaravut suolaliemessä -lopetettu!
bourbonvaniljajäätelö, se alkuperäinen -lopetettu!
piparjuurituorejuusto (valikoimansa paras) -lopetettu (yrtit ja valkosipulit jäi kyllä mutta ei piparjuuri)!
viimeksi rakastuin suolakurkkuihin, kokonaisia isoja rapeita kurkkuja lasitölkissä -lopetettu!
Odotan vielä että leipäjuuston, creme fraichen ja tositumman reissumiehen myynti lopetetaan, sitten ei ole enää Lidliin asiaa. Olen kurkkuani myöten täynnä sitä että en enää löydä hakemaani!!!
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Ap osa sun tuotteista ei ole lopetettu, vaan ne on niitä teema tuotteita, jotka on vaan vähän aikaa. Dijon sinappi on niitä ranska teema hommia. Pitää hamstrata kun on. Luultavasti se amerikan juustokakku myös. Lisäksi kesällä on eri valikoima. Kurkkujen poisto harmittaa eniten ja sitä sinappia on tullut kyseltyä, että tilanne selvisi. Lisäksi etsinyt kesä tuotteita syksyllä.
Nyt lisänä se, että niitä tuoteita mitä mainoksissa luvataan ei vaan ole. On kuulemma logistisia ongelmia yms toimitusvaikeuksia.
Ei ollut teemahommia mun luettelemat.
Dijon oli normaalisti hyllyssä, e teematuotteena, kunnes poistui kokonaan.
Juustokakku oli normaali pakasteallastuote, kunnes poistui kokonaan.
Mutta suklaapulla (suklaacroissant nimellä) on palannut vuosien tauon jälkeen! Juhlaa!
Mutta ihana acasiahunaja on uusin poistuva tuote, ostin sitten 4.
-ap-
Kyllä. Onneksi se pulla jossa sisällä tummaa suklaata tuli takaisin.
Brittiviikoilla ei ole ollut enää aikoihin myynnissä Steak and Ale Pieta.
Mä kaipaan aina vaan jalkapallosämpylöitä.
Olen huomannut saman. Lidlin valikoima ja hintataso on nykyään lähes s markettia vastaava! Eipä ole oikein enää syytä käydä siellä. Suuntaus havaittavissa tosin jo jonkun kymmenen vuotta. Suklaacroissantit poistui ekana, nyt viimeisimpänä tuo dijon sinappi. Myös vanhojen hyvien tuotteiden laatu on heikentynyt. Ei kiinnosta enää ostaa niitä kun tulee pettymys.